Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser57892

Guest
Ofc doe jij dat. Ontmoet elkaar in real life, misschien hebben we dan wel een klik of een sparing maatje ^^
 

DeletedUser

Guest
Naaier.



Onvolwassen persoon.





Als je zo graag wilt stoppen bij de 300 mil dan kap je met het spel en laat je de fanatieke door spelen.



Mislukt!

Waar is de bedankknop als je hem nodig hebt ;s

Je handelingen vragen dan ook om het belachelijk maken van jouw persoontje, gezien je handelen belachelijk is.

En ik mis hem weer

Rukurt weet inmiddels wel zeker dat hij niet terug wil, daar heb ik nog met hem over gesproken. Waar Rukurt vermoedelijk niet tegen kan is de tegenstrijdigheid in de woorden van onze laatste overlevende op acc insane. Ik denk dat Rukurt daar lang niet de enige in is en ik weet zeker dat Insane Jeroen nu beter zijn mond kan houden aangezien hij door glen keihard gedist is.

En alweer...

Voel jij je nou groot omdat hij volgends jou gedist is door iemand ?.
Je mag je groot voelen als jij diegene was , ben je niet dus Beter hou jij je mond ;)

Ik heb jou nog nooit een verbaal gevecht zien winnen, dus ga je eens niet met zaken bemoeien waar jij al helemaal geen ervaring mee hebt.
 
Reactiescore
4
Waar is de bedankknop als je hem nodig hebt ;s



En ik mis hem weer



En alweer...



Ik heb jou nog nooit een verbaal gevecht zien winnen, dus ga je eens niet met zaken bemoeien waar jij al helemaal geen ervaring mee hebt.

Het is niet voor niets een ONLINE Browser Game of heb jij je 3D bril op?:rolleyes:
Daarbij boeit het me niets, tis een online spelletje, dat jij hier je gelijk wilt hebben zegt alweer genoeg over je na een tijdje :eek:
Maargoed , als jij gelijk wilt hebben Voel je goed ;)

Daarbij mag jij en die andere persoontjes online alles winnen van me , boeit me geen reet en doe er ook geen moeite voor ;).
Als jij je goedvoelt netzoals die andere persoontjes hier op dit forum die online hun gelijk willen hebben om het met hun RL in evenwicht te brengen , zeg ik bij deze
Do your thing and feel well ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Mij maakt het niets uit nee. Ik speel dan ook geen W20 en heb geen dergelijke uitspraken gedaan. Nothing but insane wel.
Je hoeft het niet blijven opnemen voor hem hoor, je mag gerust zeggen dat je het met mij eens bent.

Ik ben het niet met je eens. Ik wil al maanden dat deze rot-wereld gewonnen wordt.
er is echt niks leuks meer aan deze wereld ingame. de klagertjes zijn gewon van de massanoobstam bwr.
Die van the v leven gewoon in hun eigen fantasiewereldje dus die kan ik niks kwalijk nemen.
 
Reactiescore
4
Heroine , cocaine en een hoofd vol wiet :p
 

DeletedUser

Guest
Het is niet voor niets een ONLINE Browser Game of heb jij je 3D bril op?:rolleyes:
Daarbij boeit het me niets, tis een online spelletje, dat jij hier je gelijk wilt hebben zegt alweer genoeg over je na een tijdje :eek:
Maargoed , als jij gelijk wilt hebben Voel je goed ;)

Daarbij mag jij en die andere persoontjes online alles winnen van me , boeit me geen reet en doe er ook geen moeite voor ;).
Als jij je goedvoelt netzoals die andere persoontjes hier op dit forum die online hun gelijk willen hebben om het met hun RL in evenwicht te brengen , zeg ik bij deze
Do your thing and feel well ;)

Jij zal ook nooit een discussie kunnen winnen, daar heb je echt te weinig hersens-cellen voor. Of het ligt aan je leeftijd, ik zou je namelijk zo een 13 schatten ( Max ).
 
Reactiescore
4
Jij zal ook nooit een discussie kunnen winnen, daar heb je echt te weinig hersens-cellen voor. Of het ligt aan je leeftijd, ik zou je namelijk zo een 13 schatten ( Max ).

Beste hendrik, :rolleyes:

Het feit is dat ik er hier indd geen zou winnen nee, kunnen winnen her en der wel , maar ga er geen tijd aan besteden om online een discussie te winnen om een internet spelletje , waar sommigen nogsteeds hun leven van maken ;)
Reageer nergens op , zeker niet als je al weken onder een en dezelfde steen lag , en je rotkop weer eens na die tijd laat zien ..
Want dat hoofd van jou kan wel volzitten met hersencellen (betwijfel ik maargoed ) want je doet er zo te zien niets mee ..

Het feit dat ik niet zou kunnen winnen klopt dan weer wel , aangezien ik er geen tijd in wil steken ;)
Dat jij dat doet met derest van de mensen die zich goed voelen als ze een discussie winnen om hun RL gelijk in evenwicht te brengen doen jullie best maar ..

maarach, jij mag best een discussie van me winnen , win je nog iets in je Miezerige Game Leventje ;)
 
Bovenaan