Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
Lol. Front nooit met stroken werken? Geleerd van wie? :eek:

Ik heb in de tijden dat ik actief speelde eigenlijk amper dorpjes behalve wat cf's over en weer verloren.

En @ zoepie, stats kan ik zelf ook opzoeken. Zou ik is ODA ODD van pfff, wanneer ben ik gestopt, sinds 2 maandjes geleden ofzo mogen zien?

[15:45:12] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: leef jij nog?
[15:53:30] Harmen||: nee
[15:54:39] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: why not?
[15:54:44] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: te noob?
[15:54:51] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: ownt fruit je te hard
[16:01:45] Harmen||: lol

wat een niveau op skype.

Wat een niveau ingame. :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Ach, ik kom gewoon ff weer is kijken. Stoppen bevalt me, dus voordat jullie allemaal dingen over IG etc beginnen te roepen, srry niet mijn planning. Heel erg irritant dat ik niet gewoon ff kan langswippen. (buiten promi, ships en zoepie dan)

Maar goed, jammer dat Resist wat minder loopt
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik kom gewoon ff weer is kijken. Stoppen bevalt me, dus voordat jullie allemaal dingen over IG etc beginnen te roepen, srry niet mijn planning. Heel erg irritant dat ik niet gewoon ff kan langswippen. (buiten promi, ships en zoepie dan)

Maar goed, jammer dat Resist wat minder loopt

Minder? Je kan gerust zeggen dat het slecht loopt in resist momenteel. 1k dorpen verliezen in 3 maanden is namelijk een hele hoop.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ach, ik kom gewoon ff weer is kijken. Stoppen bevalt me, dus voordat jullie allemaal dingen over IG etc beginnen te roepen, srry niet mijn planning. Heel erg irritant dat ik niet gewoon ff kan langswippen. (buiten promi, ships en zoepie dan)

Maar goed, jammer dat Resist wat minder loopt

Tuurlijk mag je hier gewoon langskomen. Jij bent degene die over TW zaken begint, en dan mogen wij er niet verder op ingaan ? Jij begint met onze stamgenoten een laag niveau te noemen, en dan mogen wij dat niet terugzeggen ?

Jij denkt precies ook nog steeds dat jij alles zomaar mag en anderen niet :eek:

Als je hier gewoon even kwam kijken zou je gewoon gepost hebben met de intentie de mensen hier nog eens te spreken en zou je zelfs niet over tw bezig zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hahaha ejo Sloop jij maar lekker de troepen van je stammaat BOULE

Of zoals vannacht een dorp zelf ondersteunen en daarachter 2 edels zetten :wink:

Hahaha jullie zijn wel degene die in die hoek zwaar falen en niet wij/ejo he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha jullie zijn wel degene die in die hoek zwaar falen en niet wij/ejo he :rolleyes:

Wat is falen he ?
Tot nu toe zijn er alleen maar dorpen bij mij overgenomen die ik van alexandrakos had gepakt .
En ik ga daar echt niet PA in stoppen om een muur op te trekken en mijn OS te laten mollen .
En ja die raak ik kwijt omdat jullie de VV hebben .
En op voorhand al mijn edels zien aankomen .
 

DeletedUser63264

Guest
Hahaha ejo Sloop jij maar lekker de troepen van je stammaat BOULE

Of zoals vannacht een dorp zelf ondersteunen en daarachter 2 edels zetten :wink:

Het dorp is nu wel mooi van mij ;) Def is weer op te bouwen, de dorpen krijg je niet meer terug :D

Wat is falen he ?
Tot nu toe zijn er alleen maar dorpen bij mij overgenomen die ik van alexandrakos had gepakt .
En ik ga daar echt niet PA in stoppen om een muur op te trekken en mijn OS te laten mollen .
En ja die raak ik kwijt omdat jullie de VV hebben .
En op voorhand al mijn edels zien aankomen .

Jij kreeg immers de fakes en kon bijna geen dorpen verliezen ;)

jumper2002 op 23.01. om 22:41 uur
haha wat is aanvallen .
de echte aanvallen komen nog .

Moeten deze nog komen? Of waren dat de aanvallen van de vorige FAAL massa's van jullie ? :p Kijk, wij doen eens een massa en gelijk hebben wij vele dorpen winst :) Dus ja laat dat een voorbeeld zijn wat een massa is xD Met die faalmassa's bereik je niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het dorp is nu wel mooi van mij ;) Def is weer op te bouwen, de dorpen krijg je niet meer terug :D


Kijk maar eens goed dan want het dorp is nog steeds in mijn bezit en ja het staat nu vol met mijn eigen def .

914|614
 

DeletedUser63264

Guest
Het dorp is nu wel mooi van mij ;) Def is weer op te bouwen, de dorpen krijg je niet meer terug :D


Kijk maar eens goed dan want het dorp is nog steeds in mijn bezit en ja het staat nu vol met mijn eigen def .

914|614

Het ging geen eens om dat dorp waar de os van BOULE in stond hoor, maar dat was om je tweede zin ;)

Als je mijn leeftijd niet weet is het Meneer voor jou

Willemtje.jpg

Droom er nog maar lekker over jongeman, zal niet lang meer duren ;)

Wel leuk ze blijven nutteloze aanvallen sturen zonder enig resultaat xD
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat is falen he ?
Tot nu toe zijn er alleen maar dorpen bij mij overgenomen die ik van alexandrakos had gepakt .
En ik ga daar echt niet PA in stoppen om een muur op te trekken en mijn OS te laten mollen .
En ja die raak ik kwijt omdat jullie de VV hebben .
En op voorhand al mijn edels zien aankomen .

Als je nu nog gaat zeggen dat jullie niet falen is het helemaal compleet...
Jullie doen al zeer lange tijd aanvallen op Ejo en winnen amper dorpen, wij doen er 1tje en we behalen een winst van gigantisch veel dorpen. Dus ja, jullie falen !
 

DeletedUser69459

Guest
Wees blij met je winsten en natuurlijk was het een goede massamet vele dorpen als resultaat. Maar om daar zo over blijvendoorzeuren :eek:
Resist isdan misschien niet goed bezig mr so what? We hebben nog steeds meer dorpen en er is niets beslist. 1 verloren veldslag betekent nog geen verloren oorlog.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wees blij met je winsten en natuurlijk was het een goede massamet vele dorpen als resultaat. Maar om daar zo over blijvendoorzeuren :eek:
Resist isdan misschien niet goed bezig mr so what? We hebben nog steeds meer dorpen en er is niets beslist. 1 verloren veldslag betekent nog geen verloren oorlog.

Dat is net ons punt, het is niet 1 verloren veldslag maar elke veldslag die wij starten die jullie verliezen ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is net ons punt, het is niet 1 verloren veldslag maar elke veldslag die wij starten die jullie verliezen ;)

Dan vraag ik me af waarom Resist op nummer 1 stond qua ODA & muay-ray intotaal 1miljard ODD heeft en intotaal zonder de recapte dorpen er nog maar 290 is verloren :eek:
Als je 3maand al altijd gaat noemen, hmmmm :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan