[Discussietopic] Wie wil WIDM 2017/2018 met mij leiden?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Topictitel zegt genoeg denk ik ;)

Ik wil de volgende ronde best leiden, sowieso met 1, het liefst twee anderen.

Van tevoren wil ik een groot deel van de opdrachten klaar hebben liggen, zodat we in het begin lekker door kunnen knallen. Ik ben zelf niet enorm creatief, dus mensen die daar goed in zijn zouden enorm gewaardeerd geworden.

M'n doel is om over een aantal weken te beginnen, zeker wanneer m'n laptop gerepareerd is. Aangezien ik van 15 dec. tot 28 jan. vakantie heb, heb ik tijd zat om te leiden :D

Inschrijftopic zal later volgen ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Topictitel zegt genoeg denk ik ;)

Ik wil de volgende ronde best leiden, sowieso met 1, het liefst twee anderen.

Van tevoren wil ik een groot deel van de opdrachten klaar hebben liggen, zodat we in het begin lekker door kunnen knallen. Ik ben zelf niet enorm creatief, dus mensen die daar goed in zijn zouden enorm gewaardeerd geworden.

M'n doel is om over een aantal weken te beginnen, zeker wanneer m'n laptop gerepareerd is. Aangezien ik van 15 dec. tot 28 jan. vakantie heb, heb ik tijd zat om te leiden :D

Inschrijftopic zal later volgen ;)

Zo lang vakantie;o

En ik wil wel mee leiden, maar zoek er dan zeker nog een derde bij ;)
 

DeletedUser78762

Guest
Gaan wij samen leiden? Kan gezellig worden met ons drietjes he gijs en duncan :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
Ik wil dan wel even zeggen: enkel inschrijven als je ook echt mee wilt doen! Voorgaande potjes werd het na verloop van tijd soms afgekapt omdat niemand meer wat deed op enkele na. Als je mee doet, doe dan ook echt mee.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil dan wel even zeggen: enkel inschrijven als je ook echt mee wilt doen! Voorgaande potjes werd het na verloop van tijd soms afgekapt omdat niemand meer wat deed op enkele na. Als je mee doet, doe dan ook echt mee.

Heel belangrijk dit ja.

Maar daar kom ik bij het inschrijftopic wel op terug :)
 
Bovenaan