Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser60153

Guest
Je snapt zelf ook wel dat hij iedereen bedoelt binnen de stam... Buiten de stam gaat het niemand wat aan.

Apart hoe hij formuleerd. Gezien dit een forum is en woorden belangrijk zijn moet je ze zorgvuldig kiezen en is het opvallend dat hij nou juist net daarvoor koos.
 

DeletedUser65039

Guest
Resist en je stammies? Geen open kaart kunnen spelen zegt iets over de situatie, niet over ons.

Apart hoe hij formuleerd. Gezien dit een forum is en woorden belangrijk zijn moet je ze zorgvuldig kiezen en is het opvallend dat hij nou juist net daarvoor koos.

Jij refereerde naar mijn stamgenoten en het feit dat er geen open kaart gespeeld werd. Ik heb gezegd dat mijn stamgenoten op de hoogte zijn mits ze op het forum gezocht hebben en interesse toonden. Gezien jouw reactie ook nog is een quote is op mijn reactie "who cares" is er met mijn woordkeuze niks mis.

Daarnaast neemt niemand dit forum serieus (hoop ik dan toch :eek:) en maakt het niks uit welk woord ik waar gebruik. Zal voor jouw wel leuk zijn natuurlijk. Gezien jij mijn reacties metteen aanpast aan iets wat jou goed uitkomt. Zoals nu weer. Nice try.
 

DeletedUser

Guest
Apart hoe hij formuleerd. Gezien dit een forum is en woorden belangrijk zijn moet je ze zorgvuldig kiezen en is het opvallend dat hij nou juist net daarvoor koos.

Och och pikkebaas moet weer alles perfect geschreven zien hoor wat een jankerd ben je toch en over correct...
 

DeletedUser

Guest
Dingen achter gesloten deuren opruimen straalt iets uit aan je tegenstander.

Interne zaken gaan mensen buiten de stam niet aan, dus wat boeit het dat het iets uitstraalt naar de tegenstander?

Resist en je stammies? Geen open kaart kunnen spelen zegt iets over de situatie, niet over ons.

Alle fruitleden zijn er gewoon van op de hoogte, mensen buiten de stam hoeven niks te weten ;)

Apart hoe hij formuleerd. Gezien dit een forum is en woorden belangrijk zijn moet je ze zorgvuldig kiezen en is het opvallend dat hij nou juist net daarvoor koos.

Hij formuleerd het helemaal goed :D

Jaja cornetto, goed bezig daar kerel :D:D

Cornetto gaat hard :D Onze topper :p
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag resist gerust weten waarom hij niet meer in de stam zit :p

Alleen geen zin om het uit te leggen... ik zie zo graag de speculaties van de snor.


Tip = Rood Bolletje :)

en ga niet dadelijk komen tot de conclusies die je zelf hebt.

Het is idd zo dat een niet onder aanval account gerust op de grijze zijde kan blijven en zo gewoon zijn account in leven kan houden.
Doch is dat niet voor spelers die aanvallen krijgen. om effe weer te komen op jullie statsgeilende stuk.
Dan hadde we Krim wel moetten kicken zeker :p die heeft 10 keer zoveel dorpen verloren tov Stecol, maarja. een Snor heeft geen hersens... H hoop ik dan weer van wel.

Ik kan er zelfs bij zeggen dat ik 200% Verantwoordelijk ben dat Stecol niet meer in de Fruit stam zit. dus als u Volwassen genoeg wil zijn gelieve hierna de stam fruit er niet meer bij te betrekken. maar Zoek het op in mijn brievenbus.
 

DeletedUser

Guest
jan 29 20:56 stecol heeft de stam verlaten.

Waar zie je hier een kick in?

Van mij mag resist gerust weten waarom hij niet meer in de stam zit :p

Alleen geen zin om het uit te leggen... ik zie zo graag de speculaties van de snor.


Tip = Rood Bolletje :)

en ga niet dadelijk komen tot de conclusies die je zelf hebt.

Het is idd zo dat een niet onder aanval account gerust op de grijze zijde kan blijven en zo gewoon zijn account in leven kan houden.
Doch is dat niet voor spelers die aanvallen krijgen. om effe weer te komen op jullie statsgeilende stuk.
Dan hadde we Krim wel moetten kicken zeker :p die heeft 10 keer zoveel dorpen verloren tov Stecol, maarja. een Snor heeft geen hersens... H hoop ik dan weer van wel.

Ik kan er zelfs bij zeggen dat ik 200% Verantwoordelijk ben dat Stecol niet meer in de Fruit stam zit. dus als u Volwassen genoeg wil zijn gelieve hierna de stam fruit er niet meer bij te betrekken. maar Zoek het op in mijn brievenbus.

Ik lach me toch echt rot met die gassies van Fruit die elkaar aan alle kanten tegenspreken. Jullie zijn echt verschrikkelijk dom hé :D
Stecol heeft een rood bolletje. Aannemelijk dan dat hij gekickt wordt. Aan inactieve frontspelers die dorpen verliezen heb je niets. Maar speedertjes zegt dat stecol de stam heeft verlaten... Grappig dat je dat kunt met een rood bolletje. Sinds wanneer is dat? :confused: Voor de rest vraag ik me af hoe iemand die inactief is, dorpen kan counteren.

Judgementday (252|600) K62 8,039 Moises [Resist] stecol [Fruit.] 2014-01-27 02:24:33
Judgementday (256|601) K62 8,940 stecol [Fruit.] stecol [Fruit.] 2014-01-26 23:47:46
Judgementday (251|600) K62 7,504 Moises [Resist] stecol [Fruit.] 2014-01-26 23:25:26
Judgementday (254|602) K62 7,567 stecol [Fruit.] Moises [Resist] 2014-01-26 23:12:36 Judgementday (251|600) K62 7,497 stecol [Fruit.] Moises [Resist] 2014-01-26 21:18:18
Judgementday (252|600) K62 8,063 stecol [Fruit.] Moises [Resist] 2014-01-26 20:40:02
Judgementday (253|600) K62 8,850 Moises [Resist] stecol [Fruit.] 2014-01-26 19:37:02

Eén van beide zit hier dus obviously te liegen hey :D Maarja, we waren van jullie al wel gewoon dat jullie niet al te snugger zijn in jullie posts.
Ofwel was hij dus wel nog actief, en zit onze locust te liegen, ofwel was hij inactief en zit speedertjes te liegen. Uiteraard kan het wel dat een vv'er op Stecol zat, en hij de stam verlaten heeft, maar dat zou dan dus dezelfde situatie zijn als leleke, waarbij jullie ons nota bene statsgeilers noemden.
Pick one you like :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
Van mij mag resist gerust weten waarom hij niet meer in de stam zit :p

Alleen geen zin om het uit te leggen... ik zie zo graag de speculaties van de snor.

Wat heeft dit nou weer met een snor te maken.
Oke voordat ik verder ga zal ik mij eerst maar eventjes vermommen
04-20-12_mrchoc1-04-20-12-mrchoc1-650x420.jpg

Want anders stelt mijn post natuurlijk niks voor !
Kan er ook niks aan doen dat ik zelf ook een snor heb maar ga er niet mee te koop lopen
1320148542_0.gif

Want je hebt altijd baas boven baas en zelfs daarboven heb je weer een baas
Mobama.jpg

Zou het wat uitmaken zonder snor :D
 
Reactiescore
768
Gast. Dit is hoe ik altijd post. Het is heel reeel om "vragen" te stellen bij de leiding op het moment dat er in 1 maand 3 frontaccounts uit de vijand hun stam zijn gestapt. Dat doet Fruit eveneens bij Resist...

En daarnaast proef ik vanuit jou irritatie over dit onderwerp, waarom zou ik mij er dan niet hard voor maken? Dat jullie niet met een verklaring komen en Resist direct met een verklaring kwam is ook wel een groot verschil he... :rolleyes: Dan roep je vragen over jezelf af.

Je krijgt polarisatie op het AF doordat er nog maar 2 kampen hebt en alles wat ik zeg nu aanvallend gezien kan worden door Fruit. Hierdoor zal het minder objectief lijken, maar denk is na. Ik zie dat er in 1 maand 3 gasten uit de stam zijn gestapt, daarnaast loopt een massa op stecol en krijg ik geen verklaring vanuit fruit. Dan ben ik niet objectief als ik hierover vragen ga stellen? Misschien moet je vraagtekens bij jezelf plaatsen max.

Nouja dit is wel mijn irritatiefactor richting jou de laatste tijd ja. Ik vond je een sterke poster, maar teksten zoals: Gast, schat en caps gebruiken om woorden te versterken waren helemaal niet jouw ding. Verder met die vragen bedoel ik niet de objectieve vragen, maar telkens dat Waarom dit en waarom dat (met zo'n neppe filosofische gedachtegang erachter). Tevens heb jij meerdere posts van mij gewoon genegeerd, omdat je er blijkbaar geen antwoord op wilt geven (of weet ik wat). Nu kom je uiteraard met: Citeer dan ect. Daar ben ik te lui voor om dat terug te zoeken. Verder dat je geen reactie krijgt van fruit is gewoon jou probleem. Dat resist zelf alles opbiecht is gewoon de keuze die jullie maken, maar is gewoon stom om dat te doen. Net zoals je je eigen stamgenoten blijkbaar onwaardig vond omdat ze inactief waren (lekkere gedachtegang van je leden dan). Je sprak daarmee gewoon je mond voorbij Harmen en dan moet ik vraagtekens bij mezelf neerzetten?

Ga jij naar eens weer jezelf worden ipv van die irritatie van je te uiten richting fruit.
 

DeletedUser

Guest
Leleke heeft ook de stam verlaten. Alleen had ik de vv...

En als lui gewoon uit jullie stam weglopen, nog beter frontacc's (kijk naar een sky, ejo13 en dan nu ook al stecol) dan zit er echt iets fouts in jullie stam. Dan loopt het niet zo lekker als jullie het naarbuiten willen laten doen overkomen. Beginnen de noobs nu echt te irriteren Warre? Lex misschien toch verkeerd geplaatst?

Daarnaast is Stecol al wel een speler die voor een lange tijd in Fruit zit. Nu al meer dan een jaar. Kijk naar bijv Kozacy, die kicken wij niet omdat hij nu ff wat minder actief is en niet goed communiceerd. Een leleke en een aegon hadden nog niets in de stam bewezen.

Het lijkt mij dat jullie toch wel inzicht hadden (nu praat ik richting de leiding) over hoe het account stecol ervoor stond? Waarom is daar dan niets aan gedaan en heb je hem gekicked / is hij de stam verlaten?

Gast. Dit is hoe ik altijd post. Het is heel reeel om "vragen" te stellen bij de leiding op het moment dat er in 1 maand 3 frontaccounts uit de vijand hun stam zijn gestapt. Dat doet Fruit eveneens bij Resist...

En daarnaast proef ik vanuit jou irritatie over dit onderwerp, waarom zou ik mij er dan niet hard voor maken? Dat jullie niet met een verklaring komen en Resist direct met een verklaring kwam is ook wel een groot verschil he... :rolleyes: Dan roep je vragen over jezelf af.

Je krijgt polarisatie op het AF doordat er nog maar 2 kampen hebt en alles wat ik zeg nu aanvallend gezien kan worden door Fruit. Hierdoor zal het minder objectief lijken, maar denk is na. Ik zie dat er in 1 maand 3 gasten uit de stam zijn gestapt, daarnaast loopt een massa op stecol en krijg ik geen verklaring vanuit fruit. Dan ben ik niet objectief als ik hierover vragen ga stellen? Misschien moet je vraagtekens bij jezelf plaatsen max.

Dingen achter gesloten deuren opruimen straalt iets uit aan je tegenstander.

Resist en je stammies? Geen open kaart kunnen spelen zegt iets over de situatie, niet over ons.

Je weet dat je je stam belachelijk maakt met zo'n opmerking.

Apart hoe hij formuleerd. Gezien dit een forum is en woorden belangrijk zijn moet je ze zorgvuldig kiezen en is het opvallend dat hij nou juist net daarvoor koos.

Ik zal even kort en duidelijk gaan zijn voor je Harmen. Warre is de stam verlaten en daar weet je zelf alles van, je hebt namelijk zijn bruine holletje nogal schoon gelikt. Kevin had wat frisse lucht nodig, en wie zijn wie om hem die niet te geven? En Stecol die wilde graag naar jullie kant, dus gunnen we hem die kans. Feit blijft echter wel dat Kevin en Warre gewoon terug gekomen zijn en dat was natuurlijk ook niet anders dan gepland.

Verder kan het qua stamveranderingen momenteel beweeglijk zijn bij ons. De reden daarvoor? Die gaan we jullie niet vertellen. Wellicht dat we de teugels aantrekken, of juist gas verwachten op jullie nu er gaten vallen in jullie front. En niet te zuinige gaten. Want het o zo grote Resist, dat altijd zo pro is, verliest momenteel aan de lopende band dorpen terwijl het dorpsverlies bij ons momenteel weer gestagneerd is. Dus in plaats van je op ons te focussen met je lappen tekst kan je misschien beter je eigen inboedel gaan opknappen. De prestaties die nu op het front bij jullie getoond worden getuigen namelijk van een lager niveau dan bij ons front. Op Stecol en K-rim is tenminste nog enige activiteit (danwel via vv)te bespeuren ten tijden dat ze onder aanval liggen. Dat kan ik over een Kozacy, een Leleke (ex-Resist), een targetsniper niet zeggen momenteel.
 

DeletedUser

Guest
7 dagen niet gelogd, voor zover ik weet. Maar dan verlaat hij toch de stam en kan hij toch nog dorpen counteren?

Sterk!
 

DeletedUser

Guest
het was een TIP leer tussen de lijnen lezen.
ik heb die VV de laatste 5 Dagen NON stop gehad. heb er ook non stop niets of uitermate weinig aan gedaan.
en die 2 dagen ervoor daar zijn de VV 's zovaak gewisseld dat ik niet verder in de tijd kan kijken.

Dus 7 Dagen inactief --> ik kijk naar mijn vv's zie dat die daar nog mooi staat zonder dat er iets veranderd is (mogelijk had de co hem aangenomen zonder dat ik het weet natuurlijk. ) ik log in zie dat de VV onafgebroken bij mij is geweest. Daarom is de speler zelf deu 7 Dagen inactief geweest. Indien spelers samen verdwijnen met de noorderzon. dan zie ik er maar weinig baat bij of niet?

Verder moetten jullie niet de Stam Fruit met de vinger wijzen, want dit is nu iets dat ik volledig zelf gekozen heb. en weliswaar de leden heb opgedrongen. En blijkbaar nemen ze het me niet al te kwalijk.

wat Speeders hierboven citteerd is dan ook volledig correct. want voor een lid is Stecol zelf uit de stam gegaan.

Momenteel staat er Idd nog Fruit. Def. maar ook dat zal niet zo lang meer zijn. Het account zou zichzelf eigenlijk perfect moetten kunnen stacken. Dit was helaas niet het geval. en hebben de VV's de boel opgeruimt.

Maar daarna blijft de speler niet loggen.
Daarbovenop is er een 4 tal weken geleden gemeld wat hij moest doen om er beter uit te komen en makkelijk 5 K kruisjes te verdedigen, ook daar heeft een VV tijd in gestoken om te zien wat kon en wat niet. Ook hier is niet mee gedaan.

Indien u nog steeds niet tevreden bent met de interne kijk van Fruit dan moet ik jullie verder teleurstellen.

Doch moet je hiet niet zo sterk kijken naar jullie Stats vermogen. aangezien er op 3 weken een 40 tal dorpjes zijn buitgemaakt.

Het is ook correct indien er geen incs geweest waren hadden we zonder problemen het account in leven kunnen houden voor 80 Dagen--> Inloggen recruiteren--> Gm slaan / geen incs / uitloggen.
 
Bovenaan