Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser68583

Guest
Als je met een snelheid van 20 dorpen per dag edelt is stacken een grote taak, al helemaal als je vijand zo in puin ligt en toch alleen maar wanhoopstrekkingen kan vertonen die van korte duur zijn.

We winnen zo ook wel, dus houd die vv maar lekker.
 

DeletedUser

Guest
Euhm nee. Als je na de clears 1 defdorp per dorp timet, edel ik helemaal niets en had je alles geblockt. Kids had zeker nog def op overschot om dat te doen.
En het is dat de vv verbroken werd, anders had ik nog wel veel meer dorpen gepakt.
 

DeletedUser68583

Guest
Euhm ja, en dan kun je 2 dagen later die def weer naar huis sturen, dat is allemaal werk voor niets, dan liever nog 2x een aanvalletje sturen om het dorp weer eigen te maken, hoef je ook niet te timen en daar per dorp 5 min mee bezig te zijn.

PS: Timed
 

DeletedUser

Guest
Euhm nee. Als je na de clears 1 defdorp per dorp timet, edel ik helemaal niets en had je alles geblockt. Kids had zeker nog def op overschot om dat te doen.
En het is dat de vv verbroken werd, anders had ik nog wel veel meer dorpen gepakt.

als het buitenproportioneel was hadden we wel ingegrepen, natuurlijk zonde dat je niet hetzelfde geprobeert hebt bij locust ;) (stond daar ook leeg hoor :D )
 

DeletedUser

Guest
Bij kids stonden nog de meeste edels. Niettegenstaande dat ik er nog zo'n 300 had bijgeproduceerd :D
 

DeletedUser69459

Guest
Oh hij voelt zich groot nu omdat hij dorpen pakt met een niet resist accountje, Tuurlijk gaan we daar niet vol stacken denk na het account kan niets meer... dat ie dan 74 dorpen verliest is dan ook iets te overdreven maar dan nog... Pak maar is in 1 keer 74 dorpen vanuit een resit account en kom dan terug...



Hahahaa, jij denkt zeker dat def op mijne rug groeit hej :eek: Als jullie 1 keer aanvallen hadden gestuurd van short range achter het front was ik leeg geweest... De kerk moest wel degelijk op gebouwd worden want ik had perongeluk de boerderijtjes gesloopt :eek::D Dus het is eerder een Faal van resist geweest dat ze geen backtimes eerder hadden gestuurd laat staan goed getagt hadden want die edel clears werden verstuurd en ondertussen was ik aan het praten met de persoon op muay ray :rolleyes::eek::eek:


Het nieuwe aanvallen in Resist : 360 aanvallen op 1 dorp sturen uitkomst: http://nl21.tribalwars.nl/public_report/1c071670a50d6e1188b0de69c081e719

:rolleyes:

muay-ray vandaag om 22:21 uur
En je beweert een deftekort te hebben? :eek:
.JaTu.Dread. vandaag om 18:15 uur
ik zal je 1 tip geven ovver dat dorpje dat je massaaal aan viel 550 clears benodigd :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:59 uur
ja klopt :p ik ben nu gedwongen om meer def te hebben door al die CF's en mijn mega front haha
muay-ray op 26.03. om 17:57 uur
Of nouja, zo kan je normaal zonder al te veel cf's in je eentje spelen zonder stamdef xD
muay-ray op 26.03. om 17:57 uur
2-1 is de beste combinatie ^^
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:52 uur
lol 60-40 ga je spelen zeker?:p
muay-ray op 26.03. om 17:49 uur
Def dumpen en nog steeds 1k def overhebben ftw :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:49 uur
hoeveel aanvallen heb je er precies op lopen?:p ff kijken hoeveel defjes er van mij lopen nu haha
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:43 uur
lichteraan als jij zegt wat het zijn :p kan namelijk 150 clears aan maar het zijn er veel meer xD
muay-ray op 26.03. om 17:39 uur
Maar uhm, zet het dorp niet leeg he...
Anders moet ik ze morgen opnieuw sturen en dan vind ik zo vreselijk irritant -____-
muay-ray op 26.03. om 17:38 uur
Nounou, je moet nog altijd een onderscheid maken tussen de Walen, de limburgers en de Vlamingen he :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:36 uur
ahja belgen kennen er helemaal niets van haha
muay-ray op 26.03. om 17:33 uur
Oh, hoe spijtig :(

Ik heb ook al een mooi kaartje van jouw account hoor :p
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:25 uur
lol je account is al in kaart hoor, die fakes hoeven echt niet ( vanuit sommige dorpen dan ) :p
.JaTu.Dread. op 25.03. om 23:00 uur
woehoe ik ga je hopelijk inhalen dan in Stammenoorlog ODD :D
muay-ray op 25.03. om 22:58 uur
K mooi. Weet ik zeker dat ze doodlopen :)
.JaTu.Dread. op 25.03. om 22:51 uur
nja hoef toch geen def bij te sturen misschien moet je beginnen met nog 70 aanvallen bij sturen kan ik ook even wat def bij sturen:)
muay-ray op 25.03. om 22:45 uur
Dju mislukt :(
.JaTu.Dread. op 25.03. om 22:33 uur
Hij krabbelt al terug :p Maar wat dacht je dat ik daar in trapte 60-+ aanvallen op 1 dorp denken dat het 80 scouts zijn?:p
muay-ray op 25.03. om 18:51 uur
Over maandje is dit wel een pro accountje hoor. Als je dan nog dorpen kan pakken als ik tijd over heb dan ben je officieel beter als mij :p

Laat Andre de 20 defjes niet staan haha

Gaan jullie Jatu nog harder overstacken? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Overstacken zeg je? :eek: De fout om niet door te breken ligt 100% bij jullie. Dat Fruit meer def over heeft dan resist is lekker jullie probleem.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

muay-ray vandaag om 22:21 uur
En je beweert een deftekort te hebben? :eek:
.JaTu.Dread. vandaag om 18:15 uur
ik zal je 1 tip geven ovver dat dorpje dat je massaaal aan viel 550 clears benodigd :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:59 uur
ja klopt :p ik ben nu gedwongen om meer def te hebben door al die CF's en mijn mega front haha
muay-ray op 26.03. om 17:57 uur
Of nouja, zo kan je normaal zonder al te veel cf's in je eentje spelen zonder stamdef xD
muay-ray op 26.03. om 17:57 uur
2-1 is de beste combinatie ^^
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:52 uur
lol 60-40 ga je spelen zeker?:p
muay-ray op 26.03. om 17:49 uur
Def dumpen en nog steeds 1k def overhebben ftw :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:49 uur
hoeveel aanvallen heb je er precies op lopen?:p ff kijken hoeveel defjes er van mij lopen nu haha
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:43 uur
lichteraan als jij zegt wat het zijn :p kan namelijk 150 clears aan maar het zijn er veel meer xD
muay-ray op 26.03. om 17:39 uur
Maar uhm, zet het dorp niet leeg he...
Anders moet ik ze morgen opnieuw sturen en dan vind ik zo vreselijk irritant -____-
muay-ray op 26.03. om 17:38 uur
Nounou, je moet nog altijd een onderscheid maken tussen de Walen, de limburgers en de Vlamingen he :D
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:36 uur
ahja belgen kennen er helemaal niets van haha
muay-ray op 26.03. om 17:33 uur
Oh, hoe spijtig :(

Ik heb ook al een mooi kaartje van jouw account hoor :p
.JaTu.Dread. op 26.03. om 17:25 uur
lol je account is al in kaart hoor, die fakes hoeven echt niet ( vanuit sommige dorpen dan ) :p
.JaTu.Dread. op 25.03. om 23:00 uur
woehoe ik ga je hopelijk inhalen dan in Stammenoorlog ODD :D
muay-ray op 25.03. om 22:58 uur
K mooi. Weet ik zeker dat ze doodlopen :)
.JaTu.Dread. op 25.03. om 22:51 uur
nja hoef toch geen def bij te sturen misschien moet je beginnen met nog 70 aanvallen bij sturen kan ik ook even wat def bij sturen:)
muay-ray op 25.03. om 22:45 uur
Dju mislukt :(
.JaTu.Dread. op 25.03. om 22:33 uur
Hij krabbelt al terug :p Maar wat dacht je dat ik daar in trapte 60-+ aanvallen op 1 dorp denken dat het 80 scouts zijn?:p
muay-ray op 25.03. om 18:51 uur
Over maandje is dit wel een pro accountje hoor. Als je dan nog dorpen kan pakken als ik tijd over heb dan ben je officieel beter als mij :p



Gaan jullie Jatu nog harder overstacken? :rolleyes:

Dat hebben wij niet gestackt hoor ;)
 

DeletedUser63278

Guest
muay-ray op 25.03. om 18:51 uur
Over maandje is dit wel een pro accountje hoor. Als je dan nog dorpen kan pakken als ik tijd over heb dan ben je officieel beter als mij :p

Weer een maand uitstel :cool:

Damn, verveel me Resist :D
 

DeletedUser68583

Guest
Er zit wel een addertje onder het gras: hij zegt als ik tijd over heb,
Let maar op; over n maandje heeft die ineens geen tijd meer over :(
 

DeletedUser69459

Guest
Overstacken zeg je? :eek: De fout om niet door te breken ligt 100% bij jullie. Dat Fruit meer def over heeft dan resist is lekker jullie probleem.

Nou, permanente stacks van 400k+ in cf's is gewoon zielig :p

Het boeit mij niet veel dat jullie meer def zouden overhebben, heb er ook dan nooit over liggen zeuren. Muay ray was organisatorisch gewoon een klein drama dus hoe zou ik daar iets mee kunnen aanvangen?

Er zit wel een addertje onder het gras: hij zegt als ik tijd over heb,
Let maar op; over n maandje heeft die ineens geen tijd meer over :(

Hoop het maar ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Hoe staat 't d'r voor? En lol, peeta op muay. Haha, die had ik niet zien aankomen :)
 

DeletedUser

Guest
Nou, permanente stacks van 400k+ in cf's is gewoon zielig :p

Het boeit mij niet veel dat jullie meer def zouden overhebben, heb er ook dan nooit over liggen zeuren. Muay ray was organisatorisch gewoon een klein drama dus hoe zou ik daar iets mee kunnen aanvangen?



Hoop het maar ;)

Die staat niet permantent gestackt met 400k hoor ;) Als jij hem tijd gunt om te stacken dan krijg je zulke zaken. Dus nogmaals zoals jorn zelf aangaf jullie eigen schuld.

Hoe staat 't d'r voor? En lol, peeta op muay. Haha, die had ik niet zien aankomen :)

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: 10/07/2013 19:54:04tot28/03/2014 14:58:27

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,840
Kant 2: 863
Verschil: 977

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,800,363
Kant 2: 7,645,536
Verschil: 9,154,827

chart
Van het totaal overzicht is dit. Wil je de afgelopen 3 maanden ook zien Snor?
 

DeletedUser69459

Guest
Die staat niet permantent gestackt met 400k hoor ;) Als jij hem tijd gunt om te stacken dan krijg je zulke zaken. Dus nogmaals zoals jorn zelf aangaf jullie eigen schuld.

Het waren vooral geen troependumps :eek:

Oh wauw, je hebt de stats mee :eek:
Moeten we een feestje gaan houden?
 

DeletedUser

Guest
Het waren vooral geen troependumps :eek:

Oh wauw, je hebt de stats mee :eek:
Moeten we een feestje gaan houden?

Wij kunnen van te voren niet zien of het dumps zijn he ;)
Verder vroeg Harmen hoe het ervoor stond. Het beste kan je dat visualiseren met de stats ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Heb jij die vage dingen gedaan op muay? :D
Bij je front mag je nooit met stroken werken he ;p

Lol. Front nooit met stroken werken? Geleerd van wie? :eek:

Ik heb in de tijden dat ik actief speelde eigenlijk amper dorpjes behalve wat cf's over en weer verloren.

En @ zoepie, stats kan ik zelf ook opzoeken. Zou ik is ODA ODD van pfff, wanneer ben ik gestopt, sinds 2 maandjes geleden ofzo mogen zien?

[15:45:12] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: leef jij nog?
[15:53:30] Harmen||: nee
[15:54:39] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: why not?
[15:54:44] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: te noob?
[15:54:51] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: ownt fruit je te hard
[16:01:45] Harmen||: lol

wat een niveau op skype.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan