Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser62454

Guest
Aangezien ik uber sterk en tactisch niet te doorbreken bent boeit het mij vrij weinig. Je krijgt een openboekje aan de einde van de wereld. Mijn persoontje is mentaal van ijzer.

I be back 'terminator''.


Jeroen is Van ijzer / terminator of iron man :confused:
 

DeletedUser24056

Guest
Aangezien ik uber sterk en tactisch niet te doorbreken bent boeit het mij vrij weinig. Je krijgt een openboekje aan de einde van de wereld. Mijn persoontje is mentaal van ijzer.

Dat je zulke wisselvallige standpunten inneemt doet eigenlijk vermoeden dat je nogal onzeker bent over de manier waarop je je tijd in wil delen.
 
Reactiescore
4
Dat je zulke wisselvallige standpunten inneemt doet eigenlijk vermoeden dat je nogal onzeker bent over de manier waarop je je tijd in wil delen.

Dat jij je eerst een tijd niet laat zien en aangeeft dat je klaar bent/was met deze wereld een tijdje geleden.
Geeft ook aan dat je er blijkbaar nog niet klaar mee bent en dus het forum terroriseert?;)

Oftewel jij bent onzeker over je keuze van een tijdje terug ;)
 

DeletedUser

Guest
Rukurt weet inmiddels wel zeker dat hij niet terug wil, daar heb ik nog met hem over gesproken. Waar Rukurt vermoedelijk niet tegen kan is de tegenstrijdigheid in de woorden van onze laatste overlevende op acc insane. Ik denk dat Rukurt daar lang niet de enige in is en ik weet zeker dat Insane Jeroen nu beter zijn mond kan houden aangezien hij door glen keihard gedist is.
 
Reactiescore
4
Rukurt weet inmiddels wel zeker dat hij niet terug wil, daar heb ik nog met hem over gesproken. Waar Rukurt vermoedelijk niet tegen kan is de tegenstrijdigheid in de woorden van onze laatste overlevende op acc insane. Ik denk dat Rukurt daar lang niet de enige in is en ik weet zeker dat Insane Jeroen nu beter zijn mond kan houden aangezien hij door glen keihard gedist is.

Voel jij je nou groot omdat hij volgends jou gedist is door iemand ?.
Je mag je groot voelen als jij diegene was , ben je niet dus Beter hou jij je mond ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Ach laat hem, ik had net zo goed mijn posten hier kunnen verwijderen, enige manier om mij te kunnen 'dissen' is om mijn eigen woorden tegen mij te gebruiken. Dus ik vond dat wel fijn
 

DeletedUser24056

Guest
Dat jij je eerst een tijd niet laat zien en aangeeft dat je klaar bent/was met deze wereld een tijdje geleden.
Geeft ook aan dat je er blijkbaar nog niet klaar mee bent en dus het forum terroriseert?;)

Oftewel jij bent onzeker over je keuze van een tijdje terug ;)

Nee, ik heb die keuze gemaakt om meer zekerheid te krijgen. Juist om zekerheid te krijgen zelfs.
Ik had de mogelijkheid op een account te spelen zonder enige verplichtingen te hebben. Baatte het niet, dan schaadde het ook niet.

Door die bewust keuze gemaakt heb ik juist zekerheid verkrijgen over mijn toekomst.
Ik ben verder nooit helemaal klaar geweest met deze wereld. Ik heb in vergelijking met de tijd dat ik geen account gehad heb maar een hele kleine periode wél een account gehad. Niet spelen betekent niet automatisch dat je klaar bent met het volgen van ontwikkelingen.

Ach laat hem, ik had net zo goed mijn posten hier kunnen verwijderen, enige manier om mij te kunnen 'dissen' is om mijn eigen woorden tegen mij te gebruiken. Dus ik vond dat wel fijn

Er zijn veel manier jou te dissen. Je eigen woorden tegen je gebruiken is gewoon de eenvoudigste manier.
 

DeletedUser

Guest
glenn en rukurt komen hier ook alleen maar weer posten omdat de eindvoorwaarden bereikt zijn hé ..
 

DeletedUser40402

Guest
Is unaible to battle :(

Bedankt voor het opzoeken, iemand wilde mijn eigen argumenten tegen mezelf gebruiken. Echt orgineel

Ik vond het wel origineel want meeste mensen zijn niet zo stom om 100% te draaien en er zo voor te zorgen dat hun eigen argumenten tegen zichzelf kunnen gebruikt worden...
 
Bovenaan