[Speeltopic] Wie verslaat Yube?

Reactiescore
1.804
Wie verslaat Yube?

Nadat het vorige toernooi een succes was worden bij deze de inschrijvingen voor het volgende toernooi geopend. Net als "Wie verslaat Koenfighter" zal er de komende week/weken een groots FIFA-toernooi gespeeld worden met FIFA 14 op de PS3. Als gladiatoren zullen titelfavorieten en underdogs het tegen elkaar opnemen in head-2-head wedstrijden die vol spektakel, goals, luck en vermoedelijk wat EAids zullen zitten. De eindwinnaar krijgt eeuwige roem (tot het volgende toernooi). Er zullen ten opzichte van het vorige toernooi slechts enkele lichte wijzigingen doorgevoerd worden. In grote lijnen zal het echter op dezelfde wijze in zijn werk gaan.

De belangrijkste verandering is dat er wordt afgestapt van het poulesysteem. Alle spelers zullen eenmaal tegen elkaar spelen. In principe gaan de eerste 4 spelers door naar de halve finales. Moesten er erg veel inschrijvingen komen bestaat de mogelijkheid dat er acht spelers doorgaan, maar dat zal dan ten gepaste tijde duidelijk gemaakt worden.

De teamkeuze blijft volledig vrij, iedereen mag elke keer eender welk team nemen.

Enkele verduidelijkingen om onenigheden op voorhand te vermijden
1. Als na alle wedstrijden er een gelijk puntenaantal is tussen twee spelers wordt er (in deze volgorde) gekeken naar:
  • Onderling resultaat
  • Doelsaldo
  • Gewonnen wedstrijden
  • Indien deze allen nog gelijk zijn, zal een nieuw onderling duel gespeeld worden. Het resultaat hiervan zal beslissen wie boven de andere eindigt. Als ook deze wedstrijd op een gelijkspel eindigt, zal er een nieuwe wedstrijd gespeeld worden die beslissend is. Etc.
2. Als er een rage-quit plaatsvindt wordt de score automatisch naar 3-0 forfaitscore teruggebracht. Wanneer de score al meer dan 3 doelpunten verschil bedroeg, zal de score op moment van quitten gebruikt worden.

3. De uitslag van een wedstrijd moet hier gepost worden door beide spelers ter bevestiging

4. Als er vanaf de halve finale (of kwartfinale moest die er zijn door overdonderend succes) een wedstrijd op gelijkspel eindigt, wordt er een nieuwe beslissende wedstrijd gespeeld. De winnaar daarvan zal doorstoten. Als ook de tweede wedstrijd op gelijkspel eindigt zal er een golden goal komen. Dit betekent dat er een nieuwe wedstrijd gestart wordt. Degene die dan als eerste kan scoren zal doorstoten.

5. Als ik nog enkele mogelijk verwarrende of tot conflict leidende zaken vergeten ben hoor ik het hier beneden graag. Dan zal ik ze voor het toernooi begint verduidelijken.

Je kan vanaf nu inschrijven. De inschrijvingen zullen vermoedelijk lopen tot midden volgende week ergens. Wederom zal dit afhangen van hoeveel animo ervoor te vinden is. Zwier hieronder dus even je gamertag en dan zet ik je bij in de lijst.

ForumnaamGamertag
1.simecoKoningAlbertII
2.KoenfighterCln-Vonstrohm
3.BapposRoy__91
4.BastjaaanBastjaaan_
5.PrimaVerseJus
6.AnthraxxisAnthraxxis
7.YubeYurithebeast
8.Dragonfriend723Dragonfriend723
9.Quid pro Quomilan15
10.lord arnaud XIIArnaudken96
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
Stand
1.Simeco86021911818
2.Quid Pro Quo85122391416
3.Yube84132217513
4.Anthraxxis84041623-712
5.bappos93242420411
6.bastjaaan4310135810
7.Lord arnaud XII63031218-69
8.Prima6114411-74
9.Koenfighter41031011-13
10.dragonfriend7237106928-193
[tr]
[td][/td]
[td]Naam[/td]
[td]Gespeeld[/td]
[td]W[/td]
[td]D[/td]
[td]L[/td]
[td]D+[/td]
[td]D-[/td]
[td]Saldo[/td]
[td]Totaal[/td]
[/tr]

Uitslagen
Simeco (Chelsea, Barcelona, Brazilië, Engeland, Borussia Dortmünd, België, Manchester City, Bayern Munchen)
simeco 2-1 Quid Pro quo
simeco 3-1 Yube
simeco 3-1 bappos
simeco 1-3 Dragonfriend723
simeco 6-2 Lord arnaud XII
simeco 2-3 Anthraxxis
simeco 1-0 Prima
simeco 1-0 Koenfighter

Quid pro Quo (AC Milan, Manchester City, Real Madrid, Manchester United, Portugal, Brazilië, Frankrijk, Bayern)
Quid Pro Quo 1-2 Simeco
Quid Pro Quo 1-0 bappos
Quid Pro Quo 5-1 Dragonfriend723
Quid Pro Quo 7-0 Anthraxxis
Quid Pro Quo 2-2 Yube
Quid Pro Quo 2-0 lord arnaud XII
Quid Pro Quo 4-2 Koenfighter
Quid Pro Quo 1-2 Prima

bappos (Real Madrid, Arsenal, Borussia Dortmund, PSV, Manchester city, Brazilië, Spanje, Bayern, Barcelona)
bappos 3-6 Yube
bappos 0-1 Quid Pro Quo
bappos 4-0 Anthraxxis
bappos 2-4 lord arnaud XII
bappos 1-3 simeco
bappos 4-1 dragonfriend
bappos 1-1 Prima
bappos 3-3 bastjaaan
bappos 6-2 Koenfighter

Yube (Athletic Bilbao, Schalke, AS Monaco, Napoli, Portugal, PSG, Manchester United, Benfica)
Yube 3-1 Dragonfriend
Yube 6-3 Bappos
Yube 1-3 Simeco
Yube 2-2 Quid Pro Quo
Yube 4-1 Prima
Yube 1-2 bastjaaan
Yube 2-3 Lord arnaud XII
Yube 3-2 Anthraxxis

Dragonfriend723 (Atletico Madrid, Barcelona, België, Anderlecht, Spanje, Duitsland, Chili)
Dragonfriend723 1-5 Quid Pro Quo
Dragonfriend723 1-3 Yube
Dragonfriend723 1-4 bappos
Dragonfriend723 3-1 Simeco
Dragonfriend723 2-3 lord arnaud XII
Dragonfriend723 0-6 Koenfighter
Dragonfriend723 1-5 Anthraxxis

Anthraxxis (Arsenal, Liverpool, Bayern Munchen, Spanje, Real Madrid, Brazilië, Argentinië, Duitsland)
Anthraxxis 0-4 Bappos
Anthraxxis 0-7 Quid Pro Quo
Anthraxxis 3-2 simeco
Anthraxxis 1-5 Bastjaaan
Anthraxxis 1-0 Prima
Anthraxxis 5-1 Dragonfriend723
Anthraxxis 4-1 Lord arnaud XII
Anthraxxis 2-3 Yube

Lord arnaud XII (Anderlecht, Portugal, PSV, Brazilië, Chelsea Duitsland)
lord arnaud XII 4-2 bappos
lord arnaud XII 0-2 Quid Pro Quo
lord arnaud XII 3-2 Dragonfriend723
lord arnaud XII 2-6 simeco
lord arnaud XII 3-2 Yube
lord arnaud XII 1-4 Anthraxxis

Koenfighter (Brazilië, Real Madrid, Frankrijk, Borussia Dortmund)
Koenfighter 2-4 Quid Pro Quo
Koenfighter 6-0 Dragonfriend
Koenfighter 2-6 Bappos
Koenfighter 0-1 simeco

Prima (Brazilië, Spanje, Duitsland, België, Chelsea, Duitsland)
Prima 1-1 Bappos
Prima 0-3 bastjaaan
Prima 0-1 simeco
Prima 1-4 Yube
Prima 2-1 Quid Pro Quo
Prima 0-1 Anthraxxis

bastjaaan (PSG, Duitsland, Argentinië, Brazilië)
bastjaaan 3-3 bappos
bastjaaan 3-0 Prima
bastjaaan 5-1 Anthraxxis
bastjaaan 2-1 Yube
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Eerste topic heb ik gedoogd. Gezien er een tweede versie van komt en het dus doorgezet wordt, verplaats ik het alsnog naar het spellenforum. Veel plezier. :)
 

DeletedUser

Guest
Moet ik meedoen als naamgever aan het toernooi?

nouja ik doe wel mee, 7. Yube - yurithebeast
 

DeletedUser

Guest
de hoe , kan je dit concept meteen dood doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.804
Dankzij deze meesterzet van Conceived by Communism zal er zich vermoedelijk niemand meer inschrijven dus ik schat dat we morgen wel kunnen gaan starten.
 

DeletedUser

Guest
Meesterzet indeed.
Een spelletje in het spelletjesforum zetten.
 
Reactiescore
1.804
Onbegrijpelijk inderdaad bedankt voor de steun Teun.
Schrijf je ook alvast in ;);)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Fifa 14 niet op de PS3.
Ik heb Fifa 13 op de PS3 en straks Fifa 14 op de PS4.
 
Reactiescore
1.804
mooi mooi laat de inschrijvingen alsnog binnen stromen
 
Bovenaan