Wijziging Community Management -- Je zal gemist worden :'(

Reactiescore
425
@Poo. Bedankt voor de mooie jaren en veel succes met je nieuwe job! Vond je altijd een fijn persoon, jammer dat je vertrekt ;(
 
Reactiescore
1.367
po. bedankt voor je inzet ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
@poo je was een toffe gozer en je zal zeker gemist worden binnen de community! Het was een eer 6 dagen met je te mogen samenwerken (hehe zelfspot) :D

@underground tacticz. Empathisch vermogen van een koe jij hè..
 
Reactiescore
1.094
Het is jammer dat als je niet 'Bedankt voor je inzet en succes in de toekomst' hier neerzet, je gelijk wordt genegeerd of afgeschilderd als fout of achterlijk en whatever alle schapen hier roepen. Heb daarom ook getwijfeld of ik dit eerst zou posten, echt jammer van al die veroordelingen.

Ben zelf ook niet geheel rouwig om het vertrek, al wens ik Poo uiteraard succes in zijn nieuwe functie. Maar opzich vind ik wel dat het tijd is voor een frisse wind, als die er uiteraard komt.

Dat komt naar mijn mening vooral omdat structurele problemen vaak pas heel laat of niet werden/worden opgepakt. Wil niet weer de onderwerpen aanhalen waarvoor ik in het verleden al meerdere discussietopics heb geopend. Maar om een aantal voorbeelden te geven, het feit dat de straffenstructuur op een goudmuntenwereld nog steeds hetzelfde werkt als op een pakketjeswereld is iets wat ik in die 10 jaar nooit heb begrepen. Of dat stilzaam alle klassieke instellingen van vroeger zijn uitgebannen, zoals boederijlimiet, pakketjes en meerdere dorpen start, terwijl we er eigenlijk alleen maar op vooruit zijn gegaan qua technieken op het gebied van server mogelijkheden en coderingen en ook qua verstand van het spel zelf, is ook iets wat ik nooit kan en wil begrijpen.

Er zal uiteraard een grote invloedsfactor komen vanuit Duitsland, maar het is jammer dat in de 10 jaar van Duckje en de 3 tot 5 jaar van Poo we nooit op de voorgrond een stevig weerwoord tegen Duitsland hebben mogen horen om deze issues (en een aantal andere) te fixen of terug te brengen, behalve dan op de 4 tot 6 maanden durende classic werelden.

Again, ik wens je succes en het is zeker niet een persoonlijke aanval op jou hoor, maar ik zal je ook absoluut niet missen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Vind je nu zelf niet dat er een groot verschil is in de manier waarop jij dit zegt en waarop Martijn dit deed ?
 

DeletedUser78932

Guest
Ben zelf ook niet geheel rouwig om het vertrek, al wens ik Poo uiteraard succes in zijn nieuwe functie. Maar opzich vind ik wel dat het tijd is voor een frisse wind, als die er uiteraard komt.



Again, ik wens je succes en het is zeker niet een persoonlijke aanval op jou hoor, maar ik zal je ook absoluut niet missen.

Een nieuwe Administrator zal er hier wel niet komen. Loonkosten een beetje verminderen. De inkomsten op deze server verminderen waarschijnlijk ook.

Beste spelers,

vandaag willen we je laten weten dat er meer spelers meedoen aan de internationale versie van Tribal Wars. Zoals je al weet hebben we onlangs onze Deense spelers verwelkomd en volgende week komt er een extra golf spelers uit Kroatië en Slovenië bij
.

Eerder vroeg dan laat zie je daar ook staan Koninkrijk der Nederlanden. Dan komen we allemaal terug bij onze vriend.
 
Reactiescore
1.094
Vind je nu zelf niet dat er een groot verschil is in de manier waarop jij dit zegt en waarop Martijn dit deed ?

Zijn eerste post wel ja, maar zijn tweede is toch prima kritisch?
 

Deleted User - 24028

Guest
Tegen dan had hij al lang zijn krediet verschoten...
 
Reactiescore
1.094
Nouja er wordt gezegd dat nu kritisch zijn niet het goede moment is, en ook dat posts van crazybertje ook verwijderd moesten worden. Die ik al helemaal niets in de trend van wat UT in zijn eerste post zei heb zien posten. Just my 2 cents, dat vind ik even overdreven.
 
Reactiescore
746
Ach joh, wie boeit het wat wat er gezegd wordt over mij :D

Als ik populair had willen zijn was ik geen cm geworden. Daarmee ben je nooit de populairste. CM's zijn geen mods.

Je hebt de eindbeslissing over bans (en de 'onschuldige' is het er natuurlijk nooit mee eens), je draagt de verantwoordelijkheid over het instellen van een 150tal spel instellingen (maar o wee als er eentje van foutloopt ook al heb je het tot drie maal toe gecontroleerd, dan ben je gezien), en je draagt de taak om zowel goed als slecht nieuws aan te kondigen aan een community (die vanzelfsprekend enkel het goede willen horen, maar dat is net zo snel weer vergeten).

Verder ga je zoveel je kan in discussie met je oversten om toch maar dingen gedaan te krijgen voor de community (waarvoor je het in the end echt doet, want voor het geld moet je het echt niet doen), maar dat wordt nooit gezien door de community simpelweg omdat dit intern is.
Als je er niet in slaagt iets gedaan te krijgen ga je dat ook niet tralalala rondsmijten, je werkt als CM voor een bedrijf, je staat er dus ook (publiek) achter ook al ben je het er niet mee eens (en zelfs wanneer je dat intern laat merken). Dit is in ieder ander bedrijf net hetzelfde, je staat achter je bedrijf en laat intern (niet publiek) weten dat je het er niet mee eens bent. Dat geeft al heel snel de indruk dat je gewoon niets doet. :p

Dus daarom... wie boeit het wat? Degenen die helemaal niet weten wat CM zijn inhoudt? Of degenen die helemaal niet weten hoeveel uren per dag eraan gespendeerd worden? Of toevallig degenen die meerdere berispingen of bans op hun naam hebben staan?
Mij boeit alvast niet. ¯\_(ツ)_/¯


Bedankt voor de vele lieve woorden in elk geval <3 Ik zal deze community heel hard missen en heb er jarenlang plezier in beleeft om dit te doen. Ik blijf op de achtergrond nog wat meelopen (oa. voor sommige scriptkeuringen en voor 'vakantievervanging' van Duckje wanneer die eventjes weg is.
 

DeletedUser17472

Guest
Jou mis ik ook hoor, don't worry.

Nee, zonder gekheid. Respect voor beide coma's. Ik zou niet graag in hun schoenen staan. Ik mis Joris wel al spreek ik hem nog bijna dagelijks. Maar zoals Joris zelf al zei, er gebeurt veel meer achter de schermen dan de meesten van jullie weten. Hij heeft hier nu een tipje van de sluier opgelicht. Ik heb Joris vanaf dag 1 in mijn hart gesloten. Nooit spijt van gehad en zal ik ook nooit krijgen ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Ach joh, wie boeit het wat wat er gezegd wordt over mij :D

Als ik populair had willen zijn was ik geen cm geworden. Daarmee ben je nooit de populairste. CM's zijn geen mods.

Je hebt de eindbeslissing over bans (en de 'onschuldige' is het er natuurlijk nooit mee eens), je draagt de verantwoordelijkheid over het instellen van een 150tal spel instellingen (maar o wee als er eentje van foutloopt ook al heb je het tot drie maal toe gecontroleerd, dan ben je gezien), en je draagt de taak om zowel goed als slecht nieuws aan te kondigen aan een community (die vanzelfsprekend enkel het goede willen horen, maar dat is net zo snel weer vergeten).

Verder ga je zoveel je kan in discussie met je oversten om toch maar dingen gedaan te krijgen voor de community (waarvoor je het in the end echt doet, want voor het geld moet je het echt niet doen), maar dat wordt nooit gezien door de community simpelweg omdat dit intern is.
Als je er niet in slaagt iets gedaan te krijgen ga je dat ook niet tralalala rondsmijten, je werkt als CM voor een bedrijf, je staat er dus ook (publiek) achter ook al ben je het er niet mee eens (en zelfs wanneer je dat intern laat merken). Dit is in ieder ander bedrijf net hetzelfde, je staat achter je bedrijf en laat intern (niet publiek) weten dat je het er niet mee eens bent. Dat geeft al heel snel de indruk dat je gewoon niets doet. :p

Dus daarom... wie boeit het wat? Degenen die helemaal niet weten wat CM zijn inhoudt? Of degenen die helemaal niet weten hoeveel uren per dag eraan gespendeerd worden? Of toevallig degenen die meerdere berispingen of bans op hun naam hebben staan?
Mij boeit alvast niet. ¯\_(ツ)_/¯


Bedankt voor de vele lieve woorden in elk geval <3 Ik zal deze community heel hard missen en heb er jarenlang plezier in beleeft om dit te doen. Ik blijf op de achtergrond nog wat meelopen (oa. voor sommige scriptkeuringen en voor 'vakantievervanging' van Duckje wanneer die eventjes weg is.

Ik heb alle respect voor wat jullie doen , dat meen ik oprecht. Maar weet je wat me steeds echt tegen de borst stoot. En dat meen ik ook oprecht. En dat is nu net waarom je geregeld negatieve reacties uitlokt, zeker @famdecibel die niet eens het woordje "sorry" over haar lippen kreeg toen ze onlangs mee zwaar in de fout ging.
en de 'onschuldige' is het er natuurlijk nooit mee eens
Dat zinnetje!
Mods zijn ook niet populair :(
Love you :)
En dan krijg je dit!
------------------------------------
Ik werk dagdagelijks met honderden kinderen in een zeer drukke turnles waar vanalles gebeurt. En dan heb je eens zo'n dag dat je wat minder in vorm bent. Je hoort of merkt iets ergens in de tunrzaal maar je bent net niet op tijd. Staan daar 3-4 kinderen ruzie te maken en je meent vrij zeker te zijn van je stuk, "die zal wel de schuldige zijn, ik zie het direct". zonder veel controle (want je kent je eigen tools het best, he @famdecibel ) geef je die ene een berisping. 90% van de tijd zal je als leerkracht puur op instinct wel de juiste hebben aangeduid (en kinderen 'de schuldige' zullen nooit zeggen dat ze het waren, net hetzelfde als hier op tw, ik ken het goed genoeg, nooit hebben ze iets gedaan). Wat blijkt dan 5 minuten later? Je hebt de verkeerde een berisping gegeven. Wel, dan ben ik de eerste om naar die kleine toe te stappen en duidelijk te zeggen, "sorry, ik was fout". zo maak je je als moderator/cm wel gewoon populair. Niet met te zeggen, mijn tools zijn onfeilbaar en het is altijd hetzelfde, ze hebben nooit iets gedaan.

Echt een irritante instelling. Zo het is weer eens gezegd.
@famdecibel , zoals je het zo goed verwoordde onlangs, ik heb al 10j gezaagd, wees gerust, het zal geen tien jaar meer duren.


PS: een fout maken in een instelling kan iedereen overkomen. Ik ben de eerste die met een verwarde kop zoiets zou doen. 3x dezelfde op dezelfde instelling, dan spreken we in belgië wel van een steenezel hoor.

Maar nogmaals, voor alle duidelijkheid, ik waardeer de inzet natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan