Winnaars - Ronde 2

DeletedUser64171

Guest
Super gespeeld ALV, en gefeli team Ei :) Terechte winst natuurlijk.
 

DeletedUser7869

Guest
Re: Winnaars

Altijd. :)

Tja, best simpel eigenlijk. De muur was zo hoog dat je met 10.000 eenheden soms maar 300 eenheden kunt killen. Maar tjaaaa boerlimiet. :) Dorpje volsteken met scouts en dan kwam je met 100 clears erdoor. 1 maand voor de dorpen had ik dat plan al uitgewerkt maar de stam was beetje inactief en in tegenstelling tot normaal wilden ik mijn mening niet opdringen. Ik was ook op vakantie enzo. Tijdje verder toen de 6 dorpen er stonden hebben ze dan toch maar voor mijn tactiek gekozen.

Ik dacht dat het idee van ollie af kwam. Althans zo kwam het over aangezien hij degene was die het plan op het forum postte ;)
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Winnaars

Ik dacht dat het idee van ollie af kwam. Althans zo kwam het over aangezien hij degene was die het plan op het forum postte ;)

Ollie kwam met het idee om het te doen zoals ik zei. En zijn eerste woorden waren: ik stel voor dat we toch het plan van Ludovic gaan doen. Jammer dat je dat niet hebt gelezen toen.

1 maand voor de dorpen had ik dat plan al uitgewerkt maar de stam was beetje inactief en in tegenstelling tot normaal wilden ik mijn mening niet opdringen. Ik was ook op vakantie enzo. Tijdje verder toen de 6 dorpen er stonden hebben ze dan toch maar voor mijn tactiek gekozen.

Ze is ollie. Ollie die dus zei dat we het gingen doen zoals ik het zei. Mij boeiden het me allemaal niet zo veel meer. Anders was de wereld nog vroeger gedaan geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25181

Guest
Re: Winnaars

Lol faler zonder inzicht. het was een feit dat niemand kon winnen zonder Ik.MadamEivormKing. Ik.MadamEivormKing werkten samen met Ollie, en tijdje later 2 leden van MDD ( de NR3 stam in hun tijd). Alleen door onze ligging konden wij de wereld langzaam winnen het ging dus zeer lang duren in verband met edel afstand enzo. Daarna heeft Ik.MadamEivormKing contact gezocht met de stam POWER. Alleen wilden power Bi niet aanvallen en moest dus Ik.MadamEivormKing een ander plan zoeken voor de speciale dorpen in het oosten te kunnen edelen. Toen heeft Bi aan ons gevraagd voor hun stam en wij wilden niet. Toen heeft Bi een voorstel gedaan of we samen een stam wilden maken en weer wilden wij niet.
Toen heeft Ik.MadamEivormKing gewoon een stam gemaakt met dus hun 3 bondgenoten ( ollie en de 2 leden van MDD). Omdat wij van plan waren om een lid van Bi aan te vallen en de Bi leden zeer onstabiel stonden hebben we er voor gekozen om paar spelers in de stam te laten met een goeie ligging aan de andere kant van de wereld en de rest mocht oprotten.

1. wij hebben nooit met POWER samengewerkt omdat wij duidelijk zagen dat jullie geen ballen hadden ( dat is weer eens bewezen in het eindgame)
2. POWER heeft zelfs ons nog verraden door het overschot van Bi in hun stam te laten.

en dan nog te bedenken dat spelers van power die bonusdorpen ondersteunde :)
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Winnaars

en dan nog te bedenken dat spelers van power die bonusdorpen ondersteunde :)

Hahah IDD, gingen ze effe 100% def spelen. Met 50% ondersteunde ze de dorpen. En met de andere 50% vielen ze ons aan. :D
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd maatje van ronde 2 ;) Helaas pindekaas gaat ronde 3 wat minder voor je..

Wtf :D
 
Bovenaan