Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

Reactiescore
1
ZO is geen abuser,
ZO is een zooitje reporters

Word het heet onder de voeten?
Report je vijand voor safety!
 
Reactiescore
1.380
@Duckje @Warre @Poo.


Nummer 1 met 200k punten verschil op w87 is meer dan een maand later gestart en zelf nog maar 3 weken bezig. Hoe vind je zelf dat het met je spel gaat?
Jaloezie?

Wat maakt het nou uit of iemand pp gebruikt of niet. Iedereen doet het zeker de topt 20 gebruikt meer dan genoeg pp en wees blij. Als niemand dit doet was het spel allang kapot gegaan.

Denk eerder spelers zoals jou erger zijn dan mensen die pp gebruiken. Dat gejank en mensen een ban proberen aan te smeren he spel juist kapot maken. Overal hoor je dat TW toxic is enz. enz. Jij bent daar blijkbaar een groot voorbeeld van.

Laat mensen lekker doen wat ze willen en als iemand een jaarsalaris erin wil gooien moet ie ook zelf weten. staat nergens dat het verboden is.

@Duckje @Warre @Poo. lijkt mij niet meer logisch om hier een slotje op te gooien.

compleet nutteloze topic
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.151
Jaloezie?

Wat maakt het nou uit of iemand pp gebruikt of niet. Iedereen doet het zeker de topt 20 gebruikt meer dan genoeg pp en wees blij. Als niemand dit doet was het spel allang kapot gegaan.

Denk eerder spelers zoals jou erger zijn dan mensen die pp gebruiken. Dat gejank en mensen een ban proberen aan te smeren he spel juist kapot maken. Overal hoor je dat TW toxic is enz. enz. Jij bent daar blijkbaar een groot voorbeeld van.

Laat mensen lekker doen wat ze willen en als iemand een jaarsalaris erin wil gooien moet ie ook zelf weten. staat nergens dat het verboden is.

@Duckje @Warre @Poo. lijkt mij niet meer logisch om hier een slotje op te gooien.

compleet nutteloze topic

Dit typen en dan tegelijkertijd in een andere post over mijn moeder beginnen. Ik ken jou niet, jij kent mij niet en je hebt geen idee hoe het met mijn moeder gaat, ontzettende sneuneus dat je bent.

Beetje genant dat mensen die ik hoog acht in Clean met dit soort spelens in een stam zitten. De mensen die ik ken hebben dat niet nodig.
 
Reactiescore
338
Ik denk dat ik het elders ook al gezegd heb. Als jullie vinden dat de speler/stam alleen eerst staat door pp abuse, dan moeten jullie er toch iets kunnen aandoen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
klopt daar hebben we het ook genegeerd omdat de uitspraak nergens op slaat
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
een runnerke eerste klas :santa:
dit geloof ik onmiddelijk

hij zal ook wel pp abuser eerste klas zijn, immers straalt hij die energie af (samen met ontzettende bad vibes en een verminderde intelligentie)
 
Reactiescore
1.380
Dit typen en dan tegelijkertijd in een andere post over mijn moeder beginnen. Ik ken jou niet, jij kent mij niet en je hebt geen idee hoe het met mijn moeder gaat, ontzettende sneuneus dat je bent.

Beetje genant dat mensen die ik hoog acht in Clean met dit soort spelens in een stam zitten. De mensen die ik ken hebben dat niet nodig.
Precies hetzelfde onzin wat jij uitkraamt. Versla die gozer dan gewoon of hou gewoon je smoel en stop met janken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Iemand met meer verstand dan jij :rolleyes2:
dit durf ik ontkennen afgaande op zijn laatste posts

maar goed ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben dumb and dumber
 
Reactiescore
10
dit durf ik ontkennen afgaande op zijn laatste posts

maar goed ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben dumb and dumber
Je bent net een baby zonder rammelaar.

De mensen die zelf pp gebruiken, klagen er nu dus in dit topic over dat andere meer pp dan hun gebruiken. Gaat echt nergens over
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.151
Uiteraard zijn er mensen vrij boos in dit topic nu ze weten dat er niets glorieus, moois of leuks is aan hun overwinning door simpelweg hun overwinning te kopen en barbarendorpen te edelen, nadat ze er net hun maandloon aan hebben uitgegeven. Logisch ook wel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je bent net een baby zonder rammelaar.

De mensen die zelf pp gebruiken, klagen er nu dus in dit topic over dat andere meer pp dan hun gebruiken. Gaat echt nergens over
wat moet een baby uberhaupt met een mannelijk konijn??
 
Reactiescore
1.918
die AAO, elke wereld hetzelfde gejank op AF
 
Bovenaan