WIJ WILLEN FREE PP!

Reactiescore
3.536
Hallo beste, liefste, leukste, grappigste, mooiste en ofc coolste mede forumgenoten. Ik ben hier met een nieuw topic omdat ik geschokt ben. Ze hebben mij namelijk 9 minuten lang mentaal voorgelogen. WAT ZEG IK? Ze hebben elke speler op wereld 51, 9 minuten lang voor de gek gehouden. En dit heeft uiteindelijk enorme economische gevolgen gehad voor stammen, spelers en zo ook onze dorpen. Laat ik even terug gaan bij het begin, het is woensdag 07-09-2016 ik kwam terug van een lange vermoeide werkdag, ik besloot vlug even de laptop open te knallen en te kijken hoe mijn o zo mooie dorpjes (wss wel de mooiste op de wereld) er aan toe waren. Ik deed enkele klikjes en knalde de laptop alweer even rap dicht. Wat stond er nu op het programma? Eten natuurlijk en veel ook anders hou je dit lichaam namelijk niet in topvorm! Het eten was er in geknalt nog sneller dan ik mijn laptop aan en uit deed, dus ik ging weer naar boven en ik zag dit icoontje:
593a0fafb705489b83334d43441358f5.png

Voor alle duidelijkheid ik was mij toen van nog totaal niets bewust.

En plots stond die PM open:
83eaf5f8753c496b84aa24ee22a86cee.png

vervolg
6d655abc74f947ecab3fae610f3fc067.png

kort samengevat, TW verkondigd dat de wereld weldra zal sluiten en dat de stam Clinic de wereld heeft gewonnen. Vanaf toen stond mijn wereld stil en dat zowel letterlijk als figuurlijk en het ging enkel nog maar erger worden de minuten daarna. Want dit had natuurlijk wel grote gevolgen voor alles en iedereen op de wereld. Al snel kwam de bevolking met massa's vragen, de ridder nam het woord en sprak voor elke eenheid tegen mij de dorpseigenaar: Wat gebeurd er? Is dit het einde? Wie of wat is de stam Clinic? Wat met de gerecruite eenheden die nog geboren moeten worden? Hoe moet het nu verder? ,.... .... .... ??? ??? De vragen stopten maar niet en ik kon eigenlijk op geen enkele vraag een antwoord bieden. Al snel viel heel ons ecosysteem in elkaar iedereen deed maar wat om zijn of haar familie te beschermen, de zwakkeren werden overrompeld in de chaos, de rijke hadden niets meer te zeggen want wat is geld nog waard als de wereld weldra gesloten word? De eerste ongelukken, plunderingen en doden vielen al snel enkele minuten na de PM van het TW team Ook ik ging verhaal halen bij het stammenforum, er was al een topic aangemaakt en andere waren net als mij verbaast wat er gebeurde, er heerste onvrede in de stam, ook bij onze BG's en vijanden want niemand wist wat er aan de hand was, er was immers geen stam genaamd Clinic op w51 nog was er een stam die voldeed aan de overwinningsvoorwaarden van 75% dominantie. Iedereen begon zijn grondstoffen te verkopen voor premium punten om toch nog iets mee te nemen voor de wereld gedaan was. De groei van de dorpen ging achteruit en accounts vielen stil. 9 minuten later kreeg ik weer een mededeling van het TW team:

a89f31a2a7664659824d5b4b2ff10a83.png


In FC de kampioenen zou men dit verklaren als, het was 1 groot misverstand. Helaas een misverstand met enorm zware economische gevolgen.

Ik vind dat het tijd is om voor onszelf op te komen, hoe zwaar ik ook fan ben van eenden en teletubbies, eis ik toch van @Duckje en @Poo. voor elke speler op deze wereld 1 pp mentale schadevergoeding die we gedurende 9 minuten geleden hebben.

Bedank dit bericht als jij het eens bent met mijn eis en werk zo mee aan de heropbouwing van onze Tahiti dorpjes!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.536
Technisch gezien 4385 pp en ik ben zelfs bereid mijn 1 pp te verdelen onder de overige w51 spelers!
 
Reactiescore
746
Ik zou dat puntje weer aftrekken omdat de afbeeldingen niet in de tekst staan :(
Nu moeten we nog gaan klikken ook.... Niet gedacht aan mijn relaxedheid he Jannes!
-1 van de juf.
 
Reactiescore
3.536
Omdat je zoveel moeite in je tekst gestoken hebt:
1Premium.PNG



P.S. je bent de enige die het krijgt ;)

Haha oke kan ik mee leven. Ik ben blij te zien dat de bazen op TW een beetje humor kunnen opbrengen :D De vraag is nu hoe dat jij weet op welk account ik speel op w51 want ik kreeg daar de 1 pp op, IP bekeken ofzo? :p

Ik zou dat puntje weer aftrekken omdat de afbeeldingen niet in de tekst staan :(
Nu moeten we nog gaan klikken ook.... Niet gedacht aan mijn relaxedheid he Jannes!
-1 van de juf.

Door het nieuwe forum snap ik al helemaal niet hoe ik zo'n plaatje in een link moet veranderen, ik had daar al moeite mee bij het oude forum maar hier is het nog moeilijker :D Mss kan iemand mij een uitleg geven want i kga nog veel mooie topic's schrijven op deze wereld!
 
Reactiescore
746
Door het nieuwe forum snap ik al helemaal niet hoe ik zo'n plaatje in een link moet veranderen, ik had daar al moeite mee bij het oude forum maar hier is het nog moeilijker :D Mss kan iemand mij een uitleg geven want i kga nog veel mooie topic's schrijven op deze wereld!

Is nog steeds hetzelfde...

Je hebt je prntscr url --> rechtermuisklik op de afbeelding (wanneer je op de url bent)
--> kopieer afbeeldingslocatie
--> plak hier tussen [.img] tags :)
Easy.
 
Reactiescore
207
Triest hoor, echt zwak dat je het zo moet spelen. Terug in mijn tijd was 1 pp uit den bozen, ik bedoel, zo win je gegarandeerd de wereld, maar hoe? Vindt je het zelf nog leuk zo? Kan jij nog in de spiegel kijken?

En dan klagen ze dat tribalwars downhill gaat... Je moest je schamen!
Nice meme 8/8
 
Reactiescore
3.536
Danku Poo :D Je mag bij Duckje 1 pp gaan halen van mij! Ik wou zeggen dat je die 1 pp van mij mag maar ik heb er maar eentje :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De kleuterklas is er niks bij.
 
Bovenaan