Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
Grappig verhaal, vooral omdat ik hier enorm veel gelijkenissen met leleke inzie. Behalve dan dat jullie iemand kicken net voor hij massaal dorpen gaat verliezen, zodat jullie stats niet te veel bevuild worden.

Maar waar is cornetto nu, die liever dagenlang non-stop op accounts vv wou draaien om ze in orde te zetten? :D Hahaha, wat een grap hiero. Eerst ons de huid vol schelden omdat wij leleke kicken, en dan doen jullie gewoon net hetzelfde. Award voor hypocrisie gaat in elk geval met mijlen voorsprong naar Fruit hoor :D
 

DeletedUser

Guest
whaha probeer het maar weer te draaien naar jullie kant :eek: Dat gaat hem echt niet worden eendje... Wij kicken niet iemand die nog dorpen aan het verliezen is er liepen al 3 dagen geen edels meer had ik gehoord dan kunnen wij het gewoon kicken. Wat resist doet die kickt iemand terwijl hij nog een zee met dorpen aan het verliezen was resist staat hier dus ver achterop met hun eigen fouten in te zien, nee ze proberen het te verbloemen door dat de vijand een accie verliest. Gelukkig spreken de stats voor zich :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oh nee, en hoeveel aanvallen liepen er nog, jorny21? :rolleyes::rolleyes: Moises had er net een hoop uitgepleurd, dus die edels zouden wel snel volgen. Dat jullie je op deze manier proberen indekken is... Laf is het juiste woord niet eens meer.
Overigens was Moises niet de enige die nog aanvallen heeft lopen. O.m. ik ook, en daarnaast nog een hoop stamgenoten.
 

DeletedUser65039

Guest
En het belangrijkste verschil is natuurlijk dat Leleke gekickt is omdat hij dorpen verloor en Stecol gekickt is omdat hij simpelweg niet meer online kwam.
 

DeletedUser

Guest
Oh nee, en hoeveel aanvallen liepen er nog, jorny21? :rolleyes::rolleyes: Moises had er net een hoop uitgepleurd, dus die edels zouden wel snel volgen. Dat jullie je op deze manier proberen indekken is... Laf is het juiste woord niet eens meer.
Overigens was Moises niet de enige die nog aanvallen heeft lopen. O.m. ik ook, en daarnaast nog een hoop stamgenoten.

Hoe zullen we het van leleke dan maar noemen? Extra laf omdat de edels nog liepen whaha :eek:
 

DeletedUser

Guest
En het belangrijkste verschil is natuurlijk dat Leleke gekickt is omdat hij dorpen verloor en Stecol gekickt is omdat hij simpelweg niet meer online kwam.

Belangrijkste reden dat leleke gekickt is, is omdat hij gevlucht is. Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Hoe zullen we het van leleke dan maar noemen? Extra laf omdat de edels nog liepen whaha :eek:

Typisch dat je mijn post weer negeert en over andere dingen begint te zeveren. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe moet ik dat weten? :eek::eek:
Jullie redenaties sloegen al nergens op en nu verwacht je dat ik daar antwoord op kan geven?



Heeft niks met begrijpend lezen te maken.

Natuurlijk wel idioot als je duidelijk zijn zinnen ziet moet je niet met zon idioten antwoorde komen
 

DeletedUser60153

Guest
het was een TIP leer tussen de lijnen lezen.
ik heb die VV de laatste 5 Dagen NON stop gehad. heb er ook non stop niets of uitermate weinig aan gedaan.
en die 2 dagen ervoor daar zijn de VV 's zovaak gewisseld dat ik niet verder in de tijd kan kijken.

Dus 7 Dagen inactief --> ik kijk naar mijn vv's zie dat die daar nog mooi staat zonder dat er iets veranderd is (mogelijk had de co hem aangenomen zonder dat ik het weet natuurlijk. ) ik log in zie dat de VV onafgebroken bij mij is geweest. Daarom is de speler zelf deu 7 Dagen inactief geweest. Indien spelers samen verdwijnen met de noorderzon. dan zie ik er maar weinig baat bij of niet?

Verder moetten jullie niet de Stam Fruit met de vinger wijzen, want dit is nu iets dat ik volledig zelf gekozen heb. en weliswaar de leden heb opgedrongen. En blijkbaar nemen ze het me niet al te kwalijk.

wat Speeders hierboven citteerd is dan ook volledig correct. want voor een lid is Stecol zelf uit de stam gegaan.

Momenteel staat er Idd nog Fruit. Def. maar ook dat zal niet zo lang meer zijn. Het account zou zichzelf eigenlijk perfect moetten kunnen stacken. Dit was helaas niet het geval. en hebben de VV's de boel opgeruimt.

Maar daarna blijft de speler niet loggen.
Daarbovenop is er een 4 tal weken geleden gemeld wat hij moest doen om er beter uit te komen en makkelijk 5 K kruisjes te verdedigen, ook daar heeft een VV tijd in gestoken om te zien wat kon en wat niet. Ook hier is niet mee gedaan.

Indien u nog steeds niet tevreden bent met de interne kijk van Fruit dan moet ik jullie verder teleurstellen.

Doch moet je hiet niet zo sterk kijken naar jullie Stats vermogen. aangezien er op 3 weken een 40 tal dorpjes zijn buitgemaakt.

Het is ook correct indien er geen incs geweest waren hadden we zonder problemen het account in leven kunnen houden voor 80 Dagen--> Inloggen recruiteren--> Gm slaan / geen incs / uitloggen.

Lol. En ons verwijten dat we leleke kicken. Hoe dom kan je zijn. Wees maar blij dat koz en targetx niet hebben gekicked.
 

DeletedUser60153

Guest
Hoe moet ik dat weten? :eek::eek:
Jullie redenaties sloegen al nergens op en nu verwacht je dat ik daar antwoord op kan geven?



Heeft niks met begrijpend lezen te maken.

Omdat als jij altijd met zo'n betweterig vingertje op 't AF zou rondlopen en niet alleen als er op fruit gepoept wordt je had geweten dat leleke om dezelfde reden als stecol is gekicked. Omdat die vent een week of 2 amper logte, niets heeft getagged, niets heeft gedaan, niet reageerde op mail etc waardoor ik niet naar zijn account kon springen. Dus, aub, als je een cursus begrijpend lezen wilt weggeven geef hem dan aan jezelf of 1 van je mede fruiters die na een uitgebreidde uitleg niet snapte dat inactiviteit een legitieme reden is om iemand te kicken. Ook tijdens een aanval.

Alleen nu dat jullie over ons heen zijn gaan schijten op het moment dat we leleke gekicked hebben krijg je een hele dosis terug. N00bs.
 

DeletedUser

Guest
Lol. En ons verwijten dat we leleke kicken. Hoe dom kan je zijn. Wees maar blij dat koz en targetx niet hebben gekicked.

JIJ **** **** **** ***** ....

leer gewoon lezen. Ik heb toch ergens gemeld in deze zwarm van ik heb de dikste *** Dat als leleke idd zelf niet logde en zelf geen hol uitvoerde op eigen account. dat hij dan idd niet in de stam moet zitten.

En alsof target zo inactief is?
Edels worden gesniped (soms de eerste nl)
en de stacks lopen mooi bij vol van Target zelf. (dat ik kan zien via gsm) (zit met computer problems)

Het AF is niet echt een algemeen forum. het is gewoon een media geworden om de vijand in zijn beslissingen af te kraken. ge hebt hier 2 kampen in Kamp A verdedigd zich tegen Kamp B en vise versa.

Nogmaals dit account heb IK en alleen IK op straat gezet en moet je hier fruit. niet met de vingers wijzen. Ze zijn er blijkbaar me "akkoord". Niemand wist van aangaande iets, iedereen in heel de stam fruit was verbaasd. Moest het de speler zelf meer ingelogd zijn zat die gewoon in fruit --> KRIM. De speler zelf heeft daar wel zelf iets gedaan. of er al dan niet de beste keuzes zijn gemaakt dat laten we in het midden. maar ondanks dat dat account veel meer dorpen verliest is zit het er toch nog in.
 

DeletedUser

Guest
En dat is wat wij in fruit. altijd geprobeerd hebben te doen. En vaak met succes. Mindere spelers beter maken door ze intern op te leiden.

Tja ...

Zoals ik reeds eerder vermelde, ten bate van de stam heb ik 5 dagen onafgebroken gans alexandros ondersteboven gesmeten en een nieuw front gezet.
Dat er 200 + dorpen diende opgegeven te worden slikte fruit dan maar.

Alexadros moest zijn ww niet afgeven trouwens, alles werd geregeld via vv.

Jullie geven het accie op, vv'ers hebben geen zin ... beloofd voor de toekomst.

Resist statsgeilers :rolleyes:

Pff leleke gekickt maar toch heeft resist de vv :eek: Dat is gewoon statsgeilen ten top :rolleyes:

Statsgeilers .... voor mij is deze oorlog waardeloos

Een oproep naar de spelers in Resist, jullie worden behandeld als een stuk vuil als je minder presteerd en de leiding zal jullie nooit helpen indien zulks voorvalt.

Hop hop lekker statsgeilen he :eek: Wij hebben alex er niet uitgegooid ondanks het verlies, jullie zijn gewoon bang om achter te staan en te verliezen. Daarom gooien jullie elke speler eruit die veel verliezen maakt. Gewoon zielig :D Eerst naar de top recruteren en n00bs aannemen en als een n00b bij jullie veel dorpen verliest is het hoppakee eruit..

Voor Aegon had ik reeds weinig begrip .....

Dit is het zuiverste bewijs dat Resist ondergeschikt is aan Fruit. Hebben wij alex gekicked ?

Wat voor ne kromgetrokken uitleg hebben we hier weer voor ?

Vuile statsgeilers !!!!!

Wet je wat het verschil is ????

Ik heb 5 dagen onafgebroken gewerkt op alex, tijdens die massa, om een nieuw front op te zetten en het verlies hebben we als fruit gewoon geslikt.

Statsgeilers !

Wat postjes uit de oude doos :D
Vooral om die laatste van cornetto moest ik wel eens goed lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Ga even dieper zoek dan ook even mijn posts op ... of kan je maar alleen de posts terug vinden die in jouw kraam passen?

ik maak me er duidelijker minder over druk dan jullie... Ik zet nu zelfs de deur open voor de edelaars daar en nog wordt het niet goed ontvangen door jullie?

Nooit tevreden?
 

DeletedUser

Guest
Grappig verhaal, vooral omdat ik hier enorm veel gelijkenissen met leleke inzie. Behalve dan dat jullie iemand kicken net voor hij massaal dorpen gaat verliezen, zodat jullie stats niet te veel bevuild worden.

Maar waar is cornetto nu, die liever dagenlang non-stop op accounts vv wou draaien om ze in orde te zetten? :D Hahaha, wat een grap hiero. Eerst ons de huid vol schelden omdat wij leleke kicken, en dan doen jullie gewoon net hetzelfde. Award voor hypocrisie gaat in elk geval met mijlen voorsprong naar Fruit hoor :D

Oh nee, en hoeveel aanvallen liepen er nog, jorny21? :rolleyes::rolleyes: Moises had er net een hoop uitgepleurd, dus die edels zouden wel snel volgen. Dat jullie je op deze manier proberen indekken is... Laf is het juiste woord niet eens meer.
Overigens was Moises niet de enige die nog aanvallen heeft lopen. O.m. ik ook, en daarnaast nog een hoop stamgenoten.

Blijf vooral in je eigen verhaal geloven Jan, dan kom je misschien nog tot een hoogtepunt. Stecol is door Steven gekickt, niet omwille van dorpjes die hij zou verliezen of heeft verloren (want dat doet hij al dik 3 dagen niet meer). Dat er nog edels zouden kunnen volgen weten wij niet, uiteraard kunnen we hier van uitgaan. Maar ze lopen momenteel niet dus maken we ons daar geen zorgen om.

En om het verder te houden doen we gewoon weer een resistje :)

Wat postjes uit de oude doos :D
Vooral om die laatste van cornetto moest ik wel eens goed lachen :D

Je pakt dan ook een account waarvan de speler wel nog zijn gezicht liet zien ;)
 
Bovenaan