Wie stopt Manipulate.?

Reactiescore
603
De wereld is al behoorlijk gevorderd, en ik zie her en der wel helse discussies omtrent deze stam en of deze stam gewoon niet de beste van W58 is die de wereld in handen heeft.

Wat denken jullie?
Wie gaat Manipulate. stoppen?
 

DeletedUser78806

Guest
De wereld is al behoorlijk gevorderd, en ik zie her en der wel helse discussies omtrent deze stam en of deze stam gewoon niet de beste van W58 is die de wereld in handen heeft.

Wat denken jullie?
Wie gaat Manipulate. stoppen?
Nou, er word heen en weer gekibbeld, niet echt gediscussieerd. En om eerlijk te zijn is het te vroeg om zoiets te zeggen als de wereld in handen hebben. De rim spelers beginnen nu pas op te komen, dus zal de top ook weer rap veranderen evenals de stammen. Mijn mening is persoonlijk dat Manipulate zal vallen eens de eerste echte stabiele stammen opkomen.

Zoals je ook merkt zijn er een heel aantal spelers van stam gewisseld, zijn er nieuwe ontstaan etc...Daaruit blijkt dus dat op dit moment iedereen op zoek is naar een stabiele thuishaven om zich samen verder te ontwikkelen.
 

DeletedUser27423

Guest
Nou, er word heen en weer gekibbeld, niet echt gediscussieerd. En om eerlijk te zijn is het te vroeg om zoiets te zeggen als de wereld in handen hebben. De rim spelers beginnen nu pas op te komen, dus zal de top ook weer rap veranderen evenals de stammen. Mijn mening is persoonlijk dat Manipulate zal vallen eens de eerste echte stabiele stammen opkomen.

Zoals je ook merkt zijn er een heel aantal spelers van stam gewisseld, zijn er nieuwe ontstaan etc...Daaruit blijkt dus dat op dit moment iedereen op zoek is naar een stabiele thuishaven om zich samen verder te ontwikkelen.

Dit inderdaad.

Op dit moment is iedereen zoekende en heeft MP. het prima voor elkaar en kunnen ze in vlot tempo zichzelf uitbreiden.
Enkel zodra er stabiele stammen ontstaan met goede spelers gaan zij het wel echt lastig krijgen en ik verwacht dat ze zich niet overeind kunnen houden gezien ze veel te verspreid liggen.
 

DeletedUser78773

Guest
Ach zoals eerder al vermeld door anderen , de Wereld is net begonnen , met veel pp spelers met halve troepen en kopen zich suf hebben niets op orde een en al chaos en moeten het hebben van spionnen .
Neem het oude exotic wat later weer loading werd en nu al uit elkaar gespeeld net als insomnia ook zo een stam met jumpers hahaha
 

DeletedUser78773

Guest
Ik denk dat er over heel de wereld momenteel chaos is.
Er moet nu een stam opstaan die zich stabiel is en zich tegen Mp kan keren.

Die kom er wel hoor is in elke wereld sinds ik speelt al en ik speel sinds w12 (hertog remi)
 

DeletedUser74966

Guest
Sowieso. Gezien de ligging is het voor MP op het moment ook niet ideaal. Tussen de spelers in ligt een enorm gat met weliswaar allemaal veel kleinere stammen, maar als die teveel dreiging zien komen ze vanzelf samen en ga je het nog zwaar krijgen om daar doorheen te komen. Verder liggen er gewoon genoeg spelers om alle leden van MP heen die gezamenlijk genoeg schade kunnen veroorzaken.

Met een beetje samenwerking leg je ze zo een voor een om omdat ze niet als één stam liggen en dus moeilijk elkaar kunnen helpen.
 

DeletedUser74073

Guest
Geen zorgen! Binnenkort zullen minimaal 4 spelers van MP. de stam verlaten en samen met de speler Nicckyy een nieuwe stam beginnen. Hieronder zullen ook andere leden van andere stammen vallen!
 
Bovenaan