Winter Battle

DeletedUser78303

Guest
Zal ook wel de laatste x zijn dat ik er de tijd voor neem, als t al niet de laatste contest is. Terwijl iedereen massaal SC zit te spammen voor dit soort initiatieven :p.
Ik heb gewoon op het moment niet de tijd om iets neer te zetten wat spectaculair prachtig is. Om wel mee te doen heb ik dan maar zoiets gemaakt, daar kunnen mensen nog wel om lachen en het is ook een prima bijdrage aan de contest.

Reactiescore
1.872
Ik heb gewoon op het moment niet de tijd om iets neer te zetten wat spectaculair prachtig is. Om wel mee te doen heb ik dan maar zoiets gemaakt, daar kunnen mensen nog wel om lachen en het is ook een prima bijdrage aan de contest.
Een plaat maken ben je een half uurtje aan kwijt, die 4 posts van je incl gif scheelt niet veel. En eigk doelde ik dan vooral op al die designers die niks doen tho :p. Ook ik ben prive druk maar hier maak ik graag ff wat tijd voor vrij.

Reactiescore
544
Wat UBM zegt klopt, in de designer chat zaten er designers te zeuren om contests of wedstrijden.
Als ik er dan eentje organiseer dan is er niet veel animo voor, al moet ik zeggen dat er voor halloween wel redelijk wat inzendingen waren.
Maarja. ik doe dit ook voor het plezier, en ze een wedstrijdje opzetten kost ook maar een half uurtje ofzo.

DeletedUser32240

Guest
Wat is dat allemaal achteruit gegaan qua kwaliteit xD
enkel die banner is nog redelijk maar alle anderen zijn.. euh.. bullshit?

DeletedUser32240

Guest
ik hoop van niet..
ik heb veel betere tags van toen ik slecht was..