Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser45033

Guest
ivm met leleke : Ik stuur normaal geen interne post door maar hier dan toch een klein stuk waaruit blijkt dat hij de nodige hulp heeft gekregen en ook de nodige richtlijnen. Als ze dan daar niks mee doen en met het noorderlicht verdwijnen dan stopt het voor mij alsook voor de stam.

leleke 07.01.14 21:40
kan je vanavond weer? het is belangrijker dan gisteren :)

philips de goede 07.01.14 21:43
Ik zit nu nog op mijn werk tot +- 23.00. Ben tegen 23.30u thuis. Als er niemand is zet hem maar bij mij maar is dus pas tegen +- 00.00u dat ik iets kan betekenen

leleke 07.01.14 21:45
ja is goed, zal nog even afwachten ;)

leleke 07.01.14 22:19
ik geef hem toch aan jou…

er komen in een mum van tijd 1000 aanvallen bij, het meeste van locus… hierbij zitten wss een flink pak fakes ( je hebt misschien een beter idee waar er fakes aankomen)

ik moet nu gaan slapen, ongeveer nog 2,5k te tangen srry.. k was zelf ook laat thuis

als je ze wilt taggen? anders wordt het morgen echt gekkenwerk als schips, draak en kids ook hun aanvallen nog sturen om alles bij te werken…

er zou ook nog allerlei deff verstuurt worden naar verschillende dorpen: die vind je als je de zoekactie gebruikt bij "incomings"

--> je zou volgens dit patroon te werk moeten gaan : eerst alle dorpen deffen die ghost aanvalt, daarna locust, daarna stecol en rest is niet zo van belang… je vindt de deff in "A-deff"

pas op: want strike back heeft al wat os gestuurd nr sommige dorpen van ghost.

pff, dit is al zeer veel, kweet het en schaam me een beetje dat ik het iemand anders moet laten doen :(

maar je zou nog een ding moeten doen: gs versturen nr de handelaarsposten voor staal, zo kan ik extra deff kracht kopen ;)

dat zal wel een handje helpen tijdens de massa…

Alvast bedankt,

leleke

ps: als je het op een andere manier wilt taggen de rest doe maar, het is echt veel dat je moet taggen… en het zal niet makkelijk zijn als je het manueel moet doen zoals ik :)

philips de goede 07.01.14 23:38
WTF ????

Ik ga niet de hele nacht opblijven hoor :)

Ik zal zien wat ik kan doen maar die gs verzenden gaat er zeker niet inzitten :)

philips de goede 08.01.14 01:34
Heb een deffaanvraag op het forum gezet. Hou dit in het oog. Als het niet gedefft wordt dan moet je zelf deffen.

WAT JE ZEKER MOET DOEN !!!

maak rond de clusterfucks (bv .:GodsArmy:. (161|556) C51) een heel deel edels in clears en beveilig deze clears met genoeg deff zodat je clears en edels niet gekillt worden. Vele dorpen rondom deze clusterfucs worden aangevallen en hebben geen deff. Het is geen probleem als hij een dorp kan edelen want je kan simpel overedelen als je dichbij edels staan hebt (stuur er zeker 2 zodat de toestemming niet blijft hangen). Zijn os moet toch van ver komen.

Maak zo ook rondom je grens genoeg edels aan in je clears zodat je steeds kan terugedelen!!! je hebt nog 50 uur tijd vooraleer de aanvallen aankomen. Het is dus hééél belangrijk dat je edels klaarstaan want dorpen gaan altijd veroverd worden dus je zult ze moeten terugedelen.



Ik heb ook nog wat verder getagt.

Waar dodge ok staat spreekt voor zichzelf dat de dodge reeds gedaan is.

Waar Dodge this staat moet je dus nog dodgen.

alles waar stack staat staat op het forum. Dus die moet je nog zelf deffen.



Ga je reeks verder en zet zeker de heel lange looptijden op het forum om te deffen als ze dicht bij de grens of clusterfuck liggen.

Ik ga nu slapen. Veel succes met het verdere verloop


Ik heb dus zelf een deffaanvraag op het forum moeten zetten. Teller stond al op +6000 toen en zoals je kan lezen was meer dan de helft nog niet getagt of benoemd. Die edels heeft hij nooit geplaatst wat heel veel onheil had kunnen voorkomen en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan



en neen ik ben niet gek zo gek geweest om ook nog voor hem handelaartje te gaan spelen
 

DeletedUser68583

Guest
Die edels zijn bij mijn front of geplaatst of ze stonden er al,
ik ben zat edels tegengekomen, en ook zeker 25 counters. (Door hemzelf verstuurd schat ik, want ging meestal maar om 1 edel)
Hier wat onderbouwing.
6mMa9

6mMaP

6mMbv

6mMcS

6mMdu

6mMe1

6mMei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Tja ...

Zoals ik reeds eerder vermelde, ten bate van de stam heb ik 5 dagen onafgebroken gans alexandros ondersteboven gesmeten en een nieuw front gezet.
Dat er 200 + dorpen diende opgegeven te worden slikte fruit dan maar.

Alexadros moest zijn ww niet afgeven trouwens, alles werd geregeld via vv.

Jullie geven het accie op, vv'ers hebben geen zin ... beloofd voor de toekomst.
 

DeletedUser60153

Guest
Tja ...

Zoals ik reeds eerder vermelde, ten bate van de stam heb ik 5 dagen onafgebroken gans alexandros ondersteboven gesmeten en een nieuw front gezet.
Dat er 200 + dorpen diende opgegeven te worden slikte fruit dan maar.

Alexadros moest zijn ww niet afgeven trouwens, alles werd geregeld via vv.

Jullie geven het accie op, vv'ers hebben geen zin ... beloofd voor de toekomst.

Gast waarom zouden we er tijd in steken als we weten dat die vent weg is en niemand op z'n account wil laten komen. Ik ga door 't vuur door spelers die we kennen, maar deze vent heeft gewoon 't hazenpad genomen zonder ons ook maar iets van ruimte te geven om er wat mee te doen. Dan mag je van mij part opflikkeren. Ik ga mij dan niet als een slaafje voor de stam voor een kar laten spannen en niemand in Resist gaat dat doen. Waarom niet? Omdat wij een stam zijn die elkaar door dik en dun steunen en dat ook van je verwachten, we verwachten inzet en aanwezigheid. Naai jij ons met een naai actie dan ben je gewoon niet welkom.

Moet je mensen helpen? Ja. Moet je mensen een hand boven hun hoofd houden en hun shit oplossen? Nee. Waarom niet? Omdat ze een eigen verantwoordelijkheid dragen.

Bij jullie maakt dat blijkbaar niet uit, je wilt zelf wel die verantwoordelijkheid dragen zie ik. Spelers die weglopen voor en falen, Fruit neemt ze met liefde op!

Team Cameltoe 15.01.14 21:52
Dit is toch serieus van de pot gerukt niet ?


[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:17
Hallo

ik ben de echte bespeler hier en ik ben echt extreem kwaad dat Resist mij gestabbed heeft. Als ik iets voor jullie kan doen tegen Resist... Graag!

Team Cameltoe 15.01.14 22:18
Wat stel je voor ?

[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:19
Ik zou misschien van Moises kunnen edelen ofzo?

Team Cameltoe 15.01.14 22:23
Heb je skype ?

[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:24
Ja
jannnnn1997

Team Cameltoe 16.01.14 11:27
Wel, we willen je hetzelfde aanbod doen als enkele maanden geleden.

Jij krijgt een rustig account in fruit als co en de vv van lekele komt hierheen voor intern.



[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

Misschien op alexandrakos zetten, kunnen ze elkaar nog wat leren :)

Oooh, heeft team cameltoe 't te druk? Z'n loop slaafjes kunnen dit ook wel voor 'm regelen hoor. Vertel vooral maar veel info zodat we de oorlog kunnen winnen, anders gaat het ons nooit lukken:

locust 15.01.14 22:27
Beste,

Naar aanleiding van de zeer recente ontwikkelingen zijn er conversaties onstaan tussen jouw en enkele leden tussen van ons.

Hierin is mij gevraagd om contact op te nemen met jouw.Dit door tijdsgebrek van Team Cameltoe.

Ook gaat het er een beetje om dat wij niet weten of het nu de echte leleke is of de 'snor' het een en het ander wil ontfutselen van Fruit.

vandaar deze PM.

Reeds heb ik genomen dat je het nu wel ziet zitten om resist wat in de weg te leggen IPV Fruit. Hiervoor zijn wij natuurlijk makkelijker te vinden. dan verwacht. en kunnen de gesprekken beginnen. indien er een duidelijkheid wordt van identiteit aan de overkant.

Alsook. Waar is de def van resist naartoe ? staat deze er nog? :)

__________________________
Mvg Team [player]Locust[/player]

Steven

6mTPj.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Effe kleine update beste snor,

We zijn de oorlog aan het winnen :rolleyes:

6mVfg.png


Oh ja deze stats kloppen niet zeker :eek:

En over de speler op alex, die jongen heeft de leiding hier opgeleid waardoor die zen motivatie heeft teruggevonden en thans een meerwaarde biedt aan de stam, hij staat niet bij het groot huisvuil.

Ps, aangezien de vv van leleke bij jullie zit .... doe eens iets aub, het wordt lachwekkend op deze manier:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=443028&type=lose&oldplayer=-1&newplayer=-1&oldtribe=-1&newtribe=-1&min=&max=&timerange=2014%2F01%2F01+-+2014%2F01%2F16
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Effe kleine update beste snor,

We zijn de oorlog aan het winnen :rolleyes:

6mVfg.png

Oh ja deze stats kloppen niet zeker :eek:

En over de speler op alex, die jongen heeft de leiding hier opgeleid waardoor die zen motivatie heeft teruggevonden en thans een meerwaarde biedt aan de stam, hij staat niet bij het groot huisvuil.

Ps, aangezien de vv van leleke bij jullie zit .... doe eens iets aub, het wordt lachwekkend op deze manier:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=443028&type=lose&oldplayer=-1&newplayer=-1&oldtribe=-1&newtribe=-1&min=&max=&timerange=2014%2F01%2F01+-+2014%2F01%2F16

Huh? Ik zag toch echt een mede stamleider van jou met andere stats aankomen zetten?

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 453
Kant 2: 430
Verschil: 23

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,112,473
Kant 2: 3,869,656
Verschil: 242,817

chart


Zonder Aegon, puur en alleen Resist. Zie je wel dat wij voor staan ;) Dus om je politieke gezever van Aegon steeds mee te tellen, waar in deze stats niks van waar is, snap ik dan ook niet precies.

Of zie ik dat nou verkeerd. Zielig om te reageren op een hele domme fout van jullie met oude koeien, dat je niets beters kan verzinnen.

Daarnaast, ooit gehoord van spoiler gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Huh? Ik zag toch echt een mede stamleider van jou met andere stats aankomen zetten?


Of zie ik dat nou verkeerd. Zielig om te reageren op een hele domme fout van jullie met oude koeien, dat je niets beters kan verzinnen.

Daarnaast, ooit gehoord van spoiler gebruiken?

Cornetto gebruikt de stats van de oorlog, ik heb ze laatst gemaakt vanaf twstats met alleen resist om van het gehuil van Aegon af te zijn. Dus maar net welke stats je wilt gebruiken
 

DeletedUser60153

Guest
Dit topic gaat toch over de oorlog Resist vs Fruit? Niet Hap! en Resist vs Fruit?
 

DeletedUser60153

Guest
Plague is Fruit Ejo.
Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: Fruit.
Spelers: .The.Sky.Is.My.Limit.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 585
Kant 2: 458
Verschil: 127

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,133,261
Kant 2: 4,142,382
Verschil: 990,879

chart

Wij hebben op .the.sky.is.the.limit. grote dorpen winsten gemaakt vroeger. Kijk hoe cool we nu zijn.

Moet je mensen helpen? Ja. Moet je mensen een hand boven hun hoofd houden en hun shit oplossen? Nee. Waarom niet? Omdat ze een eigen verantwoordelijkheid dragen.

Bij jullie maakt dat blijkbaar niet uit, je wilt zelf wel die verantwoordelijkheid dragen zie ik. Spelers die weglopen voor en falen, Fruit neemt ze met liefde op!

Team Cameltoe 15.01.14 21:52
Dit is toch serieus van de pot gerukt niet ?


[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:17
Hallo

ik ben de echte bespeler hier en ik ben echt extreem kwaad dat Resist mij gestabbed heeft. Als ik iets voor jullie kan doen tegen Resist... Graag!

Team Cameltoe 15.01.14 22:18
Wat stel je voor ?

[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:19
Ik zou misschien van Moises kunnen edelen ofzo?

Team Cameltoe 15.01.14 22:23
Heb je skype ?

[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

leleke 15.01.14 22:24
Ja
jannnnn1997

Team Cameltoe 16.01.14 11:27
Wel, we willen je hetzelfde aanbod doen als enkele maanden geleden.

Jij krijgt een rustig account in fruit als co en de vv van lekele komt hierheen voor intern.



[player]Team Cameltoe[/player]
Leiding [ally]fruit.[/ally]
Speler: cornettoijsje/Bush - Stefan

Misschien op alexandrakos zetten, kunnen ze elkaar nog wat leren :)

Oooh, heeft team cameltoe 't te druk? Z'n loop slaafjes kunnen dit ook wel voor 'm regelen hoor. Vertel vooral maar veel info zodat we de oorlog kunnen winnen, anders gaat het ons nooit lukken:

locust 15.01.14 22:27
Beste,

Naar aanleiding van de zeer recente ontwikkelingen zijn er conversaties onstaan tussen jouw en enkele leden tussen van ons.

Hierin is mij gevraagd om contact op te nemen met jouw.Dit door tijdsgebrek van Team Cameltoe.

Ook gaat het er een beetje om dat wij niet weten of het nu de echte leleke is of de 'snor' het een en het ander wil ontfutselen van Fruit.

vandaar deze PM.

Reeds heb ik genomen dat je het nu wel ziet zitten om resist wat in de weg te leggen IPV Fruit. Hiervoor zijn wij natuurlijk makkelijker te vinden. dan verwacht. en kunnen de gesprekken beginnen. indien er een duidelijkheid wordt van identiteit aan de overkant.

Alsook. Waar is de def van resist naartoe ? staat deze er nog? :)

__________________________
Mvg Team [player]Locust[/player]

Steven

6mTPj.jpg

Niemand van fruit gaat hier op in en lult er alleen maar omheen. Probeert afleiding door oude koeien (zoals ik al zei) uit de sloot te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om er dan toch op te reageren,

En melden je hebt jezelf hier sterk verraden ;)

Ook gaat het er een beetje om dat wij niet weten of het nu de echte leleke is of de 'snor' het een en het ander wil ontfutselen van Fruit.

Doch! Valt de inactiviteit van een VV-er ZWAAR tegen :p

Om kwart na tien is de Pm eruit gegaan en RARA, Deze middag om 12 uur was die nog steeds niet gelezen. :)
en dodges lopen nog steeds Fout, de edels gaan nog evengoed door.
Toch willen jullie de VV houden van een speler die door jullie gekickt is.

Zolang de VV daar zit aanschouw ik het persoonlijk zelf als resist en zal ik ze in mijn achterhoofd bij de stats rekenen. ;)
Alsook waarom stam def in een account steken dat niet bij de stam hoort ?

Nu verder is het hierboven vernoemde skype jouw skype ? :D

maar, als het kan stack leleleke BOM VOL 30 DORPEN DIEP en graag minstens 15 Defjes per dorp ;)
Dan staat de rest van het resist front voor het nemen natuurlijk. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik dacht: ik leg het er ff dik op. En toch gaan ze er in mee. I lolled.
 

DeletedUser60153

Guest
Om er dan toch op te reageren,

En melden je hebt jezelf hier sterk verraden ;)

Ook gaat het er een beetje om dat wij niet weten of het nu de echte leleke is of de 'snor' het een en het ander wil ontfutselen van Fruit.

Doch! Valt de inactiviteit van een VV-er ZWAAR tegen :p

Om kwart na tien is de Pm eruit gegaan en RARA, Deze middag om 12 uur was die nog steeds niet gelezen. :)
en dodges lopen nog steeds Fout, de edels gaan nog evengoed door.
Toch willen jullie de VV houden van een speler die door jullie gekickt is.

Zolang de VV daar zit aanschouw ik het persoonlijk zelf als resist en zal ik ze in mijn achterhoofd bij de stats rekenen. ;)
Alsook waarom stam def in een account steken dat niet bij de stam hoort ?

Nu verder is het hierboven vernoemde skype jouw skype ? :D

maar, als het kan stack leleleke BOM VOL 30 DORPEN DIEP en graag minstens 15 Defjes per dorp ;)
Dan staat de rest van het resist front voor het nemen natuurlijk. ;)

Lol. Alsof ik er tijd in ga steken, we hebben wel wat anders te doen. Ik ga mij niet inzetten voor een of ander naab acc'tje. Dat jullie stamleider daar wel tijd in wil steken, tja, kiest hij voor. Ik heb een leven buiten TW en zelfs een andere wereld op dit moment. (klessik :D)

We hebben er geen stamdeff instaan gast. Dat is allang teruggestuurd.

Voor de rest is dat de skype van Jan. Harremans2 is mijn skype, staat ook onder m'n plaatje een skype logo...

En het gaat er helemaal niet om of jullie weten wie er op dat account zit. Het gaat erom dat jullie de intentie hebben om de grootste noob ooit in jullie stam te willen halen.
 

DeletedUser

Guest
Pff leleke gekickt maar toch heeft resist de vv :eek: Dat is gewoon statsgeilen ten top :rolleyes:
 

DeletedUser63278

Guest
Lol. Alsof ik er tijd in ga steken, we hebben wel wat anders te doen. Ik ga mij niet inzetten voor een of ander naab acc'tje. Dat jullie stamleider daar wel tijd in wil steken, tja, kiest hij voor. Ik heb een leven buiten TW en zelfs een andere wereld op dit moment. (klessik :D)

We hebben er geen stamdeff instaan gast. Dat is allang teruggestuurd.

Voor de rest is dat de skype van Jan. Harremans2 is mijn skype, staat ook onder m'n plaatje een skype logo...

En het gaat er helemaal niet om of jullie weten wie er op dat account zit. Het gaat erom dat jullie de intentie hebben om de grootste noob ooit in jullie stam te willen halen.


Niet goed genoeg voor resist als account, wel goed genoeg om de vv'ers ermee aanvallen te laten sturen. Het is het een of het ander hee.

Konden de vv'ers die nu aanvallen versturen niet deffen dan ?
 

DeletedUser

Guest
Plague is Fruit Ejo.
Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: Fruit.
Spelers: .The.Sky.Is.My.Limit.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 585
Kant 2: 458
Verschil: 127

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,133,261
Kant 2: 4,142,382
Verschil: 990,879

chart

Wij hebben op .the.sky.is.the.limit. grote dorpen winsten gemaakt vroeger. Kijk hoe cool we nu zijn.



Niemand van fruit gaat hier op in en lult er alleen maar omheen. Probeert afleiding door oude koeien (zoals ik al zei) uit de sloot te halen.

Plague is absoluut geen Fruit. verder reken ik vanaf de start van de oorlog, en dat doen de oorlogsstatistieken die Cornetto gebruikt heeft ook. Eender welke je gebruikt zijn ze allebei legitiem. Echter zit er bij de ene nog een geschiedenis van jullie bondgenoot in (kunnen wij niets aan doen hee). De resultaten die jullie destijds op Lord PVV gehaald hebben zijn voor de tijd dat het account bij Fruit. getelt kan worden, en daarom pak je er nu mooi mee uit. Echter moet je dan wel vanaf de datum gaan rekenen dat de oorlog daadwerkelijk bezig is en dan zul je zien dat er nihil dorpen gepakt is op dat account.

Onder het mom van stats verdraaien ben je nog steeds een topper harmen, terwijl de rest hier gewoon de stats kopiëren die de samenvatting van de stammenoorlog geeft. Tis niet hun fout dat de dorpjes van Aegon er nog steeds bijgeteld staan.
 
Bovenaan