Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser69459

Guest
Lol. Alsof ik er tijd in ga steken, we hebben wel wat anders te doen. Ik ga mij niet inzetten voor een of ander naab acc'tje. Dat jullie stamleider daar wel tijd in wil steken, tja, kiest hij voor. Ik heb een leven buiten TW en zelfs een andere wereld op dit moment. (klessik :D)

We hebben er geen stamdeff instaan gast. Dat is allang teruggestuurd.

Voor de rest is dat de skype van Jan. Harremans2 is mijn skype, staat ook onder m'n plaatje een skype logo...

En het gaat er helemaal niet om of jullie weten wie er op dat account zit. Het gaat erom dat jullie de intentie hebben om de grootste noob ooit in jullie stam te willen halen.

Een echte stam zet zich in voor iedereen. Noobs heb je overal, maar als je ten eerste al zelf het accounr organiseert is dat iig al deftig. Ook moet je hem helpen dmv technieken,tactieken en al de andere shit te leren. Dan ben je pas een goede stam. Niet alleen met de goeie in de stam overleggen maar de mindere dingen bijleren. Dat je hem kickt ui je stam is een faal van de stam naar mijn mening. Er is gern tijd in gestoken. Punt en gedaan.
 

DeletedUser

Guest
En dat is wat wij in fruit. altijd geprobeerd hebben te doen. En vaak met succes. Mindere spelers beter maken door ze intern op te leiden.
 

DeletedUser69459

Guest
Een co op leleke zetten zou ook goed geweest zijn. Dit is jullie fout. Jullie zeggen dat hij een keigroot front had. Denk je dat hij altijd online kan zijn? Denk dan ietsje verder na...
Minder goede spelers kunnen ook alleen maar beter worden door hen daadwerkelijk iets te laten doen. Hij kon gemakkelijk een vv. overnemen van account dat onder vuur ligt. Doet hij dit niet dan trap je hem uit je stam. Mr direct opgeven? Toch maar zwakjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Doch schips, als Leleke gewoon afwezig is,... heb je er niet veel aan , alsook hebben we ze niet al te veel tijd gegeven (een kleine week)
om hem fatsoenlijke opleiding te geven :D
 

DeletedUser

Guest
Een echte stam zet zich in voor iedereen. Noobs heb je overal, maar als je ten eerste al zelf het accounr organiseert is dat iig al deftig. Ook moet je hem helpen dmv technieken,tactieken en al de andere shit te leren. Dan ben je pas een goede stam. Niet alleen met de goeie in de stam overleggen maar de mindere dingen bijleren. Dat je hem kickt ui je stam is een faal van de stam naar mijn mening. Er is gern tijd in gestoken. Punt en gedaan.

Lol noob, jij kunt echt niet lezen. Hoe wil je iemand die niet meer logt beter maken? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Doei.

Een co op leleke zetten zou ook goed geweest zijn. Dit is jullie fout. Jullie zeggen dat hij een keigroot front had. Denk je dat hij altijd online kan zijn? Denk dan ietsje verder na...
Minder goede spelers kunnen ook alleen maar beter worden door hen daadwerkelijk iets te laten doen. Hij kon gemakkelijk een vv. overnemen van account dat onder vuur ligt. Doet hij dit niet dan trap je hem uit je stam. Mr direct opgeven? Toch maar zwakjes ;)

Again, noob, leer lezen: Harmen wou erheen springen, maar dit wou leleke niet.

Ga hier gewoon weg, ok?
 

DeletedUser62454

Guest
Lol noob, jij kunt echt niet lezen. Hoe wil je iemand die niet meer logt beter maken? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Doei.



Again, noob, leer lezen: Harmen wou erheen springen, maar dit wou leleke niet.

Ga hier gewoon weg, ok?

Peeta is een speler die deze fouten niet zou maken.
Het blijft jullie fout, hoe je het ook draait of keert.
Harmen wou jumpen maar leleke wou niet, jullie fout om je hierbij neerteleggen.

Pas op met wie je noob noemt frozen, je ruikt al niet zo fris.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik maak het niet ingewikkelder dan dat het eruit ziet en beschreven wordt.
Leleke krijgt kick en word opgeedelt door het foute rekruterings beleid.
Dan sla ik de plank toch niet finaal mis?
Dan komen de drogredenen van duck- geen vv afgeven- wou geen medespeler.
Wat geen redenen mogen zijn om de kick goed tepraten.
 

DeletedUser63278

Guest
De vv is er nu plots wel, want ze vallen er fruit mee aan ....

Het verhaal lijkt me vrij ongeloofwaardig.

Zal er niet ver naast zitten ...

Knap rekruteringsbeleid ... Weet je, jullie hebben gegokt met leleke en verloren, in de hoop dat de aangrenzende fruitaccounts niet echt actief waren.

Net als Hap! heeft gegokt met Aegon, en heeft verloren.
 

DeletedUser62454

Guest
De vv is er nu plots wel, want ze vallen er fruit mee aan ....

Het verhaal lijkt me vrij ongeloofwaardig.

Zal er niet ver naast zitten ...

Gelukkig,
Succes met de oorlog, ik denk dat fruit makkelijk wat spelers op w22 kan vinden mogt dat gewilt zijn.
Kunnen we zien hoe dat uitpakt, we zijn zoiezo net zo gemotiveerd als leleke, alleen we zullen niet zosnel telleurstellen.
 

DeletedUser69459

Guest
Lol noob, jij kunt echt niet lezen. Hoe wil je iemand die niet meer logt beter maken? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Doei.



Again, noob, leer lezen: Harmen wou erheen springen, maar dit wou leleke niet.

Ga hier gewoon weg, ok?

Leuk dat hij wou jumpen wnr het kalf verdronken is. Je gaat me niet wijs maken dat er gern permanente vv. Kon zijn. Jullie wilden geen rotzooi opruimen, dat is het gwn. Rotzooi opruimen hoort erbij. Zeker als je stamleider bent.

Hoelang zat hij al in resist? Ik kan hem leren deffen in 5-10min deffen :rolleyes:
Als je trouwens wert dat je deze moeite er niet in wilt steken, wrm accepteerde je hem dan in de stam? Dit is gwn grote faal ;)

jij kent duidelijk het verhaal niet

Ga nog war afspraken omtrent cf'n bij elkaar nog eens negeren :rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Leuk dat hij wou jumpen wnr het kalf verdronken is. Je gaat me niet wijs maken dat er gern permanente vv. Kon zijn. Jullie wilden geen rotzooi opruimen, dat is het gwn. Rotzooi opruimen hoort erbij. Zeker als je stamleider bent.

Hoelang zat hij al in resist? Ik kan hem leren deffen in 5-10min deffen :rolleyes:
Als je trouwens wert dat je deze moeite er niet in wilt steken, wrm accepteerde je hem dan in de stam? Dit is gwn grote faal ;)

Ga nog war afspraken omtrent cf'n bij elkaar nog eens negeren :rolleyes:

DUUUDE. Doe geen uitspraken waar je geen weet van hebt.

Jij leert iemand met een front van zo'n ong 700 dorpen niet in 5 min deffen. Succes mee. Iemand die 10.000 aanvallen op zich, ik wens je veel geluk, of je moet 't talent van je broer hebben.

Ik zou overkomen, maar ik ben pas sinds vorige week weer in Resist. Ik heb eerst Muay-ray goed gezet en hier en daar wat mee aangevallen, nachtelijke aanvallen gedaan op Ghost iSprink en toen was ik ready voor overstap. Ik mailde die vent om over te stappen (op z'n echte email) en ging alvast in afwachting op dat mailtje overstappen. 2 dagen later reactie dat hij niet wilde dat er een vreemde speler op zijn account zou komen, ik 2 dagen niets kunnen doen...
 

Deleted User - 24028

Guest
Gelukkig,
Succes met de oorlog, ik denk dat fruit makkelijk wat spelers op w22 kan vinden mogt dat gewilt zijn.
Kunnen we zien hoe dat uitpakt, we zijn zoiezo net zo gemotiveerd als leleke, alleen we zullen niet zosnel telleurstellen.

Goed idee, steek nog maar meer noobs in fruit :rolleyes:

Hoelang zat hij al in resist? Ik kan hem leren deffen in 5-10min deffen :rolleyes:

Ik geloof best dat jij hem tot op jou niveau kan leren deffen in 5 tot 10 minuten. Maar dat niveau komt dan ook nog niet eens in de buurt van het niveau dat je nodig hebt om zulk account te behouden zonder al te veel verliezen.

Kunnen jullie aub terug verhuizen naar het w22 forum of op zijn minst uit dit topic dat over een oorlog gaat waar jullie geen bal mee te maken hebben. Dankje.
 

DeletedUser65039

Guest
Kunnen jullie aub terug verhuizen naar het w22 forum of op zijn minst uit dit topic dat over een oorlog gaat waar jullie geen bal mee te maken hebben. Dankje.

Jij hebt er anders ook weinig meer mee te maken :D
 

DeletedUser60153

Guest
Peeta is een speler die deze fouten niet zou maken.
Het blijft jullie fout, hoe je het ook draait of keert.
Harmen wou jumpen maar leleke wou niet, jullie fout om je hierbij neerteleggen.

Pas op met wie je noob noemt frozen, je ruikt al niet zo fris.

Je bent echt zo dom he.

De vv is er nu plots wel, want ze vallen er fruit mee aan ....

Het verhaal lijkt me vrij ongeloofwaardig.

Zal er niet ver naast zitten ...

Leer lezen man. Flikker toch op joh. Kinderachtig post gedrag, ben je gefrustreerd dat jij 5 dagen in een accountje stopt en Resist gewoon iemand zo maar laat vallen? Ah jongetje toch. Als jij je al op zo'n laag en dom post niveau gaat begeven, pffff. Ik heb toch al 1000000den keren gezegd dat we wel een vv hadden.
 

DeletedUser63278

Guest
Leer lezen man. Flikker toch op joh. Kinderachtig post gedrag, ben je gefrustreerd dat jij 5 dagen in een accountje stopt en Resist gewoon iemand zo maar laat vallen? Ah jongetje toch. Als jij je al op zo'n laag en dom post niveau gaat begeven, pffff.

Een koude douche helpt tegen elke vorm van frustratie ;)

Mijn excuses dat waarheden niet in je kraam passen ...

Ik heb toch al 1000000den keren gezegd dat we wel een vv hadden.

hadden = hebben
 

DeletedUser60153

Guest
Hebben we ergens gezegd dat de eigenaar is teruggekeerd? Lees mijn posts is door aub. Aan de ene kant worden we belachelijk gemaakt dat we niets doen op de vv, aan de andere kant vinden jullie het raar dat er mee aangevallen wordt, dat we de vv hebben...
 

DeletedUser

Guest
Hebben we ergens gezegd dat de eigenaar is teruggekeerd? Lees mijn posts is door aub. Aan de ene kant worden we belachelijk gemaakt dat we niets doen op de vv, aan de andere kant vinden jullie het raar dat er mee aangevallen wordt, dat we de vv hebben...

Er is door jullie zelf gezegd dat jullie er geen moeite meer in steken. Vanwaar dan wel die aanvallen lanceren? Zie ik toch echt als moeite erin steken.
 

DeletedUser

Guest
Peeta is een speler die deze fouten niet zou maken.
Het blijft jullie fout, hoe je het ook draait of keert.
Harmen wou jumpen maar leleke wou niet, jullie fout om je hierbij neerteleggen.

Pas op met wie je noob noemt frozen, je ruikt al niet zo fris.

Lol, ga jij een speler verplichten om een co aan te nemen? :rolleyes: Grappig beleid daar bij jullie.

Leuk dat hij wou jumpen wnr het kalf verdronken is. Je gaat me niet wijs maken dat er gern permanente vv. Kon zijn. Jullie wilden geen rotzooi opruimen, dat is het gwn. Rotzooi opruimen hoort erbij. Zeker als je stamleider bent.

Hoelang zat hij al in resist? Ik kan hem leren deffen in 5-10min deffen :rolleyes:
Als je trouwens wert dat je deze moeite er niet in wilt steken, wrm accepteerde je hem dan in de stam? Dit is gwn grote faal ;)

Hij wou niet jumpen toen het acc al hopeloos was. Wat zou daar dan het nut van zijn? Op het moment dat Harmen besliste om leleke die mail te sturen, had het account zeker nog toekomstperspectief. Als de bespeler echter geen co-spelers aanvaardt en er zelf niet is... Dan is het account hoe dan ook verloren.

Ga hier gewoon ff weg, faalhaasje.

Er is door jullie zelf gezegd dat jullie er geen moeite meer in steken. Vanwaar dan wel die aanvallen lanceren? Zie ik toch echt als moeite erin steken.

Een x aantal aanvallen sturen, ziet niemand in Resist als moeite. Enerzijds omdat het zo snel gaat, anderzijds omdat we nooit iets anders gewend zijn geweest.
 
Bovenaan