[Afgekeurd] Win Awards Voor Classico

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
48
Beste Spelers & Mods,

Ik was wat mensen werven en toen werd er ineens een idee aangedragen door een PBG op Classic en daarna werd dit ondersteunt door een aantal spelers.
Hierom maak ik ook namens hun een topic aan:

Stelling:

Het zou heel tof zijn als er Winst Awards zouden komen op Classic net zoals op andere werelden.
Andere prestaties zijn niet nodig maar status is wel veel waard in TW.
Het leek ons leuk dat je voor je effort dan ook een kleine beloning zou krijgen op je Account.


Klein Voorbeeldje Van Discord:

Wesley vandaag om 21:08
bedoel prestaties op wereld zelf niet aanwezig zijn. boeie niet heel erg maar een aantekening of rewardje van wereldwinst welke wereld ook lijkt me wel op ze plaats... je behaald de wereldwinst dat mag toch echt wel van mij als status van verdiensten een rewardje in de boeken hebben
Tom-050-vandaag om 21:08
Ja je wil het toch ergens voor doen behalve de eer
Wesley vandaag om 21:08
best ondankbaar zelfs
Tom-050-vandaag om 21:09
Mag ik dit stukje kopiëren voor topic?
Wesley vandaag om 21:09
van mij wel


Graag uw meningen. :)


Met Vriendelijke Groet,

-TT-
 
Reactiescore
48
Dit gebeurt dacht ik niet omdat de klessik een server is die constant gereset wordt, dus niet zoals de normale werelden dat deze op slot gaat na het eindigen van de wereld. Mocht dit er wel doorkomen dan wel met terugwerkende kracht graag. :)

Dat zou jammer zijn, als het niet met terugwerkende kracht zou zijn.
Maar zelfs als de werelden reset worden lijkt het me zo niet lastig terug te zoeken wie de classics heeft gewonnen in de database.
En hier dan een award voor toe te voegen aan de desbetreffende accounts.
Ben zelf geen ICT'er of iets in die richting maar lijkt me dat dit heel eenvoudig is. :)
 
Reactiescore
510
Reactiescore
2.490
Winst awards zijn helaas onmogelijk voor dit soort 'resettende' werelds.

Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan