WIJ WILLEN FREE PP!

DeletedUser76153

Guest
Ik wil je ook wel pp sturen jannes? Zeg maar welk account je speelt op w51, stuur ik het daarheen
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heb ik mijn 1500 PP wel ontvangen op de wereld die wèl werd bedoeld maar verkeerd werd aangegeven.
Wereld 7 was de wereld waarover die boodschap ging. Helaas werd er toch nog weer op het eind verwezen naar de stam Clinic, die ook dáár onbekend is/was. Maar als de nummer 3 van wereld 7 ben ik nu, na 8 1/2 jaar vrij om een nieuwe wereld te bespelen.
Gekke is wèl dat wij, ondanks de lange wachttijd, GEEN vermelding krijgen zoals anders stammen WEL kregen: winnaar van wereld 7..
Waarschijnlijk teveel moeite voor het TW team om ons terug te vinden, omdat ze nog steeds zoeken naar de stam clinic !!
 
Reactiescore
2.490
Gelukkig heb ik mijn 1500 PP wel ontvangen op de wereld die wèl werd bedoeld maar verkeerd werd aangegeven.
Wereld 7 was de wereld waarover die boodschap ging. Helaas werd er toch nog weer op het eind verwezen naar de stam Clinic, die ook dáár onbekend is/was. Maar als de nummer 3 van wereld 7 ben ik nu, na 8 1/2 jaar vrij om een nieuwe wereld te bespelen.
Gekke is wèl dat wij, ondanks de lange wachttijd, GEEN vermelding krijgen zoals anders stammen WEL kregen: winnaar van wereld 7..
Waarschijnlijk teveel moeite voor het TW team om ons terug te vinden, omdat ze nog steeds zoeken naar de stam clinic !!
Volgens mij mis je een paar topics, weet niet precies naar wat je op zoek bent?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij mis je een paar topics, weet niet precies naar wat je op zoek bent?

Ik heb het over die 9 minuten van jokersbrain. Bedoelde PM was namelijk bedoeld voor wereld 7, waar IK dus speelde.
Maar ook daar werd telkens weer op het eind verwezen naar de stam clinic, die ook dáár onbekend was.

Wereld 7 gewonnen door Exe.!

Beste spelers,

De wereld vlak na Wereld 6 sluit ook net zo goed vandaag. Wereld 7 werd gewonnen door Exe.! gefeliciteerd ze behaalden 917.208.521 punten!

De top 3 spelers was als volgt:

Ptje
kopdrveur
jjjoonnaatt

De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten bijgeschreven krijgen. Naast deze premium prijs zullen ze nooit vergeten worden binnen de TribalWars.nl community.

Je kan de ranglijsten hier (clicky) nogmaals nakijken. Deze link zal voor altijd beschikbaar blijven.

Nogmaals gefeliciteerd aan Clinic! <<<<


Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
746
overdrijven_is_ook_een_vak_1240341413.jpg


Onze oprechte excuses voor het enorme ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. We zullen er onszelf van verzekeren dat verdere trauma's door foutieve berichtgeving worden vermeden, ook al is de werkelijke bedoeling duidelijk.

Nogmaals onze excuses.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Waarom krijgen wij die vermelding winnaar NIET achter onze spelersnaam, zoals alle spelers van wereld 40 uit Name Not Found (error) WEL hebben??
 
Reactiescore
3.584
Hij heeft jaren op een wereld gespeeld vind ook wel dat hij recht heeft dat heel de wereld kan lezen wie w7 echt heeft genomen. Vind dat TW wel een nieuwe PM daarvoor mag rondsturen. Beetje waardering voor hun jarenlange inzet zou wel op zijn plaats zijn. BIJ MIJ ZOU HET NIET PAKKEN ZE!
 

DeletedUser

Guest
Kijk eens hier:
4c7514b957a016bc63d56f67007b29dc.png

Dat zie ik bij ons niet verschijnen, dáár doelde ik op.
 
Reactiescore
3.584
Ow oke, dat is idd zeer zonde. Ben er zeker van dat Poo je daarmee wel kan helpen.
 

DeletedUser

Guest
Ow oke, dat is idd zeer zonde. Ben er zeker van dat Poo je daarmee wel kan helpen.

Ik ben er zeker van dat TW team dat gewoon niet gaat doen..kost waarschijnlijk teveel moeite om bij 5 spelers die Prestatie te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben de wereld met 5 spelers gewonnen?

JA. uiteindelijk wel ja. En als je kijkt naar mijn stats, kun je zien dat ik tot het laatst toe vijandelijke dorpen aan het innemen was.
Ik ben ook rang 1 als aanvaller geëindigd. Met ruim 3 miljard en puntentotaal van ruim 185 miljoen.
 

DeletedUser74252

Guest
JA. uiteindelijk wel ja. En als je kijkt naar mijn stats, kun je zien dat ik tot het laatst toe vijandelijke dorpen aan het innemen was.
Ik ben ook rang 1 als aanvaller geëindigd. Met ruim 3 miljard en puntentotaal van ruim 185 miljoen.

De vraag is of de spelers uit andere wereld per direct die achievement kregen in hun naam.. Wacht het even af wat de admins zeggen!
 

DeletedUser

Guest
De vraag is of de spelers uit andere wereld per direct die achievement kregen in hun naam.. Wacht het even af wat de admins zeggen!

Ja, want op wereld 40 hadden ze de dominantie en kregen per direct die toevoeging erbij, naderhand raakten ze de dominantie even kwijt en toen ze hem wéér hadden, stond het zelfs 2x erbij !
Op het moment dat de dagen gingen aftellen, hadden ze dus die vermelding op hun profiel staan.
 
Bovenaan