Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Toen jij die post schreef, wat dacht je toen? Iets als 'laat ik eens lekker een post vol met onzin plaatsen'?
 

DeletedUser

Guest
Toen jij die post schreef, wat dacht je toen? Iets als 'laat ik eens lekker een post vol met onzin plaatsen'?

Als iets in jou ogen onzin is betekent het niet dat het onzon is, dat is jou mening en die mag je voor je houden want het is totaal niet relevant. Wat warre zegt is gwn een feit punt je gaat het niet kunnen veranderen door te roepen dat het onzin is wat warre post, deal with it....
 

DeletedUser62436

Guest
Jan is duidelijk gefrustreerd :D
Verder zijn frans en ik weer 100+ resist dorpjes rijker :p
 

DeletedUser

Guest
jullie spammers :eek: en ja het is hier lennert ;) had eens zin om te 'lijken' net zoals de grote pro's van resist :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Allemaal noobs hier!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Goed van me he
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Weet ik <3
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat je eigen posts zulke onzin zijn dat je er zo hard mee begint te lachen en toch post je ze... Vreemd.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heel vreemd!
 

DeletedUser62436

Guest
Je weet dat je eigen posts zulke onzin zijn dat je er zo hard mee begint te lachen en toch post je ze... Vreemd.

huh nee? het is gewoon kei grappig om te zien hoe jij zo gefrustreerd raak. ik was er van overtuigd dat jij daar ook zo stuk om ging :D
 

DeletedUser

Guest
huh nee? het is gewoon kei grappig om te zien hoe jij zo gefrustreerd raak. ik was er van overtuigd dat jij daar ook zo stuk om ging :D

Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik gefrustreerd ben. Totaal niet waar en op niets gebaseerd. Ik ging stuk om alweer een post met onzin die jij hier zet.
 

DeletedUser62436

Guest
Ik vind het grappig dat jij denkt dat ik gefrustreerd ben. Totaal niet waar en op niets gebaseerd. Ik ging stuk om alweer een post met onzin die jij hier zet.

Och, je loopt de laatste tijd alleen maar te zeuren dat wij zonder niveau posten en alleen maar propaganda afkraken. Nou jantje, wat vervelend toch hè. Zijn die gemene fruit spelers weer niet lief tegen je? :eek:
 
Bovenaan