- Reactiescore
- 1.872
Zal ook wel de laatste x zijn dat ik er de tijd voor neem, als t al niet de laatste contest is. Terwijl iedereen massaal SC zit te spammen voor dit soort initiatieven
.
Ik heb gewoon op het moment niet de tijd om iets neer te zetten wat spectaculair prachtig is. Om wel mee te doen heb ik dan maar zoiets gemaakt, daar kunnen mensen nog wel om lachen en het is ook een prima bijdrage aan de contest.Zal ook wel de laatste x zijn dat ik er de tijd voor neem, als t al niet de laatste contest is. Terwijl iedereen massaal SC zit te spammen voor dit soort initiatieven.
Een plaat maken ben je een half uurtje aan kwijt, die 4 posts van je incl gif scheelt niet veel. En eigk doelde ik dan vooral op al die designers die niks doen thoIk heb gewoon op het moment niet de tijd om iets neer te zetten wat spectaculair prachtig is. Om wel mee te doen heb ik dan maar zoiets gemaakt, daar kunnen mensen nog wel om lachen en het is ook een prima bijdrage aan de contest.
Hopeful blijven.Wat s er leuk aan meedoen als je toch al hopeloos verliest
HAHAHAAHA dat is grappig want jij heet hopefulHopeful blijven.
GOEIE GRAP HEHAHAHAAHA dat is grappig want jij heet hopeful
Doe maar hahaHouden we een stemming? dan smijt ik hem asap online.
Deze was vgm ook niet erg serieusWat is dat allemaal achteruit gegaan qua kwaliteit xD
enkel die banner is nog redelijk maar alle anderen zijn.. euh.. bullshit?