Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser62862

Guest
kampioen.jpg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser62436

Guest
Jij bent overduidelijk een product van dat "gemene Fruit", met je zogezegd scherpzinnige opmerkingen en je calimeroësque gestampvoet. En met die bizarre conclusies.

Maar goed ook, mijn bijnaam in mijn geboorte stad is namelijk Calimero, die bijnaam is mij zo'n 5 jaar geleden gegeven en ik ben blij te zien dat ik die nog steeds eer aan doe :D
verder ben ik vooral in Plague gevormd, je kan dus beter naar mij referen als verrot fruit, stinken doe ik namelijk ook :)

Dus postgedrah kent een rechtstreeks verband met IG? :eek:
Ik spreek toch duidelijk over poststijl, dus wat IG daarbij komt doen, weet ik ook niet. Bovendien: je redenering zou nog niet eens kloppen. Mark is nl. noob :)D) en daarin zou dan de invloed van Fruit te bemerken zijn.

Noobs ftw :cool:


;)

Jij had het over postgedrag, ik heb het gewoon over IG. Ik zeg niet dat de 2 een verband hebben. Ik haal gewoon het IG aspect aan inpikkend op iets wat jij zei (de invloed van fruit). Mark is zeer noob, daarom dat er mede door zijn toedoen nog maar net een account van 50mil+ op bben is gesprongen :confused:

Nuja, ik had persoonlijk natuurlijk maar een klein aandeel in die massa vergeleken met de rest, Maar doe idd graag me best :)
Het leukste is nog dat in diezelfde periode door mijn toedoen ook een speler op w26 op bb gesprongen is, en dit deed ik zowaar bijna solo :D (solo als in met me eigen acc, me co's daar hebben me natuurlijk super geholpen!!)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mooi hoor jaja:D
 
Bovenaan