Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
waarom maak je onderscheid tussen nachtaanvallen en dagaanvallen als het je toch niet uitmaakt :rolleyes:

dan hoef je het hier niet eens neer te zetten...
 

DeletedUser69459

Guest
Join the club!

Ik weet het vervolg van dit gesprek met Jorn al. Hij gaat straks hier liggen stoefen dat hij een cf kon wegwerken door er 200clears op te smijten midden in de nacht en dat dan aanzien als een argument. Of, omdat hij deze post heeft gelezen, al de rest negeren en specifiek doorgaan op deze uitspraak en daar commentaar op geven.
Kben hem redelijk beu aan het geraken :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
waarom maak je onderscheid tussen nachtaanvallen en dagaanvallen als het je toch niet uitmaakt :rolleyes:

dan hoef je het hier niet eens neer te zetten...

Wat een opmerking weeral...

Iemand die echt goed is kan je vijand weg-edelen zonder te moeten nachten en alleen maar overdag edelen omdat die goede tactieken kan bedenken enzo. Voor nachtaanvallen heb je minder tactiek nodig en moet je dus ook minder goed zijn. Iemand die overdag kan edelen( en niet 1 dorp, mr meerdere) vind ik beter als iemand die alleen of 90% van de tijd moet nachten. Ik bedoel hier niet mee dat nachten zwak is( voor degene die niet kunnen lezen, of alleszinds nog slechter als mij in 90% van de gevallen :rolleyes:)

En voor je dan hierop gaat reageren met het argument' jij kan het ook alleen maar 's nachts' zeg ik alvast dat dat het punt niet is.
 

DeletedUser

Guest
nou als het je niet uitmaakt waarom maak je er zo'n probleem van dan.

stop er gewoon over?
 

DeletedUser

Guest
Jongens hij weent niet over nacht aanvallen!!!
(waarschijnlijk lezen die domme fruiters mijn post wel goed door :p)

Het sarcasme druipt er vanaf :p

Toch 1 iemand die het snapt :D

Hij snapt het wel, jij niet :D

Wat een opmerking weeral...

Iemand die echt goed is kan je vijand weg-edelen zonder te moeten nachten en alleen maar overdag edelen omdat die goede tactieken kan bedenken enzo. Voor nachtaanvallen heb je minder tactiek nodig en moet je dus ook minder goed zijn. Iemand die overdag kan edelen( en niet 1 dorp, mr meerdere) vind ik beter als iemand die alleen of 90% van de tijd moet nachten. Ik bedoel hier niet mee dat nachten zwak is( voor degene die niet kunnen lezen, of alleszinds nog slechter als mij in 90% van de gevallen :rolleyes:)

En voor je dan hierop gaat reageren met het argument' jij kan het ook alleen maar 's nachts' zeg ik alvast dat dat het punt niet is.

Mss is dat het punt niet van jou maar het is wel de waarheid, driekwart van de dorpen die resist heeft veroverd op ons zijn in de nacht gepakt. Dus kom nou niet van, jullie zijn slecht want jullie pakken dorpen in de nacht en kunnen het niet overdag.

Wij maken overdag en in de nacht winst, iets wat jullie niet lukt blijkbaar :D Wat een niveau bij resist zeg :p :rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het vervolg van dit gesprek met Jorn al. Hij gaat straks hier liggen stoefen dat hij een cf kon wegwerken door er 200clears op te smijten midden in de nacht en dat dan aanzien als een argument. Of, omdat hij deze post heeft gelezen, al de rest negeren en specifiek doorgaan op deze uitspraak en daar commentaar op geven.
Kben hem redelijk beu aan het geraken :rolleyes:

En dit is weer bullshit.

Zeg mij eens waar ik iets negeer van hem?

Dit is nu al de 2de keer dat jullie met verwijten richting mij gooien maar ze aantonen kunnen jullie niet.


whahahaa wat is resist hele tijd aan het doen? Wij zouden spionnen gebruiken warre zou illegale scripts hebben :eek::rolleyes:

Wat een opmerking weeral...

Iemand die echt goed is kan je vijand weg-edelen zonder te moeten nachten en alleen maar overdag edelen omdat die goede tactieken kan bedenken enzo. Voor nachtaanvallen heb je minder tactiek nodig en moet je dus ook minder goed zijn. Iemand die overdag kan edelen( en niet 1 dorp, mr meerdere) vind ik beter als iemand die alleen of 90% van de tijd moet nachten. Ik bedoel hier niet mee dat nachten zwak is( voor degene die niet kunnen lezen, of alleszinds nog slechter als mij in 90% van de gevallen :rolleyes:)

En voor je dan hierop gaat reageren met het argument' jij kan het ook alleen maar 's nachts' zeg ik alvast dat dat het punt niet is.

Dus jij bent n00b en de rest van resist ook :D
 
Reactiescore
768
De dodenlijst kan aangevuld worden! Philips de Goede. Het legendarische account van Hap! & Resist is niet langer meer beschikbaar op W21. Hiermee is resist veel punten kwijt en staat Resist na maanden niet meer op plek 1!

Hiermee is Fruit. dus de nieuwe koploper :).
 

DeletedUser

Guest
Tsja, dit is wel heel slecht wakker worden. Bij je berichten constateren dat je troepen hebt gestationeerd in een barbarendorp. Eerst denk je: Zeker foutje gemaakt. Dan zie je er nog meer en dan weet je dat het fout is.
Fruit. Gefeliciteerd met de nr. 1 positie. Voor ons is er nog meer werk aan de winkel.
 

DeletedUser69459

Guest
De dodenlijst kan aangevuld worden! Philips de Goede. Het legendarische account van Hap! & Resist is niet langer meer beschikbaar op W21. Hiermee is resist veel punten kwijt en staat Resist na maanden niet meer op plek 1!

Hiermee is Fruit. dus de nieuwe koploper :).

*diepe,diepe, héél diepe zucht*
 
Bovenaan