Wie vindt dat dit spel te veel tijd inneemt?

DeletedUser

Guest
dit spel neemt te veel tijd in zo is het best saai geworden vinden jullie niet
 

DeletedUser

Guest
Je beslist volledig zelf hoeveel tijd je hierin stopt.

Als je denkt dat je teveel tijd aan het spel spendeert kan je ook altijd proberen om betrouwbare personen te vinden waarmee je samen op één account kan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Je bepaalt zelf hoeveel tijd je erin steekt, maar wat zijn je argumenten voor je mening? Want zie alleen een mening en 0.0 % argumenten.
 

DeletedUser

Guest
Het spel neemt enorm veel tijd op ja. Of het daarom ook saai geworden is? Dat zou ik niet met die woorden zeggen. Tribalwars is een interessant spel dat voor mij niet zeker niet saai is (als het zover is stop ik).
Alleen jammer dat er scripts op punt staan illegaal te worden, ik vrees er ook voor dat na deze 2 scripts die nu ter sprake zijn ook nog vele andere scripts gaan volgen, hierdoor zal het spel wel in een sleur geraken en saai worden...
 

DeletedUser24338

Guest
Als ze nog scripts gaan verbieden.. Nah doen ze vast niet, het spel kost me dagelijks zeker 9u. Ik vind het wel goed zo. :) In oorlogstijd kost het me echter 13 -> 20u de dag, da's wel veel..
Interesse blijft hiero. ^^
 

DeletedUser

Guest
Als ze nog scripts gaan verbieden.. Nah doen ze vast niet, het spel kost me dagelijks zeker 9u. Ik vind het wel goed zo. :) In oorlogstijd kost het me echter 13 -> 20u de dag, da's wel veel..
Interesse blijft hiero. ^^

sorry hoor, maar 9u? waar ben jij de hele dag mee bezig man? Recruut je troepen zonder script ofzo? Of sla je nog handmatig goudmunten?

en verder ja het is natuurlijk hoeveel tijd je erin stopt :p
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor, maar 9u? waar ben jij de hele dag mee bezig man? Recruut je troepen zonder script ofzo? Of sla je nog handmatig goudmunten?

en verder ja het is natuurlijk hoeveel tijd je erin stopt :p

ALS ze nog meer scripts verbieden zegt hij ;)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij zegt hij dat het hem deze tijd kost en niet als die scripts verboden zijn hoor.
 

DeletedUser44105

Guest
Ik vindt niet dat het spel te veel tijd inneemt, maar op sommige werelden mogen de bouwtijden iets rapper, omdat je bv. 7 uur moet wachten tot je iets nieuws kan zetten.
 

DeletedUser

Guest
dit spel neemt te veel tijd in zo is het best saai geworden vinden jullie niet

Je vindt dat dit spel te veel tijd in beslag neemt, maar elk spel neemt tijd in beslag als je iets wilt bereiken en als je dat er niet voor over hebt ga je maar boeken lezen,
al neemt dat natuurlijk ook veel tijd in beslag....
 

DeletedUser38219

Guest
Op .net zijn er ook chille 0.5 werelden, er zijn ook speeds... Zo kan je kiezen hoeveel tijd je erin wil steken.
Voor mij is in totaal 3uur/dag maximum. De rest moeten co's maar aanvullen, of je moet maar slim spelen ipv activiteit
 

DeletedUser

Guest
Ik speel met een co speler dus met 2 we hebben bijna een miljoen punten nu en staan 2 de van continent.
Om dat aan te houden moeten we wel veel online zijn dat zijn we ook, en zeker ik door ernstige ziekte die nu beter is maar nog zeker een jaar thuis ben is dit voor mij een goede tijdverdrijf. Nee gaat lekker vooruit en heb nog daarbij veel vrije tijd over om nog andere leuke dingen te doen maar ben ook continu online :)

groetjes Ritchie
 
Bovenaan