Wie wint W21? Resist of Fruit?

Deleted User - 24028

Guest
Omdat wij er nog gewoon doorliepen en dooredelde.. Jullie zijn gestopt met edelen :)
 

DeletedUser45033

Guest
Tja, dat is de laatste tijd bij jullie altijd een vraag hé :D
 

DeletedUser60153

Guest
Omdat wij er nog gewoon doorliepen en dooredelde.. Jullie zijn gestopt met edelen :)

Lol. Je formuleerd het weer precies zoals het is, maar ik wil even benadrukken dat wij nog vol aan het doorlopen zijn. Dat jullie nu mooi even een rust momentje hebben gevonden om hem te kicken snap ik. Maar maak ons dan nooit meer uit voor statsgeilers etc.
 

DeletedUser

Guest
jan 29 20:56 stecol heeft de stam verlaten.

Waar zie je hier een kick in?
 

DeletedUser60153

Guest
Leleke heeft ook de stam verlaten. Alleen had ik de vv...

En als lui gewoon uit jullie stam weglopen, nog beter frontacc's (kijk naar een sky, ejo13 en dan nu ook al stecol) dan zit er echt iets fouts in jullie stam. Dan loopt het niet zo lekker als jullie het naarbuiten willen laten doen overkomen. Beginnen de noobs nu echt te irriteren Warre? Lex misschien toch verkeerd geplaatst?

Daarnaast is Stecol al wel een speler die voor een lange tijd in Fruit zit. Nu al meer dan een jaar. Kijk naar bijv Kozacy, die kicken wij niet omdat hij nu ff wat minder actief is en niet goed communiceerd. Een leleke en een aegon hadden nog niets in de stam bewezen.

Het lijkt mij dat jullie toch wel inzicht hadden (nu praat ik richting de leiding) over hoe het account stecol ervoor stond? Waarom is daar dan niets aan gedaan en heb je hem gekicked / is hij de stam verlaten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
768
Leleke heeft ook de stam verlaten. Alleen had ik de vv...

En als lui gewoon uit jullie stam weglopen, nog beter frontacc's (kijk naar een sky, ejo13 en dan nu ook al stecol) dan zit er echt iets fouts in jullie stam. Dan loopt het niet zo lekker als jullie het naarbuiten willen laten doen overkomen. Beginnen de noobs nu echt te irriteren Warre? Lex misschien toch verkeerd geplaatst?

Daarnaast is Stecol al wel een speler die voor een lange tijd in Fruit zit. Nu al meer dan een jaar. Kijk naar bijv Kozacy, die kicken wij niet omdat hij nu ff wat minder actief is en niet goed communiceerd. Een leleke en een aegon hadden nog niets in de stam bewezen.

Het lijkt mij dat jullie toch wel inzicht hadden (nu praat ik richting de leiding) over hoe het account stecol ervoor stond? Waarom is daar dan niets aan gedaan en heb je hem gekicked / is hij de stam verlaten?

Waarom doe jij alleen nog maar vragen stellen al punt van iritatie? Fruit hoeft helemaal niets te zeggen kwestie Stecol. Hou jij je nu maar bezig met resist. Ipv al die vragen te stellen. Daarmee daalt het niveau van je helaas, want ik vond je een goede AF poster.
 

DeletedUser60153

Guest
Waarom doe jij alleen nog maar vragen stellen al punt van iritatie? Fruit hoeft helemaal niets te zeggen kwestie Stecol. Hou jij je nu maar bezig met resist. Ipv al die vragen te stellen. Daarmee daalt het niveau van je helaas, want ik vond je een goede AF poster.

Gast. Dit is hoe ik altijd post. Het is heel reeel om "vragen" te stellen bij de leiding op het moment dat er in 1 maand 3 frontaccounts uit de vijand hun stam zijn gestapt. Dat doet Fruit eveneens bij Resist...

En daarnaast proef ik vanuit jou irritatie over dit onderwerp, waarom zou ik mij er dan niet hard voor maken? Dat jullie niet met een verklaring komen en Resist direct met een verklaring kwam is ook wel een groot verschil he... :rolleyes: Dan roep je vragen over jezelf af.

Je krijgt polarisatie op het AF doordat er nog maar 2 kampen hebt en alles wat ik zeg nu aanvallend gezien kan worden door Fruit. Hierdoor zal het minder objectief lijken, maar denk is na. Ik zie dat er in 1 maand 3 gasten uit de stam zijn gestapt, daarnaast loopt een massa op stecol en krijg ik geen verklaring vanuit fruit. Dan ben ik niet objectief als ik hierover vragen ga stellen? Misschien moet je vraagtekens bij jezelf plaatsen max.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fruit. is dan ook niemand een verklaring verschuldigd.

Klopt geheel :D Wij gaan toch niemand vertellen over onze interne zaken :eek::D Dus geloof wat je wilt maar de waarheid zal je nooit weten :D Of een leidingslid moet het je willen vertellen alhoewel ik dat betwijfel :p:cool:
 

DeletedUser60153

Guest
Dingen achter gesloten deuren opruimen straalt iets uit aan je tegenstander.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Je formuleerd het weer precies zoals het is, maar ik wil even benadrukken dat wij nog vol aan het doorlopen zijn. Dat jullie nu mooi even een rust momentje hebben gevonden om hem te kicken snap ik. Maar maak ons dan nooit meer uit voor statsgeilers etc.

Statsgeilers :eek:
 

DeletedUser63264

Guest
Oohhh ohhhh die Harmen toch

41236569_3918554154o.jpg
 
Bovenaan