Wie verdient er een sticker?

DeletedUser65747

Guest
Idee van Serenity

Martijn verdiend van mij de eerste sticker omdat hij een skype groep heeft gemaakt.


tenor.gif
 
Reactiescore
2.368
Platonische liefde voor Martijn (al hoeft het niet platonisch te blijven x)
 
Reactiescore
2.478
Veertien keer is scheepsrecht?

Misschien?

Volgens mij stopt hij minimaal elke wereld 1x definitief. Ik denk dat we dus al bij 80x zijn (+classics)
 

DeletedUser69389

Guest
Voor mij hoort Jannes een sticker te krijgen omwille van dat Jannes Jannes is.
 

DeletedUser69389

Guest
de vraag is maar of het de moeite waard was ofc :D Vooralsnog zie ik alleen maar dezelfde spelers reageren...
Als ik de opkomende interesse hoor voor wereld 66 en ook spelers die ik benader voor N.E.O en waarvan ik dan hoor dat ze al praten met Chess dan geloof ik dat zeer zeker. Om nog maar niet te spreken over de mensen die afgelopen week naar N.E.O zijn gekomen en/of waar wij mee in gesprek zijn. En dat zonder een actieve wervingspolitiek.
 
Reactiescore
32
Prima voor jullie :D
Wij moeten spelers zelf weigeren die zich aanmelden helaas. Ga ook niet met z'n 7'nen op een account gaan spelen :D
 
Reactiescore
3.452
Reactiescore
32
Tja dat snap ik wel,die zouden zich maar vervelen..
41 dorpen waarvan er minimaal 27 intern of bb zijn ; - )
Daar is niet veel activiteit voor nodig
https://nl.twstats.com/nl66/index.php?page=player&mode=conquers&id=487907630&type=gain&pn=-1

je moet wat natuurlijk als je MB stopt en iemand in je cluster op BB gegaan is... ^^
Maar als je het dan toch over BB dorpen edelen hebt --> El Captain :O daar klagen jullie niet over dan... :O

+ ik tel maar 17 dorpen hoor :O
Want die BB dorpen reken ik niet mee, stonden namelijk gewoon troepen in, dus zijn gecleard (niet gratis dus ^^).

kwestie van jullie tijd te besparen:
https://nl.twstats.com/nl66/index.php?page=player&mode=conquers&id=487886380
 
Reactiescore
3.452
je moet wat natuurlijk als je MB stopt en iemand in je cluster op BB gegaan is... ^^
Maar als je het dan toch over BB dorpen edelen hebt --> El Captain :O daar klagen jullie niet over dan... :O

kwestie van jullie tijd te besparen:
https://nl.twstats.com/nl66/index.php?page=player&mode=conquers&id=487886380
Ik reageer op je uitspraak dat je spelers moet weigeren omdat je niet met 7 man op 1 account wilt spelen?
Dat jij nu Captain erbij haalt is zacht gezegd een beetje zielig aangezien jij blijkbaar het punt mist( of wilt missen) wat ik aanhaalde.
Ik zie Captain nergens op reageren,jij wel?
 
Reactiescore
32
Ik reageer op je uitspraak dat je spelers moet weigeren omdat je niet met 7 man op 1 account wilt spelen?
Dat jij nu Captain erbij haalt is zacht gezegd een beetje zielig aangezien jij blijkbaar het punt mist( of wilt missen) wat ik aanhaalde.
Ik zie Captain nergens op reageren,jij wel?

ik reageer op het feit dat je begint over BB dorpen edelen,... dus haal ik dat ook gelijk maar even aan van iemand uit NEO jawel.
Lijkt me vrij logisch...?

Als je trouwens gaat muggenziften over alles wat bij een andere stam niet positief is, dan hoop ik dat je dat in je volgende mededeling noteert, dan kan ik mij gewoon de moeite te besparen om mijn tijd aan jou te verdoen ;)
 
Reactiescore
3.452
ik reageer op het feit dat je begint over BB dorpen edelen,... dus haal ik dat ook gelijk maar even aan van iemand uit NEO jawel.
Lijkt me vrij logisch...?
Nee dat heet de aandacht verleggen van de constatering die ik deed.
 

DeletedUser69389

Guest
Het leuke is dat @Serenity niet eens in N.E.O zit. Ik dacht dat jij diegene was die vond dat je niet zonder kennis zomaar mocht posten op het AF?

Het is zeer zeker waar dat Capitan op het moment veel dorpen pakt die barbaren waren. Maar dat is gezien de hoeveelheid interns die zijn frontaccounts doen best logisch. Barbarendorpen edelen kan in sommige omstandigheden slim zijn. Maar normaal gesproken raad ik het ook af ja. Alleen kun je in het geval van capitan op deze manier wel zorgen voor een compacter cluster. Zeker als je anders gaten niet kunt dichten door de 1:30 regelgeving en/of moraal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan