Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser

Guest
*zucht*
Blijkbaar begrijpen jullie niet dat Ik lachte met Warre zijn post over schaamte om de verliezen. Of jullie willen het niet begrijpen. Het sarcasme ontgaat blijkbaar elke Fruit'er, op Warre na dan. Sja, als zulke posts al niet meer van gewone posts onderscheiden kunnen worden, is het diep gezakt hiero.

EDIT: simpel gezegd, zonder sarcasme zodat ook jij en schipsmark het snappen

--> ik weet dat jullie een leven hebben!

Ik begrijp het sarcasme goed, en ik weet ook dat dit in je posts verwerkt zit. Dat bedoelde ik echter niet met mijn post ;) Lees de context dus eerst goed want je post is voor 100% bullshit nu. hmm déjà vu.. :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zei al dikke bullshit wat jij zegt


.JaTu.Dread. (487) verovert AYBABTU (522|485) C45 19.05.14 20:40
.JaTu.Dread. (487) verovert AYBABTU (519|483) C45 (nieuw) 19.05.14 09:47
.JaTu.Dread. (481 Resisters Zijn Watjes! :D) verovert ~Omega*KO~ (495|481) C44 14.03.14 16:12


Als tw stats weer online komt zal ik er meer posten

Je begrijpt precies niet dat je die hebt kunnen edelen doordat je nachtaanvallen stuurde? ;)

Jij moet vaker hier komen:eek:

Stop met pijpen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp het sarcasme goed, en ik weet ook dat dit in je posts verwerkt zit. Dat bedoelde ik echter niet met mijn post ;) Lees de context dus eerst goed want je post is voor 100% bullshit nu. hmm déjà vu.. :rolleyes:

Aangezien mijn post juist uitleg over een van m'n eerdere posts is, en jij bevestigt dat wat ik zeg waar is, is het geen bullshit maar gewoon de waarheid :)
Give it another try.
 

DeletedUser73169

Guest
Je begrijpt precies niet dat je die hebt kunnen edelen doordat je nachtaanvallen stuurde? ;)

Een dorp dat om 20.40 veroverd is door een nachtaanval is gewoon belachelijk slecht verdedigd dan van jou. Vervolgens ga je wenen over nachtaanvallen...
 

DeletedUser69459

Guest
Een dorp dat om 20.40 veroverd is door een nachtaanval is gewoon belachelijk slecht verdedigd dan van jou. Vervolgens ga je wenen over nachtaanvallen...

Geef mij 1 quote waarbij ik zeg dat het oneerlijk is dat hij nachtaanvallen doet.

Klaarblijkelijk heb jij een slecht geheugen want gisteren heb ik dit allemaal al eens verteld.
Jatu stuurde zondagnacht 200 aanvallen op me, 175 op 1 clusterfck en 25 op de clusterfck ernaast. De clusterfck waarop 24 aanvallen liepen kon ik niet meer redden omdat ze om 7uur al aan het binnenkomen waren. Dit was ook mijn kerkdorp en de clusterfck waarop 175 aanvallen liepen was hierdoor gelovig. Maarja, omdat het ander dorp veroverd werd, werd dat dorp met 175 opzich ongelovig. Resultaat was dat 700k troepen( ja jorn, bij avdd telt een zc als 1 eenheid en niet als 6) weg werden gevaagd. Ik kwam dus op 16uur thuis en omdat die cf mij al zoveel def had gekost en ik geen troepen mer optijd daar kreeg, kon hij het dorp edelen.

Was goed doordacht van Jorn( met een dosis geluk, wat hij zelf ook zegt) maar is nog steeds het gevolg van een nachtaanval. Zorg de volgende keer dat je de omstandigheden errond kent koen ;)
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt precies niet dat je die hebt kunnen edelen doordat je nachtaanvallen stuurde? ;)



Stop met pijpen :D

Ik verstuurde ze rond 1:15 ofzo kut voor je dat je niet op was dan maarja part of the game. ;) Maar niet gaan zeggen dat ik alleen snachts van je dorpen heb kunnen pakken want dat is heel wat anders en ook complete onzin

Geef mij 1 quote waarbij ik zeg dat het oneerlijk is dat hij nachtaanvallen doet.

Klaarblijkelijk heb jij een slecht geheugen want gisteren heb ik dit allemaal al eens verteld.
Jatu stuurde zondagnacht 200 aanvallen op me, 175 op 1 clusterfck en 25 op de clusterfck ernaast. De clusterfck waarop 24 aanvallen liepen kon ik niet meer redden omdat ze om 7uur al aan het binnenkomen waren. Dit was ook mijn kerkdorp en de clusterfck waarop 175 aanvallen liepen was hierdoor gelovig. Maarja, omdat het ander dorp veroverd werd, werd dat dorp met 175 opzich ongelovig. Resultaat was dat 700k troepen( ja jorn, bij avdd telt een zc als 1 eenheid en niet als 6) weg werden gevaagd. Ik kwam dus op 16uur thuis en omdat die cf mij al zoveel def had gekost en ik geen troepen mer optijd daar kreeg, kon hij het dorp edelen.

Was goed doordacht van Jorn( met een dosis geluk, wat hij zelf ook zegt) maar is nog steeds het gevolg van een nachtaanval. Zorg de volgende keer dat je de omstandigheden errond kent koen ;)

Heb nooit gezegd dat ZC voor 6 telt in avvd:confused:
 

DeletedUser69459

Guest
Ik verstuurde ze rond 1:15 ofzo kut voor je dat je niet op was dan maarja part of the game. ;) Maar niet gaan zeggen dat ik alleen snachts van je dorpen heb kunnen pakken want dat is heel wat anders en ook complete onzin

Welke dorpen heb jij dan ge-eld van mij waarbij je de edels overdag stuurde? :^)
en HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT HET ME GEEN REET SCHEELT OF JE NACHT OFNIET :mad:
Bso ofzo? -_____-

Heb nooit gezegd dat ZC voor 6 telt in avvd:confused:

.JaTu.Dread. op 19.05. om 20:50 uur
is btw maar 571K weggeschoten hoor :p en dat met hoguit 150 clears :D

Impliceert dat je dat niet wist.
 

DeletedUser

Guest
Welke dorpen heb jij dan ge-eld van mij waarbij je de edels overdag stuurde? :^)
en HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN DAT HET ME GEEN REET SCHEELT OF JE NACHT OFNIET :mad:
Bso ofzo? -_____-



.JaTu.Dread. op 19.05. om 20:50 uur
is btw maar 571K weggeschoten hoor :p en dat met hoguit 150 clears :D

Impliceert dat je dat niet wist.

ja dat is mijn avvd die dag geweest. dus zoveel troepen heb ik gesloopt van jou... Ik liep namelijk alleen op jou op die 2 dorpjes.. Bewijst ook niet dat ik dat niet wist. Jij gaat ervan uit dat ik het niet weet terwijl ik nooit zoiets beweert heb...

Dit heeft btw niets met niveau te maken...
 

DeletedUser69459

Guest
Dit heeft alles met niveau en intelligentie te maken. Hen nu al 5keer gezegd dat nachten erbij hoort en toch ween ik erom volgens jullie. Nogal contradictisch nietwaar? (facepalm)
 

DeletedUser62436

Guest
Dit heeft alles met niveau en intelligentie te maken. Hen nu al 5keer gezegd dat nachten erbij hoort en toch ween ik erom volgens jullie. Nogal contradictisch nietwaar? (facepalm)

Jongens hij weent niet over nacht aanvallen!!!
(waarschijnlijk lezen die domme fruiters mijn post wel goed door :p)
 

DeletedUser

Guest
Dit heeft alles met niveau en intelligentie te maken. Hen nu al 5keer gezegd dat nachten erbij hoort en toch ween ik erom volgens jullie. Nogal contradictisch nietwaar? (facepalm)

Oh dan heb ik je verkeerd begrepen dacht dat je over intellegentie praatte met die ZC 1 was ipv 6:D Nu ik het terug lees moet ik wel heel ver na gaan denken dat je wat je bij het 2de stukje schrijft over het eerste bedoeld:p
 

DeletedUser69459

Guest
Oh dan heb ik je verkeerd begrepen dacht dat je over intellegentie praatte met die ZC 1 was ipv 6:D Nu ik het terug lees moet ik wel heel ver na gaan denken dat je wat je bij het 2de stukje schrijft over het eerste bedoeld:p

En laten we ook weer even negeren dat je heel de essentie van mijn post negeert, zoals wel vaker :rolleyes:
 
Bovenaan