Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
Zit die Peeta gast hier nu nog steeds...
Ik dacht dat we die van de wereld hadden gebasht...

En heel het verhaal over dat ik illegaal zou spelen is ook in de doofpot terrecht gekomen zie ik. Waar zit je nu met je bewijzen (zogenaamde screens) en je beschuldigingen en je support (dat nergens op uitgedraaid is) Peeta ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij had een fake naam verzonnen zodat fruit geen aanvallen/minder aanvallen zou sturen op hem :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Snap wel dat je jezelf niet verder belachelijk wilt maken idd..
Maar je even excuseren omdat je iemand fout beschuldigd hebt zou hier wel op zijn plaats zijn :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Snap wel dat je jezelf niet verder belachelijk wilt maken idd..
Maar je even excuseren omdat je iemand fout beschuldigd hebt zou hier wel op zijn plaats zijn :rolleyes:

Ik heb je niet valselijk beschuldigd hoor ;)
 

DeletedUser64036

Guest
Knansen worden nie persé uitgedrukt tussen 0 en 1 hoor.
Ze kunnen ook uitgedrukt worden in procent bijvoorbeeld.
 

DeletedUser73169

Guest
Knansen worden nie persé uitgedrukt tussen 0 en 1 hoor.
Ze kunnen ook uitgedrukt worden in procent bijvoorbeeld.

Nope, kansen zijn altijd tussen de 0 en 1 bij kansberekening. Heeft niks met procenten te maken. Toevallig las ik dat net terwijl ik me door de stof voor mn wiskunde examen aan het heenworstelen ben haha :p
 

DeletedUser64036

Guest
ik citeer :

Bij de frequentie-interpretatie vatten we de kans p op het optreden van een onzekere gebeurtenis op als het frequentiequotiënt van het optreden van die gebeurtenis in een zeer lange reeks experimenten. De kans is altijd een getal tussen 0 en 1, of in procenten uitgedrukt tussen 0 en 100%.

EDIT : Raar boek van wiskunde heb jij hoor :) Welk? (a)
 

Deleted User - 24028

Guest
Kansen worden toch vaak uitgedrukt in een breuk: bv 1 kans op 4 -> 1/4
 

DeletedUser69459

Guest
Iets tussen 0 en 1 kan idd ook uitgedrkt worden in procent. Heb het nog gehad dit trimester :p
 

DeletedUser64036

Guest
Kansen worden toch vaak uitgedrukt in een breuk: bv 1 kans op 4 -> 1/4

Facepalm²

1/4 is toch 0.25 :p dus tussen 0 en 1 :)
Maar idd vaak druk je ze uit in een breuk, omdat je vaak gewoon simpelweg de gebeurtenissen over het totaal aantal mogelijkheden zet, en dan bekom je een breuk :p

EDIT : Maar er zijn nog ander mogelijkheden zoals het vaasmodel en waarschijnlijk zijn er nog veel meer, hierbij laat je het rekenmachine het werk doen en dan krijg je meestal een kommagetal ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Facepalm²

1/4 is toch 0.25 :p dus tussen 0 en 1 :)
Maar idd vaak druk je ze uit in een breuk, omdat je vaak gewoon simpelweg de gebeurtenissen over het totaal aantal mogelijkheden zet, en dan bekom je een breuk :p

EDIT : Maar er zijn nog ander mogelijkheden zoals het vaasmodel en waarschijnlijk zijn er nog veel meer, hierbij laat je het rekenmachine het werk doen en dan krijg je meestal een kommagetal ;)

Facepalm

Dan trekt jou vorige reactie ook op niks, want in procent wilt het zeggen dat 25% gelijk is aan 0.25 en dus een getal tussen 0 en 1.

Je kan kansen dan ook uitdrukken in procent, breuk en tussen 0 en 1

Daar doelde ik net op...
 

DeletedUser64036

Guest
Ja ik had het verkeerd begrepen :p dacht dat je het had over het feit dat het tussen 0-1 lag :p Maar zoals ik al zei wordt het vaak in een breuk uitgedrukt
 
Bovenaan