Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser65039

Guest
Een x aantal aanvallen sturen, ziet niemand in Resist als moeite. Enerzijds omdat het zo snel gaat, anderzijds omdat we nooit iets anders gewend zijn geweest.

Als iedere speler evenveel tijd had gestopt in het verdedigen dan dat ze bereid waren in een x aantal aanvallen sturen te stoppen was het account al verdedigd geweest :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er is ook veel tijd gestopt in het verdedigen. Als de bespeler ervan echter gewoon wegrent van zijn verantwoordelijkheid eindigt het echter snel.
Aanvallen gaat trouwens veel sneller dan deffen.
 

DeletedUser69459

Guest
DUUUDE. Doe geen uitspraken waar je geen weet van hebt.

Jij leert iemand met een front van zo'n ong 700 dorpen niet in 5 min deffen. Succes mee. Iemand die 10.000 aanvallen op zich, ik wens je veel geluk, of je moet 't talent van je broer hebben.

Ik zou het niet weten, kan ik ook niet over beslissen. Maar ik lijk wel op mijn broer ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het niet weten, kan ik ook niet over beslissen. Maar ik lijk wel op mijn broer ;p

Nu moet ik wel zeggen, IK had deze massa gedeft met nul dorpen verlies, :D natuurlijk wist ik wat er verstuurd werd vanuit locust :p.

Daarboven op... wil je wel op je broer lijken, :p...

Verder (wij spammen toch ook niet nutteloos het W22 Forum vol ? ofwel? indien zo mijn excuses:) ) Gelieve dus ook uit te laten wie al dan niet de beste is ;) Natuurlijk is het fruit. maar daarom moetten we die resisters toch niet de huid vol schelden :D
 

DeletedUser69459

Guest
Nu moet ik wel zeggen, IK had deze massa gedeft met nul dorpen verlies, :D natuurlijk wist ik wat er verstuurd werd vanuit locust :p.

Daarboven op... wil je wel op je broer lijken, :p...

Verder (wij spammen toch ook niet nutteloos het W22 Forum vol ? ofwel? indien zo mijn excuses:) ) Gelieve dus ook uit te laten wie al dan niet de beste is ;) Natuurlijk is het fruit. maar daarom moetten we die resisters toch niet de huid vol schelden :D

Je slaat de nagel op de kop :D:D
(in de vorm dat w21 het wel doet)
 

DeletedUser

Guest
*Zucht*

Dan zal ik mijn anti spam bril al maar opzetten en tussen de posts door lezen :p
 

DeletedUser

Guest
Het komt bijna in de buurt. Ik wilde weer overstappen en weer kon ik niet op 't account komen. Daarnaast werd hier ook weer laat gecommuniceerd en is er niets voorbereid. Allebei mensen die geen verantwoordelijkheid nemen en allebei noob zijn. Ja, ik zie overeenkomsten.

Dan ben jij ook noob als ik je redenering volg. Want die 2 mensen dat zijn toch jij en ik hé ? Je wou mij ook van het account afgooien door het e-mailadres te veranderen... Helaas voor jou stond dat nog op het mailadres van de originele spelers en was het de afspraak tussen mij en die spelers om het emailadres niet te veranderen. Als je op een account wilt komen spelen moet je je aan die regels houden én moet je commmuniceren met de huidige bespeler van dat account.

In de tijd toen deften Carpozo, jij en nog iemand op Bisdejugend dacht ik. Ik was nutteloos toen terwijl het mijn account was dat toen ten onderging. En als je niets voorbereid is dat ook een klein beetje te steken op de stamleiding. Weet je nog dat ik mijn def moest sturen naar Oriskany omdat hij 3K aanvallen kreeg en ik 'slechts' 1K? Ik denk dat jij of iemand anders die toen nog zelfs heeft vertuurd via vv.

Daarna kwam er wel een deffwall en hadden jullie wel direct een plan klaar maar dat was te laat met alle muren op 0 en toen heb jij ook nog gedreigd geloof ik na één rood bolletje bij de os om je ondersteuning terug te trekken. Teamspeling remember....
 

DeletedUser60153

Guest
Dan ben jij ook noob als ik je redenering volg. Want die 2 mensen dat zijn toch jij en ik hé ? Je wou mij ook van het account afgooien door het e-mailadres te veranderen... Helaas voor jou stond dat nog op het mailadres van de originele spelers en was het de afspraak tussen mij en die spelers om het emailadres niet te veranderen. Als je op een account wilt komen spelen moet je je aan die regels houden én moet je commmuniceren met de huidige bespeler van dat account.

In de tijd toen deften Carpozo, jij en nog iemand op Bisdejugend dacht ik. Ik was nutteloos toen terwijl het mijn account was dat toen ten onderging. En als je niets voorbereid is dat ook een klein beetje te steken op de stamleiding. Weet je nog dat ik mijn def moest sturen naar Oriskany omdat hij 3K aanvallen kreeg en ik 'slechts' 1K? Ik denk dat jij of iemand anders die toen nog zelfs heeft vertuurd via vv.

Daarna kwam er wel een deffwall en hadden jullie wel direct een plan klaar maar dat was te laat met alle muren op 0 en toen heb jij ook nog gedreigd geloof ik na één rood bolletje bij de os om je ondersteuning terug te trekken. Teamspeling remember....

Ga jij maar is opzoeken waar wij hadden afgesproken dat ik 't email niet mocht veranderen. Nergens... Het enige wat je zei, ja je mag op 't account toen ik het vroeg. Op 't moment dat ik 5 dagen had gewacht was 't ww verandert etc.

Nu weer terug naar de realiteit.

Fruit, de stam die spelers niet kan binnen houden

We zijn nog niet eens een aanval begonnen en jullie beginnen al met kicken (of vinden ze Fruit zo eng dat ze leaven?). Warre er eerst uit, hij had goeie oorlogstats na mijn weten, waarom zou je?

En dan even later ook nog Ejo... Hoe lang gaat dit nog door?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga jij maar is opzoeken waar wij hadden afgesproken dat ik 't email niet mocht veranderen. Nergens... Het enige wat je zei, ja je mag op 't account toen ik het vroeg. Op 't moment dat ik 5 dagen had gewacht was 't ww verandert etc.

Nu weer terug naar de realiteit.

Fruit, de stam die spelers niet kan binnen houden

We zijn nog niet eens een aanval begonnen en jullie beginnen al met kicken (of vinden ze Fruit zo eng dat ze leaven?). Warre er eerst uit, hij had goeie oorlogstats na mijn weten, waarom zou je?

En dan even later ook nog Ejo... Hoe lang gaat dit nog door?

Wij kicken onze leden voortaan als ze op het punt staan dorpen te verliezen, zo om onze stats niet te vervuilen.
 

DeletedUser63278

Guest
Ja,

Omdat we zo statsgeil zijn willen we de stats die thans (enorm) zwaar in ons voordeel wegen, onveranderd houden.

We noemen het: 'Een Resistje':D

Ik heb hier wel gans Warre zijn gat moeten uitdrogen hee, doe dat nu ook niet bij Kevin aub want heb geen handdoeken meer.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij maar is opzoeken waar wij hadden afgesproken dat ik 't email niet mocht veranderen. Nergens... Het enige wat je zei, ja je mag op 't account toen ik het vroeg. Op 't moment dat ik 5 dagen had gewacht was 't ww verandert etc.

Nu weer terug naar de realiteit.

Het e-mail veranderen van een account omdat je erop komt spelen is natuurlijk vanzelfsprekend voor jou.... Wat was je daarna dan van plan? Het wachtwoord veranderen en mij van mijn account kicken en de reddende engel spelen op bisdejugend? Tja, ik kon niet anders dan ja zeggen toen jij erop wou hé, stamleider in spé toen geloof ik nog, veel invloed binnen de stam,... Als ik dat niet had gedaan had ik al helemaal geen ondersteuning gehad toen. Verder lees je mijn post niet helemaal goed Freso. Ik zeg niet dat ik dat met jouw had afgesproken, maar met de originele eigenaars van het account bisdejugend, zij hebben dan ook het wachtwoord veranderd toen jij het e-mailadres veranderde dat nog op hun naam stond.

Men zegt wel eens, een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen... Ik vermoed, al kan ik dat niet bewijzen, dat er nu net zoiets aan de gang is op lekele.. De geschiedenis herhaalt zichzelf...
 

DeletedUser60153

Guest
Het e-mail veranderen van een account omdat je erop komt spelen is natuurlijk vanzelfsprekend voor jou.... Wat was je daarna dan van plan? Het wachtwoord veranderen en mij van mijn account kicken en de reddende engel spelen op bisdejugend? Tja, ik kon niet anders dan ja zeggen toen jij erop wou hé, stamleider in spé toen geloof ik nog, veel invloed binnen de stam,... Als ik dat niet had gedaan had ik al helemaal geen ondersteuning gehad toen. Verder lees je mijn post niet helemaal goed Freso. Ik zeg niet dat ik dat met jouw had afgesproken, maar met de originele eigenaars van het account bisdejugend, zij hebben dan ook het wachtwoord veranderd toen jij het e-mailadres veranderde dat nog op hun naam stond.

Men zegt wel eens, een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen... Ik vermoed, al kan ik dat niet bewijzen, dat er nu net zoiets aan de gang is op lekele.. De geschiedenis herhaalt zichzelf...

Okey, je hebt er om gevraagd.

De geschiedenis rond Japser, om het weer even netjes neer te zetten.
Jasper was de baas, hij kon alles en zou vol erop knallen. Edelen als een gek een aanvallen kon die vent. Op goed vertrouwen, de oude Bisdejugend zou vast geen noobje op 't account neerzetten, haalden we de grootste account verneuker binnen.

Op het AF de grootste bek na Vincke en ingame niet veel beter. Oriskany en Bisdejugend werden aangevallen, Oris had het grootste front op dat moment ooit en kreeg een sicke massa binnen. 4 k aanvallen op z'n hele front, kortom dat moest gedeffed worden. Daarnaast liep er 1.000 aanvallen op Bisdejugend, hij had enkel een klein stukje front met Dread volgens Jasper omdat hij een BG had met Dread. We gaven hem als tip om eerst even te wachten hoe hoog de teller zou staan voordat hij met deff zou gaan schuiven, want het kan zijn dat je iets stacked wat totaal niet aangevallen wordt.

Nou goed, de nacht voordat de aanvallen binnenkomen krijgen we de vv. Jasper had de deff thuisgehouden, want hij mocht niet van te voren stacken. De stacks die er vanuit de stam stonden zouden helemaal weggebasht worden, maar dat maakte hem niet uit want dan waren de clears in iedergeval dood.

Daarnaast had hij tegen ons gezegd dat Bismarck hem kon helpen met deffen en dat hij nog wel deff over had omdat Bismarck zou helpen. Wij geloofde hem natuurlijk, waarom niet? Bismarck en Bisdejugend waren altijd al PBG's geweest. En Oris lag ook vol onder aanval, dus als hij deff over had dan kon hij daar wel wat naartoe sturen, zolang hij zelf maar geen risico nam. Onze domme noob Jasper stuurde bijna al z'n deff weg.

Toen kregen wij opeens snachts de vv, bijna niets gedeffed, bijna geen deff en opeens incomings van Bismarck erbij. Kortom zwaar klote. Valere had er geen zin in die nacht, was ook druk met z'n PWS schrijven volgens mij (wat ik herriner, kan ook serie kijken of iets dergelijks). Toen Japser sochtends logte en zag dat er bijna niets gedaan was werd hij boos dat wij niets voor hem gedaan hadden. Er werd niet normaal snel veel dorpen verloren en wij als Resist konden maar 1 oplossing bedenken, ik spring naar 't account. Hurei stond stevig genoeg. We wisten daarnaast ook 1 ding, die Jasper hoeft nooit meer iets met Resist te maken te hebben. Die noob heeft een veelste mooi account verpest met een veelste grote mond.

Toen ik eindelijk was overgestapt heb ik enkel het wachtwoord verandert, niet het emailadres Japser. Ik heb het nog even opgezocht. De oude bespeler van Bisdejugend had jij aangesproken om het wachtwoord weer te veranderen en daarna heb je het fantastische mooie account bisdejugend op bb gezet. Puur om mij te naaien. Ik mocht weer 5 dagen wachten en kwam op muay-ray terecht, misschien het enige positieve wat is overgehouden aan jou hele naai actie. Het was logisch om jou van het account af te werken want je kon niets, je deed niets en je had de grootste bek op het AF na Vincke.

Je zou nu best een betere speler zijn geworden, je interpunctie is in iedergeval verbeterd etc en ik zou je nu best wel een kans willen geven (alleen niet in W21, andere wereld no problemo) maar je moet niet de feiten destijds verdraaien. Wij hebben niet normaal veel gedaan voor je account en jij was laks, lui, onverantwoordelijk en een moeilijk grote mond. Iedereen die toen op 't AF zat kan dat beamen.
 

DeletedUser71860

Guest
Je kan je de moeite besparen Freso. Elke insider weet van de capriolen van Jasper. Zelf zou ik een voorproefje kunnen schrijven over de tijd dat ie kort in LawZzZ speelde, maar dat ga ik niet doen. Mss kan een oude citroen nog wat oprakelen over zijn escapades op KarelNummerZoveel. :p

Hoe hard kan een mens falen op 1 wereld :D :D :D
 
Bovenaan