Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337
Reactiescore
4

DeletedUser11216

Guest
Ik hoop voor de w20 spelers dat het langer open kan blijven, want eerlijk jullie hebben nog niet veel bewezen vergeleken met andere werelden, Qua oorlogen en dergelijke dan pakweg w3 die recent gesloten is geweest
 

DeletedUser57892

Guest
Indirect zeg je nu, ik wil liever de lcd scherm houden en laat die 3D gaming maar 50 jaar op zich wachten.
 

DeletedUser

Guest
En indirect zeg jij nu dat al het nieuwe goed is en toch was je tegen de nieuwe lay-out van het forum, niet?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
:cool:
 

DeletedUser62454

Guest
indirect zeg ik dat niemand mag reageren op het nieuwe forum.

Boycot het nieuwe forum :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zeur niet zo man over het forum.
Je went eraan
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Remember remenber 14 oktober
 

DeletedUser14807

Guest
Beste Tanuzzo Cariddi,

Bij de instellingen van wereld 20 zie je staan:
Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten.

Dergelijke overwinningsvoorwaarden zijn steeds gekoppeld aan een termijn. Voor Wereld 20 is dit 4 weken, of 28 dagen. Dat had eveneens bij de instellingen mogen vermeld worden. Bij volgende werelden met overwinningsvoorwaarden zie je dat dit wel gebeurd is.

De stam Sick. heeft deze overwinningsvoorwaarden bereikt op 16/9 om 20u52. Als je bij dat tijdstip 28 dagen bijtelt, kom je aan 14/10 20u52. Als Sick. tot dan aan die voorwaarden voldoet, is het einde van Wereld 20 bereikt, en stopt deze.

De tijd die je daaronder ziet staan, is de tijd die je nog rest om te voorkomen dat Sick. wint, uitgedrukt in uren en minuten.

Met vriendelijke groeten,

Serge (Ezzem)
Support TribalWars.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser24056

Guest
En daar zeg ik dan direct direct bij dat jij een grotere kneus bent.
 
Bovenaan