winneboe (CRASH!) v.s. magma admin omXD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13731

Guest
check dit! dit richt winneboe mij nou aan. en dit is niet eens mijn legertje totaal!
magma admin omXD zei:
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-9.3%

Moraal: 100%

Aanvaller: Winneboe
Dorp: Vaassen (542|567) K55

Aantal: 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger: magma admin omXD
Dorp: magma base (523|552) K55

Aantal: 18 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
eheh, winneboe, fijne rebuild nog! lekkere ninja nog.
 

DeletedUser

Guest
Dit hoort toch ergens anders thuis.

Moet jij eigenlijk voor alle domme/niet belangrijke dingen je eigen topic openen?
 

DeletedUser13731

Guest
dit was én op wereld 7 (ook wel bekend las een nog noob wereldje) en iemand van 98 punten dacht dat ie mij wel aan kon. vond ik evengoed toch een leuke
027.gif
ninja.
 

DeletedUser13688

Guest
dit was én op wereld 7 (ook wel bekend las een nog noob wereldje) en iemand van 98 punten dacht dat ie mij wel aan kon. vond ik evengoed toch een leuke
027.gif
ninja.

Jij bent echt 1 v/d ergste n00bs die er is.

Ik hoop voor je dat je niet bij mij in de buurt zit, want ik zal je in dat geval genadeloos hard aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent echt 1 v/d ergste n00bs die er is.

Ik hoop voor je dat je niet bij mij in de buurt zit, want ik zal je in dat geval genadeloos hard aanvallen.

Soms kom je wel eng over.:)

Maar iedereen maakt fouten. In het vervolg geen topics meer openen over zulke dingen magma.;)
 

DeletedUser13688

Guest
Soms kom je wel eng over.:)

Maar iedereen maakt fouten. In het vervolg geen topics meer openen over zulke dingen magma.;)

Het is gewoon belachelijk dat hij steeds dit soort shit blijft openen.

Hij zit jammer genoeg een heel continent boven mij (2 keer clicken voordat ik bij z'n dorp ben..)

Ik zal echter proberen daar een barbarendorp te "trainen" zodat ik in ieder geval bij hem in de buurt zit, alhoewel, tegen die tijd is hij vast al wel door iemand anders ge-edelt.
 

DeletedUser

Guest
als je dit grappig vind (of vet!!!!!!!!! stoer van jezelf) hoort dit bij grappige aanvallen
 

DeletedUser

Guest
als je dit grappig vind (of vet!!!!!!!!! stoer van jezelf) hoort dit bij grappige aanvallen

Dit hoort nergens thuis... :p
Bij grappige aanvallen horen aanvallen die grappig zijn... :p
Ga jij maar een andere naam verzinnen, iets van ... :

De debiele aanvallen en verdediger die denken dat ze sterk zijn ... :p
 

DeletedUser

Guest
nou dan moet er maar ene topic aangemaakt worden vet eigendunk aanvallen ik ben de beste zoeits :D
 

DeletedUser

Guest
Heb ik je niet net proberen uit te leggen dat dit forum niet voor dit soort zaken is bedoelt :confused: ? Misschien kan je hiermee op je stamgenoten indruk maken, maar hier niet :p
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon belachelijk dat hij steeds dit soort shit blijft openen.

Hij zit jammer genoeg een heel continent boven mij (2 keer clicken voordat ik bij z'n dorp ben..)

Ik zal echter proberen daar een barbarendorp te "trainen" zodat ik in ieder geval bij hem in de buurt zit, alhoewel, tegen die tijd is hij vast al wel door iemand anders ge-edelt.

um jah

youre weird
 

DeletedUser

Guest
Ja, reageer vooral lekker op oude topics en dan ook nog eens met een onzinnige boodschap, jij hebt het helemaal :p

Dit topic moet gesloten worden, volgens mij waren we daar al over uit :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jongens, komt er een slotje op dit topic,

en magma admin omXD, je bent niet lauw, je zit helemaal van "Kijk wat een noob hij is" enz enz, maar je bent zelf de grootste noob
 

DeletedUser

Guest
Weer een prachtig spam topic erbij.

Maar je moet toegeven je wordt niet vaak door 8 hele speervechters aangevallen. Dus in die zin is het een interressant topic, maar voor de rest.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan