WIJ WILLEN FREE PP!

DeletedUser70568

Guest
Well, dan stuur ik je free pp om dan toch ontopic te blijven
 
Reactiescore
3.536
Wat is dit? Mij beledigen in mijn eigen topic, wereld gaat nergens meer naar,...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik lach daar niet mee, ik heb een 9 minuten durende hartstilstand gehad toen ik die PM's lag, ik zag de niet verdiende pp aantallen voor mijn ogen wegflitsen. Ik zag het licht aan het eind van de tunnel en als die 2e PM een paar seconden later was geweest dan had ik het hier niet meer kunnen navertellen. Bij deze herhaal ik dat ook ik mijn schadeclaim eis!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja ik ook, gelukkig zullen ze wel nog meer fouten maken, volgende keer dibbs ik het slachtofferstopic, mijn pp :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik lach daar niet mee, ik heb een 9 minuten durende hartstilstand gehad toen ik die PM's lag, ik zag de niet verdiende pp aantallen voor mijn ogen wegflitsen. Ik zag het licht aan het eind van de tunnel en als die 2e PM een paar seconden later was geweest dan had ik het hier niet meer kunnen navertellen. Bij deze herhaal ik dat ook ik mijn schadeclaim eis!

Och jeetje, wat erg voor je!

Ik wens je veel sterkte tijdens je herstelprocedure en je verdient eeuwige roem in de hemel!
 
Bovenaan