Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser24056

Guest
Kijk Karlak ik zal maar even open kaart met je spelen hè.

We zullen de waarheid heel even met open ogen aankijken. Die waarheid, die leert ons een boel. In die waarheid wordt ons geleerd dat jij een relatief korte tijd meeloopt op wereld 20, en daarnARMWWN VVV
Het ego dat jij daaraan overhoudt is niet representatief daaraan. De prestaties die jij geleverd hebt zijn simpelweg niet voldoende om een wereld te winnen.
Iemand als nothing but insane heeft wat dat betreft wél recht de wereld op slot te gooien. Ik bedoel: hij heeft zich als farmslaaf van Insane Tim opgeworpen tot hoofdbestuurder van het account Insane in the membrane. Iets wat ik zelf nooit zou doen -> iemand die dergelijke impsulsieve beslissingen maakt zijn geen sterke leidinggevenden, zeker omdat een leidinggevende iets stoïcijns nodig heeft. Nothing but insane bezit geen van de sociale capaciteiten een nummer 1 te zijn. De enige en enorm simpele conclusie: Nothing but insane heeft flink tijd teveel en heeft wat problemen die vrije tijd in te delen.

Kijk Karlak, hij is niet de enige met dit probleem. Ik heb er zelf ook mee gekampt. Maar het punt is, jij bent 12/13 jaar, maar je bent niet oud genoeg, Één der belangrijkste dingen is het hebben van teen wambiog uien d radar a e AUAS,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo'n antwoord wou ik van je. Zal er vanmiddag/vanavond eens op reageren. Wel een beetje jammer dat je een vooroordeel over mij hebt door alleen naar mijn AF reputatie te kijken.
 

DeletedUser57892

Guest
wow het klopt als een rebus. Of nou een deel klopt en het andere deel krijg je nog wel een verklaring voor ben nu ffkes druk
 

DeletedUser24056

Guest
Ja de wereld gaat door maar je kunt geen aanvallen meer versturen, en ook niet je dorpjes uitbouwen.
 

DeletedUser59445

Guest
de wereld is ook nog niet over ... nog 4uur3minuten ongeveer
 
Reactiescore
4

DeletedUser24056

Guest
Wat heb ik precies verloren Raider en oordeel alsjeblieft niet over mijn privéleven, gezien je helemaal niets van me afweet en nooit iets van me af zult weten.
 

DeletedUser

Guest
Remco zegt weer domme dingen. Doet ie wel vaker, lekker negeren ^^
 
Bovenaan