Winnaars - Ronde 2

Reactiescore
2.489
Winnaars!​

Gefelicteerd ALV!, met het winnen van de 2de klassieke wereld!

We hopen dat jullie met zijn allen genoten hebben van deze 2de klassieke wereld en we hopen dat het eindspel jullie ook bevallen is.
Vanuit een persoonlijke noot: Mooie tactiek gevonden ;).

Inmiddels staat de aankondiging klaar van de volgende klassieke wereld, maar toch nog even een felicitatietopic voor de winnaars!

In de winnende stam heeft elk lid 200 punten gekregen, voor de top 3 spelers is er respectievelijk 1000, 800, 600 punten uitgedeeld.
  1. Ik.MadamEivormKing
  2. toppertjes
  3. Duifmeneer.


Naast felicitaties in dit topic horen we graag jullie feedback over het eindspel, wat kan beter? En moeten we zoiets opnieuw doen?

We horen het graag!

Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk tot in onze nieuwe klassieke wereld!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
25
Re: Winnaars

Gefeliciteerd aan de winnaars :)

En voor iedereen die opnieuw gaat starten op Classic 3, ook daar veel succes
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Winnaars

Eerst en vooral bedankt voor jullie toffe reacties. :)

In de winnende stam heeft elk lid 200 punten gekregen, voor de top 3 spelers is er respectievelijk 1000, 800, 600 punten uitgedeeld.

Op Classic1 kreeg ik ook nog de beloning van "stamlid winnende stam 200PA." Krijg ik dat op Classic2 ook nog of niet, omdat ik dat dus ook kreeg op Classic1. Het is maar een vraag hoor. :)

Naast felicitaties in dit topic horen we graag jullie feedback over het eindspel, wat kan beter? En moeten we zoiets opnieuw doen?

We horen het graag!

Persoonlijk vond ik de muur iets te hoog en de boerderij iets te laag.
Er zijn ook altijd spelers die het spel niet helemaal snappen dus misschien was het ook tof om een PM te sturen naar alle mensen wanneer ALV de dorpen had zodat het een beetje ALV VS de wereld kon worden. Paar mensen waren ook blij dat ze het einde van de wereld hadden gehaald. Ze hadden beetje zo'n motivatie van: " we gaan niet winnen maar we zijn wel blij dat we het einde hebben behaalt".

Tja de dorpen van 10 miljoen sloegen op niet veel he. :p Alles was normaal buiten muur en boer ( wat goed was) en dan die schuilplaats die level 81 was. Die schuilplaats 81 zorgden voor 9.1 miljoen punten.
Iedereen dacht dat je 6 dorpen moest veroveren maar je moest dus gewoon 65miljoen punten hebben. De stam ALV moest dus maar 4 dorpen hebben. Als domineerde stam vond ik dat nu niet erg maar ik kan me wel voorstellen dat verliezende stammen dat niet zo tof vonden. Toen Ik.MadamEivormKing het soms "moeilijk" had was een grote motivatie: "er moet maar 1 dorp bij ons in de buurt liggen en niemand kan de wereld winnen buiten ons"

Maar oke, toen wij de dorpen van 10 miljoen aan het edelen waren hadden we wel gehoopt op BV schuilplaats 1 en kazerne, stal, werkplaats, .... lekker hoog. En in dit geval stonden ze dus op 25/20/15 wat ik voor een dorp van 10 miljoen dus best stom vond.
Het eindspel was ook een beetje: "we moeten de 6 dorpen van duckje edelen en dan zijn gewonnen" en dan bedoel ik vanaf dat ALV opgericht werd door Ik.MadamEivormKing wist je direct dat ze gingen winnen en was onze grootste vijand geen andere stammen of spelers maar dus die 6 dorpen van duckje. Daar kunnen jullie natuurlijk niks aandoen. Dat is gewoon omdat Ik.MadamEivormKing te goed was en totaal domineerden.

Nog een laatste punt was natuurlijk dat ranglijst, stats, mijlpalen, .... Normaal gezien mag Tribalwars daar niet rond draaien. Maar oke, het is altijd tof om NR1 te staan of sommige awards eerst te halen.
Het was dus een beetje jammer dat duckje onze NR1 ranglijst afpakten ( die we mooi terug veroverd hebben :p). En dan ook nog paar awards, mijlpalen, OD 1 enzo. Als je bijna van het begin van de Classic2 in sommige dingen NR1 staat is het dus beetje jammer dat je ineens in sommige dingen NR2 komt te staan. In de stam mochten maximum 10 leden en er waren in het totaal 6 speciale dorpen er was dus ook beetje disscusie van wie gaat die dorpen edelen en wie verdient ze het meesten enzo...maar daar zijn we als stam dus goed uitgekomen.

Voor de rest vond ik het wel een toffe wereld en zeker om nog eens te doen.
Snelheid2, geen moraal en maximum 10 leden in je stam vond ik echt wel vet, dat was gewoon super. :D:p Mijn mening over Classic3 ga ik niet geven.
Bedankt dus voor de toffe wereld, PA, de tijd die jullie stoken op te antwoorden op onze vragen/supports....
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Re: Winnaars

Gefeliciteerd hij doet het weer:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Winnaars

Van harte heren!

Wat was de tactiek nou precies voor het legen van die dorpen?
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Winnaars

Gefeliciteerd hij doet het weer:D

Altijd. :)

Van harte heren!

Wat was de tactiek nou precies voor het legen van die dorpen?


Tja, best simpel eigenlijk. De muur was zo hoog dat je met 10.000 eenheden soms maar 300 eenheden kunt killen. Maar tjaaaa boerlimiet. :) Dorpje volsteken met scouts en dan kwam je met 100 clears erdoor. 1 maand voor de dorpen had ik dat plan al uitgewerkt maar de stam was beetje inactief en in tegenstelling tot normaal wilden ik mijn mening niet opdringen. Ik was ook op vakantie enzo. Tijdje verder toen de 6 dorpen er stonden hebben ze dan toch maar voor mijn tactiek gekozen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Winnaars

tja,
madam pakt het weer eens,

haha.
Veel overlopers, anders was het madam ook niet gelukt, corrupte gedoe.

eerst tegen bi vechten en POWER ondersteunen en als Bi uit elkaar valt samen met over gebleven leden van Bi een nieuwe stam op richten en dan de wereld winnen hahaha,



Mvg,
Team DDD
Demographic
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Winnaars

tja,
madam pakt het weer eens,

haha.
Veel overlopers, anders was het madam ook niet gelukt, corrupte gedoe.

eerst tegen bi vechten en POWER ondersteunen en als Bi uit elkaar valt samen met over gebleven leden van Bi een nieuwe stam op richten en dan de wereld winnen hahaha,



Mvg,
Team DDD
Demographic

Lol faler zonder inzicht. het was een feit dat niemand kon winnen zonder Ik.MadamEivormKing. Ik.MadamEivormKing werkten samen met Ollie, en tijdje later 2 leden van MDD ( de NR3 stam in hun tijd). Alleen door onze ligging konden wij de wereld langzaam winnen het ging dus zeer lang duren in verband met edel afstand enzo. Daarna heeft Ik.MadamEivormKing contact gezocht met de stam POWER. Alleen wilden power Bi niet aanvallen en moest dus Ik.MadamEivormKing een ander plan zoeken voor de speciale dorpen in het oosten te kunnen edelen. Toen heeft Bi aan ons gevraagd voor hun stam en wij wilden niet. Toen heeft Bi een voorstel gedaan of we samen een stam wilden maken en weer wilden wij niet.
Toen heeft Ik.MadamEivormKing gewoon een stam gemaakt met dus hun 3 bondgenoten ( ollie en de 2 leden van MDD). Omdat wij van plan waren om een lid van Bi aan te vallen en de Bi leden zeer onstabiel stonden hebben we er voor gekozen om paar spelers in de stam te laten met een goeie ligging aan de andere kant van de wereld en de rest mocht oprotten.

1. wij hebben nooit met POWER samengewerkt omdat wij duidelijk zagen dat jullie geen ballen hadden ( dat is weer eens bewezen in het eindgame)
2. POWER heeft zelfs ons nog verraden door het overschot van Bi in hun stam te laten.
 

DeletedUser

Guest
Re: Winnaars

tja,
madam pakt het weer eens,

haha.
Veel overlopers, anders was het madam ook niet gelukt, corrupte gedoe.

eerst tegen bi vechten en POWER ondersteunen en als Bi uit elkaar valt samen met over gebleven leden van Bi een nieuwe stam op richten en dan de wereld winnen hahaha,



Mvg,
Team DDD
Demographic

Het was ons hoe dan ook gelukt. Wij waren het fundament van de wereld en niemand kon zonder ons.
Wij hebben echter nooit een diplomatieke relatie met POWER gehad. Van backstabben oid. is geen sprake.
 

DeletedUser

Guest
Re: Winnaars

Altijd. :)




Tja, best simpel eigenlijk. De muur was zo hoog dat je met 10.000 eenheden soms maar 300 eenheden kunt killen. Maar tjaaaa boerlimiet. :) Dorpje volsteken met scouts en dan kwam je met 100 clears erdoor. 1 maand voor de dorpen had ik dat plan al uitgewerkt maar de stam was beetje inactief en in tegenstelling tot normaal wilden ik mijn mening niet opdringen. Ik was ook op vakantie enzo. Tijdje verder toen de 6 dorpen er stonden hebben ze dan toch maar voor mijn tactiek gekozen.

Tsjah, dit had ik inderdaad ook wel verwacht. ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Re: Winnaars

Gefeliciteerd aan de winnaars, en vooral naar Ludo gratz! :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Winnaars

Gefeliciteerd Winnaars!

Owh was dat het eindspel.

Ja met boer limiet is met scouts overstacken nogal wiedes:D
 
Bovenaan