Wijziging Community Management -- Je zal gemist worden :'(

DeletedUser69389

Guest
Veel succes in je verdere leven Joris ! Maak er wat van :).

En Martijn, je moet je eigen reputatie niet nog verder naar beneden brengen door zo achterlijk te posten. Dit is echt beschamend.

Ik mag toch best zeggen dat ik hem niet zal missen? Hypocriet gedoe hier zeg. Ik vind en vond Poo niet bepaald, op de voorgrond, een toegevoegde waarde hebben.

Wat ben jij toch een complete randdebiel. Achterlijk persoon.
Hoezo? Je mag toch best kritisch zijn? Goed voor hem dat velen hem zullen missen. Ik mis hem niet. Zijn überhaupt maar weinig mensen die ik zou missen bij een quit.

Maar inderdaad wens ik hem vanzelfsprekend veel succes in Hamburg. Maar bovenal op privé gebied.
 
Reactiescore
1.468
Ik mag toch best zeggen dat ik hem niet zal missen? Hypocriet gedoe hier zeg. Ik vind en vond Poo niet bepaald, op de voorgrond, een toegevoegde waarde hebben.


Hoezo? Je mag toch best kritisch zijn? Goed voor hem dat velen hem zullen missen. Ik mis hem niet. Zijn überhaupt maar weinig mensen die ik zou missen bij een quit.

Maar inderdaad wens ik hem vanzelfsprekend veel succes in Hamburg. Maar bovenal op privé gebied.
Je mag best kritiek hebben maar misschien is dit niet helemaal het moment daar voor?
 
Reactiescore
660
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt. (Wil je aub niet vergeten dat ik je nog moest porren om me te unbannen op mijn andere AF account, tot dan zal je normaal gezien moeten aanblijven, een afspraak is namelijk een afspraak, ergens midden juni)
 
Reactiescore
1.049
Yoo Joris,
Ik vind het echt top wat je hebt gedaan voor de community en zeker voor de toelating van bepaalde scripts.
Ik ben niet degene die je het best kent of je het langst heeft meegemaakt ofzo maar wil toch wel even zeggen dat ik respect ervoor heb hoe je het hebt gedaan!
Heb dan toch nog wel 2 vraagjes :oops::
1. Komt er zeer snel weer een 2de CoMa bij?
2. Wat wordt je nieuwe taak binnen InnoGames?
Iig hartelijk bedankt voor die jaren en ik hoop dat je een beetje actief blijft rondhangen op NL :)

Note: Zullen we afspreken hier Martijn volledig te negeren, Want deze kickt namelijk op aandacht van online gasten terwijl dit over compleet iemand anders gaat.
Zoals je bv ook niet op n Begrafenis de grapjas wil uithangen of vertellen welke politieke zaken je een mening over hebt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Succes met deze stap (vooruit?) in je carrière Joris.
 
Reactiescore
376
Joris, respect en succes.
I know, I know, ik was er altijd als de kippen bij om kritiek op jouw beslissingen te geven (enerzijds omdat je zo'n makkelijk doelwit was :p) maar desondanks kan er hier niemand ontkennen wat voor een werk jij hebt verricht voor .nl, en dat vloeit voort uit je constante aanwezigheid en bereidheid om te helpen waar nodig. Mensen kunnen hier kritiek geven zoveel als ze willen, maar ik denk dat er weinigen die hier zitten even lang zullen herinnerd worden door de community, ja zelfs ik.
Het was steeds fantastisch om te praten op discord, te wvw'en of @famdecibel op te jutten met kritiek op jou. :oops: (wees blij dat ik nu al een reactie geef en niet binnen 12 dagen) :D
Het ga je goed, veel succes, en ik hoop oprecht dat jij ons ook niet gaat vergeten. Doe de groetjes daar in Huisheuvel en vooral aan noo-noo.
Vale.

Please hou je bek voor 1x, niemand hier heeft om jouw mening gevraagd. Zo ja, kom dan tenminste niet met een redenering die ik verwacht van een persoon met het intellectueel niveau van een pindanoot. Ik ben niet enige die hier zo over denkt, kijkende naar het aantal likes dat je kreeg op jouw posts en het aantal negatieve reacties erop. Klein kind.
Yoo Joris,
Ik vind het echt top wat je hebt gedaan voor de community en zeker voor de toelating van bepaalde scripts.
Ik ben niet degene die je het best kent of je het langst heeft meegemaakt ofzo maar wil toch wel even zeggen dat ik respect ervoor heb hoe je het hebt gedaan!
Heb dan toch nog wel 2 vraagjes :oops::
1. Komt er zeer snel weer een 2de CoMa bij?
2. Wat wordt je nieuwe taak binnen InnoGames?
Iig hartelijk bedankt voor die jaren en ik hoop dat je een beetje actief blijft rondhangen op NL :)

Note: Zullen we afspreken hier Martijn volledig te negeren, Want deze kickt namelijk op aandacht van online gasten terwijl dit over compleet iemand anders gaat.
Zoals je bv ook niet op n Begrafenis de grapjas wil uithangen of vertellen welke politieke zaken je een mening over hebt.
1. Volgens mij komt er voor nu even geen nieuwe CoMa, maar dat is maar mijn mening.
2. Hij neemt de leiding over van 2 andere markten ;)
 
Reactiescore
1.049
Joris, respect en succes.
I know, I know, ik was er altijd als de kippen bij om kritiek op jouw beslissingen te geven (enerzijds omdat je zo'n makkelijk doelwit was :p) maar desondanks kan er hier niemand ontkennen wat voor een werk jij hebt verricht voor .nl, en dat vloeit voort uit je constante aanwezigheid en bereidheid om te helpen waar nodig. Mensen kunnen hier kritiek geven zoveel als ze willen, maar ik denk dat er weinigen die hier zitten even lang zullen herinnerd worden door de community, ja zelfs ik.
Het was steeds fantastisch om te praten op discord, te wvw'en of @famdecibel op te jutten met kritiek op jou. :oops: (wees blij dat ik nu al een reactie geef en niet binnen 12 dagen) :D
Het ga je goed, veel succes, en ik hoop oprecht dat jij ons ook niet gaat vergeten. Doe de groetjes daar in Huisheuvel en vooral aan noo-noo.
Vale.

Please hou je bek voor 1x, niemand hier heeft om jouw mening gevraagd. Zo ja, kom dan tenminste niet met een redenering die ik verwacht van een persoon met het intellectueel niveau van een pindanoot. Ik ben niet enige die hier zo over denkt, kijkende naar het aantal likes dat je kreeg op jouw posts en het aantal negatieve reacties erop. Klein kind.
1. Volgens mij komt er voor nu even geen nieuwe CoMa, maar dat is maar mijn mening.
2. Hij neemt de leiding over van 2 andere markten ;)
Bedoelde eigk welke 2 :)
Had discord gezirn
 
Reactiescore
376
wanneer is dan wel het goede moment?
hij is opgesodemieterd, dus een kleine kans dat hij het nog leest...
lijkt mij dat er geen ander moment meer komt.
'ik zal zeker nog niet direct van het strijdtoneel verdwijnen' en 'je zal me hier nog regelmatig zien'
Goed gelezen, chapeau.
 

Deleted User - 24028

Guest
@Poo. Nogmaals een dikke merci voor het harde werk afgelopen jaren! De inzet en het doorzettingsvermogen dat je hebt laten zien in een job die serieus zijn tol kan eisen is prachtig :) Veel succes met je toekomstige uitdaging(en), maar ik heb er al vertrouwen in dat dit goed komt ;)

@underground tacticz. Heb jij nu werkelijk geen greintje respect en volwassenheid in je... Als je het allemaal zo veel beter kan en weet, doe het dan!
 

DeletedUser76972

Guest
Martijn dit is niet het moment om te zeggen wat je van hem vind :p Je kunt hem op zijn minst bedanken voor zijn inzet en succes wensen ipv hem direct weer zwart te maken.

Dit dus ;)

Joris bedankt voor je inzet en succes met je nieuwe baan.
 

DeletedUser77710

Guest
Veel succes! Kunnen die mods eens niet die posts verwijderen van Martijn en die crazybeertje? Dit is rechtuit kinderachtig en toont nog geen geintje respect. Noch naar Poo toe, noch naar de spelers die deze keuze wel respecteren.
 

DeletedUser78932

Guest
Geliefde gemeenschap,

Zoals je misschien al gemerkt hebt, verlieten Morthy en Aliyah recent het Community Management-team om zich te kunnen concentreren op hun andere taken. We willen hen beiden bedanken voor hun jarenlange toewijding en hard werken.


Dit vertaald door Google van uit .net. Denk niet dat de twee geliefd waren. Misschien gaat Poo hen wel vervangen. Is een rustige job van negen tot vijf geen weekend werk.
 
Reactiescore
2.489
Veel succes! Kunnen die mods eens niet die posts verwijderen van Martijn en die crazybeertje? Dit is rechtuit kinderachtig en toont nog geen geintje respect. Noch naar Poo toe, noch naar de spelers die deze keuze wel respecteren.

We beschermen mensen niet altijd tegen zichzelf. Ze hebben het recht op hun eigen mening, zolang redelijk respectvol geschreven vind ik het prima.

Bekijk het eveneens als volgt: Community Managers doen niet mee aan de populariteitswedstrijd, ze runnen een Community. Het is logisch dat er beslissingen vallen die niet in goede aarde vallen :)
 
Bovenaan