Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser64036

Guest
Het verschil zit hem erin dat fruit altijd dorpen pakt bij een massa, cfr Monsigneur/Bearguy/leleke/Muay

Resist heeft al meedere massa's gedaan dan fruit, doch meer dan 70 % zonder resultaat.

Jij zegt dan ook alleen de massa's waarbij fruit dorpen heeft gepakt he slimpie ;)

Daarnaast ik en daan deden ook is een massa'tje en meteen een hoop dorpjes binnen, zo zie je maar :p
 

DeletedUser60153

Guest
Het verschil zit hem erin dat fruit altijd dorpen pakt bij een massa, cfr Monsigneur/Bearguy/leleke/Muay

Resist heeft al meedere massa's gedaan dan fruit, doch meer dan 70 % zonder resultaat.

Uh, ik realiseerde me opeens dat de massa's op Muay aan 't begin niets hebben opgeleverd hoor. 1 dorpje ofzo in 3 massa's, waarbij tellers rond de 20 k stonden?

Oriskany nog nooit een dorpje van gepakt terwijl hij ook al wel main target is geweest? Je verdraait het beeld naar jullie kant, maar er zijn ook verschillende massa's geweest waar enkel wat dodgefoutjes waren.
 

DeletedUser68583

Guest
Ik zeg mooi dat er tegenstand is, is het weer niet goed -,-
 

DeletedUser

Guest
Uh, ik realiseerde me opeens dat de massa's op Muay aan 't begin niets hebben opgeleverd hoor. 1 dorpje ofzo in 3 massa's, waarbij tellers rond de 20 k stonden?

Oriskany nog nooit een dorpje van gepakt terwijl hij ook al wel main target is geweest? Je verdraait het beeld naar jullie kant, maar er zijn ook verschillende massa's geweest waar enkel wat dodgefoutjes waren.

Hoeveel massas zijn er nou op mij geweest waarbij je uberhaupt winst hebt gemaakt :rolleyes: Laatste massa met 60clears op front dorp heb ik nog dorpen gepakt van unknown dus is je winst al weg... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nou freso kan wel praten dat onze massas minder effectief zijn maar wij doen er minder met meer profijt :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Gast, je bent nooit actief op 't AF en nu 't lekker loopt moet je op alles reageren. Sorry, maar je gaat hier echt geen credits krijgen omdat je van leleke iets hebt geedeld. Hou 't lekker in je skype chat van je stam ofzo.
 

Deleted User - 24028

Guest
Gast, je bent nooit actief op 't AF en nu 't lekker loopt moet je op alles reageren. Sorry, maar je gaat hier echt geen credits krijgen omdat je van leleke iets hebt geedeld. Hou 't lekker in je skype chat van je stam ofzo.

Al een geluk dat ik daar niet meer in zit :D
 

DeletedUser63278

Guest
Al een geluk dat ik daar niet meer in zit :D

Ja nu is het er plezant :D

Uh, ik realiseerde me opeens dat de massa's op Muay aan 't begin niets hebben opgeleverd hoor. 1 dorpje ofzo in 3 massa's, waarbij tellers rond de 20 k stonden?

Oriskany nog nooit een dorpje van gepakt terwijl hij ook al wel main target is geweest? Je verdraait het beeld naar jullie kant, maar er zijn ook verschillende massa's geweest waar enkel wat dodgefoutjes waren.

Het beeld verdraaien is jou job, niet de mijne.

Dit zijn nu eenmaal feiten, dat er eens 1 massa niet slaagde kan, maar de meeste leveren mooie dorpenwinsten op.

Ik heb sinds ik op Cameltoe speel 6 massa gedeft van 7 tot 9 k , nihil dorpen verlies.

Samengevat, fruit valt veel effeciënter aan, er is morgen trouwens geen dorpenwinst meer voor Resist ;)

Kort samengevat:

1/ de pre Hap! periode
2/ na de Aegon slachtpartij

6lULO.png
 

DeletedUser68583

Guest
Gast, je bent nooit actief op 't AF en nu 't lekker loopt moet je op alles reageren. Sorry, maar je gaat hier echt geen credits krijgen omdat je van leleke iets hebt geedeld. Hou 't lekker in je skype chat van je stam ofzo.

Ik merk een beetje huilie huilie.
Gaat het je zo dicht bij het hart?

Normaal is de actie ook ver van mijn account te zoeken dus heb ik ook niks te melden, nu zit ik er middenin, dus dan mag ik posten wat ik wil. Daar heb jij dus helemaal niks over te zeggen.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik merk een beetje huilie huilie.
Gaat het je zo dicht bij het hart?

Normaal is de actie ook ver van mijn account te zoeken dus heb ik ook niks te melden, nu zit ik er middenin, dus dan mag ik posten wat ik wil. Daar heb jij dus helemaal niks over te zeggen.

Je moet hem begrijpen he. Nu iemand die geen goeie poster is op het AF resultaat behaalt in de pro wereld die w21 is, wordt zijn mening ondermijnd :D:D
 

DeletedUser60153

Guest
Ik merk een beetje huilie huilie.
Gaat het je zo dicht bij het hart?

Normaal is de actie ook ver van mijn account te zoeken dus heb ik ook niks te melden, nu zit ik er middenin, dus dan mag ik posten wat ik wil. Daar heb jij dus helemaal niks over te zeggen.

Nee, jij komt gewoon cool doen terwijl je dat totaal niet bent. Irriteer me dood aan posters zoals jij die er zijn op de momenten dat ze er willen zijn, kortom als er een overwinning gaande is. Ik ben hier toch ook altijd? Meeste ligt toch ook veraf van mijn account? Als jij mensen wilt vervelen met je posts moet je er tijd voor vrij maken en stabiel gaan posten. Niet zo falend als jij nu doet.
 

DeletedUser

Guest
Nieuw vlees om de grond in proberen te boren bedoel je freso :eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Nieuw vlees om de grond in proberen te boren bedoel je freso :eek:

Ach man, ik kan er niet tegen. Zo'n ventje komt hier ff cool doen met aaah ik wilde laatste post bla bla bla, daarvoor amper op 't AF. Dan allemaal hele domme opmerkingen plaatsen zoals subjectief totaal verkeerd gebruiken en mij uitmaken voor noob, sorry maar je mag hier en daar ook gewoon respect tonen richting je tegenstander. Ik heb juist een (bijna) propaganda loze post gemaakt om het hier wat gezelliger te maken en dan komt er zo'n noob cool doen.

Jullie wijzen hem er gelukkig zelf ook op.
 

DeletedUser

Guest
Tjah als je de bal niet kan veroveren dan maar op de enkels (speler ) he :rolleyes:
 

DeletedUser68583

Guest
Nog een keer.
Ik heb nu een reden om hier te zijn, normaal niet.
Dat jij die reden niet kan accepteren boeit me geen ene flikker.

En daarbij toon ik zat respect richting mijn tegenstanders, dat kun je gewoon vragen aan degene met wie ik Ingame praat en naast wie ik lig.
 
Bovenaan