Wijziging overwinningsvoorwaarden + Wie wint de wereld

Reactiescore
2.489
Geen enkele Tribal Wars wereld heeft ooit in de situatie gezeten waarin de ene stam de hoogste rang heeft en de rang 2 stam een hoger dominantiepercentage heeft. Dit veroorzaakte op deze spelwereld aardig wat onduidelijkheid wie nu de uiteindelijke winnaar is?

Het blijkt dat onze eerdere berichtgeving hierover in supportaanvragen en op het forum foutief is. Het blijkt uiteindelijk zo te zijn dat de rang 1 in dominantie de wereld uiteindelijk zal winnen.

We bieden ons hiervoor vanuit het team onze oprechte excuses aan.

Om toch beide stammen de kans te geven deze wereld te winnen hebben we in overeenstemming met InnoGames besloten het nodige overwinningspercentage te verhogen. De stam dient nu dus 25% te behalen en te behouden. Wie na afloop van de behoudperiode het hoogste dominantiepercentage heeft zal de wereld winnen.

We hopen met het toevoegen van deze extra percentages de wereld alsnog een fijn einde kan hebben en het voor iedereen fair game is om de wereld te winnen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de onduidelijkheid

Met vriendelijke groeten,
Duckje
Community Manager Tribal Wars.nl
 
Reactiescore
2.489
Nogmaals mijn excuses, de recente tickets hierover heb ik even persoonlijk opgepikt.

Eveneens zijn de wereldinstellingen gewijzigd.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een lachwekkende vertoning van tw dat je met zulke scenario's geen rekening houdt vooraf bij het openen van een wereld. Het spreekwoord een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen gaat alleszins voor jullie niet op. Gedurende de wereld de voorwaarden en daarmee instellingen weer eens aanpassen.... Terwijl als daar om gevraagd werd in het verleden het niet kon....
 
Reactiescore
660
Ok Martijn, je hebt natuurlijk gelijk. Maar instellingen kunnen een heel onvoorspelbaar gevolg hebben. Dat ze het nu proberen op te lossen is toch al iets. En er komen excuses. Wat ook nieuw is.
Dus
1. Jazeker heb je een punt
2. Er wordt een redelijke oplossing aangereikt
 
Reactiescore
660
Hoe kun je je twee keer stoten aan dezelfde steen als een situatie als deze nog nooit voorgekomen is?
Heel flauwe reactie van een onwetende moderator die zich nu een heel heel klein beetje belachelijk maakt. Het is niet krak hetzelfde, neen, dat klopt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heel flauwe reactie van een onwetende moderator die zich nu een heel heel klein beetje belachelijk maakt. Het is niet krak hetzelfde, neen, dat klopt.

Ik vraag me af wat Martijn bedoelt aangezien het me een vrij dom spreekwoord lijkt om te gebruiken voor een unieke situatie.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind het persoonlijk geen slechte oplossing. Het is 100% beter dan niks doen in zo een situatie. Ze geven de nummer 1 stam nu 12 extra dagen om offensief te geven op spelers die alleen BBs edelen. Dat moet meer dan genoeg zijn. Verder gaan ze het BBs edelen ook nog eens tegen door het dominantiepercentage te verhogen. Al met al kan ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de gang van zaken. Daar boven op komt nog de excuses, petje af.
 

DeletedUser74552

Guest
Ben er zeer blij mee het bb masterplan heeft gewerkt.
giphy.gif
 
Reactiescore
660
Ik vraag me af wat Martijn bedoelt aangezien het me een vrij dom spreekwoord lijkt om te gebruiken voor een unieke situatie.
Het is een beetje uniek dat het nu zo voor komt. Maar er zijn al keiveel scenario’s geweest waarop ze niet hebben geanticipeerd. Ik besef dat het moeilijk is om met bepaalde instellingen de uitslag en het verloop van de wereld te voorspellen, maar komop, bepaalde scenario’s konden vooraf worden ingecalculeerd en daarop een sluitend einde bedenken.
Zeker als je weet dat het zoveel keren is misgegaan.
Dus Martijn zijn spreekwoord klopt natuurlijk niet perfect, maar er zit dan toch weer wel een soort correct gegeven in dat ze vergeten bepaalde scenario’s te voorspellen/incalculeren en daar een sluitend einde op te plakken.
 
Reactiescore
460
Ik vind het persoonlijk geen slechte oplossing. Het is 100% beter dan niks doen in zo een situatie. Ze geven de nummer 1 stam nu 12 extra dagen om offensief te geven op spelers die alleen BBs edelen. Dat moet meer dan genoeg zijn. Verder gaan ze het BBs edelen ook nog eens tegen door het dominantiepercentage te verhogen. Al met al kan ik zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de gang van zaken. Daar boven op komt nog de excuses, petje af.
Je valt in herhaling.
tense.gif
 
Reactiescore
1.089
Hoe kun je je twee keer stoten aan dezelfde steen als een situatie als deze nog nooit voorgekomen is?

Wat een domme reactie. Typische reactie van iemamd die geen idee heeft waar die over praat.

Het is al een stuk of 10x voorgekomen dat de afwikkeling van een classic onduidelijk is of volledig in de soep loopt.
Gewoon hier te lezen bij het klachten topic over de classics.
https://forum.tribalwars.nl/index.p...hten-classics-gs-productie-afsluiting.197198/

Er is volgens mij ook nog een topic geweest van iemand die had geklaagd over afsluitingen in general (alle werelden) maar dat topic zit denk ik in een archief waar we niet meer bij kunnen als AF'ers. Voorbeelden hoef ik niet te geven toch, als ik w16 en w18 zeg dan weet iedereen waar ik over praat lijkt me

Of deze ene verkeerde instelling niet eerder is voorgekomen doet er niet toe, het punt is dat het al tig keer eerder is misgegaan. Beloftes van Poo en Duckje uit dat topic en elders blijken dus nog steeds gebakken lucht.

Wanneer wordt er nou structuur aangebracht in afwikkelingen van werelden? Nee in plaats daarvan worden er weer van die niet-ingelezen politieke antwoorden gegeven door derderangs kneus mods. Maar intussen speelt deze kwestie al meer dan 5 jaar.

Zelfs als UT 88 keer aan dezelfde steen had geschreven was het nog acurater dan wat jij zegt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Ik ben blij met deze oplossing. Het was niet alleen voor de spelers onduidelijk, maar ook voor mij en ik kreeg ook steeds andere dingen te horen. Sorry, als ik mensen fout heb ingelicht, maar ook zij konden aan mijn antwoorden merken dat het ook niet geheel duidelijk was. Gelukkig heeft Duckje voor duidelijkheid gezorgd nu.

Ik volg de cijfers al een paar dagen op de voet en ik vind het spannend. Ik gun het beide stammen, maar dat kan natuurlijk niet.

Succes iedereen en mijn tip is... val elkaar aan. Ieder dorp dat je van de ander pakt is dubbele winst. Zij 1 minder en jij 1 meer :) Zet hem op!
 
Bovenaan