Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser24056

Guest
W20 leden,

Het schijnbaar onvermijdelijk lot van onze wereld is dat wereld 20 gesloten wordt wanneer één stam 300 miljoen punten haalt. Iedereen weet dat hiertegen protest is. Vrijwel iedereen is tegen. Het is tijd voor actie vanuit de zijde van de spelers, de spekkers van de Innogames kas, om wereld twintig langer in leven te houden.
Waarom? Wereld 20 lijkt iets moois te gaan worden. Eenieder die stelde dat W20 een spanningloze wereld zonder kwaliteiten zou worden heeft het in mijn ogen mis. /Dome, Sick, BWR, .Time en Para bewijzen ons dat er genoeg kwaliteit in onze wereld zit. Daarnaast slaat ook EMPIRE geen vreselijk figuur, door knap staande te houden in de oorlog met /Dome, en sinds enige tijd ook BWR.

Neem nou Para?. Dit is een stam in de lift, deze stam heeft tijd nodig om een mooie stam te worden. Wie kijkt er niet uit naar een stam met maar enkele leden die een prominente rol kan spelen in een wereld? We kunnen het hier zomaar zien, maar we hebben wel tijd nodig. Tijd die we niet lijken te krijgen.
Neem /Dome, nog steeds in oorlog met jan en alleman. Wanneer wordt er een vijand verslagen, of wanneer wordt /Dome verslagen. Een veel relevantere, en ook meer dreigende vraag is: wordt er nog wel een stam verslagen?

Wat is het idee? We gaan 'handtekeningen' verzamelen. Roep iedereen op om voor een verlenging van W20 te stemmen, en dan stappen we naar de Community Managers. Wie niet op één of andere manier probeert, wint nooit. Ik wil toezeggingen/handtekeningen van eenieder die op wereld 20 speelt. Laat zien dat de spelers van wereld 20 een soort van solidariteitsgevoel hebben!
Zeg het voort!!

Rukurt

Edit: Door voor te stemmen geef je op één of andere manier reactie. Vermeld hierbij ook je ingame naam en stam!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Re: Teken voor!

Bedankt Rukurt,

Ik wilde dat er zoiets kwam maar ik had geen zin het zelf te doen :p

Bij deze teken ik als oprichter van het account Insane In The Membrane en een van de 3 leiders van Sick. deze petitie!
Ook plaats ik direct een link in mijn handtekening en in mijn spelersprofiel.

Signed,
Insane Tim
 
Reactiescore
116
Re: Teken voor!

Ik teken uiteraard ook voor!

Sky arragon
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Re: Teken voor!

Voor natuurlijk.
300 miljoen puntjes is veel te snel !
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Teken voor!

Natuurlijk voor! Iemand moest de begin post doen :) En nu hopen op de resterende aanhang.

Signed,
Insane Jeroen
 

DeletedUser54204

Guest
Re: Teken voor!

100% voor :D

Ik zet het ook wel even in m'n onderschrift ;)
 

DeletedUser52174

Guest
Re: Teken voor!

Je zou maar tegen zijn.. haal je meteen heel w20 op je nek :p
 

DeletedUser59561

Guest
Re: Teken voor!

ik stem voor!
leuk idee rukert :)

en voor de mensen die het niet willen dan stoppe ze maar zelf als een stam 300mil punten heb:p
ik intern julie wel^^
 

DeletedUser53396

Guest
Re: Teken voor!

100% procent voor.

Mooi initiatief Rukurt, ook een goed moment hiervoor.
 

DeletedUser

Guest
Re: Teken voor!

He-le-maal voor!

Door Merijn
1 van de 3 op Corne111
stam: Para?
 

DeletedUser52588

Guest
Re: Teken voor!

Ik stem voor alle 3 de witkoppers!


Witkop w20:D
berke4 w17:D
 
Bovenaan