wie veroverd wereld 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
sjongejonge,, daar ga je weer met je grote mond jeezus,, kan je dat nou niet normaal zeggen?!:confused:

Ja, dat kan ik. Als hij de moeite neemt ook daadwerkelijk het topic te lezen? Als je het niet gelezen hebt, geef dan ook geen nutteloze replies...
 

DeletedUser10082

Guest
:eek: Kan je dan niet gewoon zeggen van:

"Kzou graag hebben dat je even eerst heel het gesprek leest voor je met zulke uitlatingen komt, die totaal niet gestaafd zijn?"

Stoch niet zow moeilijk h?!
 

DeletedUser10082

Guest
FresH,, hou je drbuiten!! echt waar!! ik probeer hier mensen op een normale manier te laten communiceren,, en dat gaat niet als jij hier komt stoken!!:p:rolleyes:
 

DeletedUser10082

Guest
:) bdankt liefurd,,

trouwens hoeveel dorpen moest jij me nog?! stuk of 50?! kweet het niet meer cker!! mr tkunnen dr minder zijn hr,, of zijnt er meer,, wil jij me dat ff vertellen?!:D bdankt h!
 

DeletedUser

Guest
50 is echt wel wat veel gevraagd vind ik zelf hoor schat, ik weet wel dat ik je moet terugbetalen, maar toch niet op deze manier...:-s

kweet dat we dat afgesproken hadden..., maar wat dacht je van 20? en over een periode van 2 maand?
of ik kan je ook gewoon betalen?
 

DeletedUser10082

Guest
:p Laten we het dan houden op 20 en betalen voor 10 andere?! :) wnt anders wordtk slecht gzind h!!:mad:

Jippi,, alweer een stapje dichter bij klopt-niks-van!! whii!!
 

DeletedUser

Guest
ja sgoed:)

hoe wil je dat ik betaal? is via overschrijving goed? of...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan