Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

Reactiescore
493
Geen duizenden euro's aan premium punten.

duizende euro's aan fifa points etc zie ik allemaal als 1 pot nat
of het nou PP zijn of fifa points of weet ik veel hoe al die dingen heten tegenwoordig.

Maar goed alle mensen die gestopt zijn en toch elke dag op forum komen vraag ik me ook altijd af wat doe je hier?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Maar goed alle mensen die gestopt zijn en toch elke dag op forum komen vraag ik me ook altijd af wat doe je hier?
ben ik niet welkom????

hier ga je nog spijt van krijgen
 
Reactiescore
1.962
duizende euro's aan fifa points etc zie ik allemaal als 1 pot nat
of het nou PP zijn of fifa points of weet ik veel hoe al die dingen heten tegenwoordig.

Maar goed alle mensen die gestopt zijn en toch elke dag op forum komen vraag ik me ook altijd af wat doe je hier?
Jij zegt bijna iedereen, 95% van de personen betalen enkel voor de aankoop van zo'n spel hoor.

Verder ben ik hier enkel 3x per week ofzo om te kijken hoe W85 verloopt en om wat mensen af te zeiken.
 
Reactiescore
493
Jij zegt bijna iedereen, 95% van de personen betalen enkel voor de aankoop van zo'n spel hoor.

Verder ben ik hier enkel 3x per week ofzo om te kijken hoe W85 verloopt en om wat mensen af te zeiken.

Ik durf me hand in het vuur te steken, dat wel meer dan 95% van de mensen ingame dingen koopt.
 
Reactiescore
140
Grote deels koop inderdaad om nadien te zeiken op andere.
 
Reactiescore
1.962
Ik durf me hand in het vuur te steken, dat wel meer dan 95% van de mensen ingame dingen koopt.

Zal wel aan mij liggen dan en is het de afgelopen jaren flink veranderd, kocht zelf altijd 2x per jaar een spel en verder niet. Maar je hebt gelijk dat kaartjes kopen op fifa net zo triest is als premium punten op een browserspelletje.
 
Reactiescore
493
Zal wel aan mij liggen dan en is het de afgelopen jaren flink veranderd, kocht zelf altijd 2x per jaar een spel en verder niet. Maar je hebt gelijk dat kaartjes kopen op fifa net zo triest is als premium punten op een browserspelletje.
Denk dat je te oud bent rick
 
Reactiescore
156
Zal wel aan mij liggen dan en is het de afgelopen jaren flink veranderd, kocht zelf altijd 2x per jaar een spel en verder niet. Maar je hebt gelijk dat kaartjes kopen op fifa net zo triest is als premium punten op een browserspelletje.
Wat moet je anders doen met je doekoe? Flinke djonko of naar de Wallen???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Verder ben ik hier enkel 3x per week ofzo om te kijken hoe W85 verloopt en om wat mensen af te zeiken.
copain ik betrap je hier al meer dan 3x en de week is nog niet om??
 
Bovenaan