- Reactiescore
- 94
Hallo iedereen die dit overleden forum nog leest.
Wie is er deze wereld serieus begonnen? En is dit dan met of zonder pp?
Ik werd ingame aangeraden om eerst een paar werelden pp te sparen als ik dit spel echt opnieuw wou starten.
Dit zorgde voor vragen bij mij.
- wat is pp abusen tegenwoordig? Dit gaat waarschijnlijk niet over die 20% extra productie. Maar wordt gsen kopen in beperkte maten ook als normala beschouwd?
- over hoeveel pp gaat het?
- heb je echt geen kans meer zonder pp?
- wordt de beginfase vh spel dan niet overgeslagen waardoor er veel minder mensen starten en gewoon later gaan co'en?
Als er mensen zijn die op de oude manier spelen wou ik hen als maatstaf nemen.
Want je kan iemand die jaren gestopt is toch niet terug lokken door hem eerst maanden gsen te laten verkopen of zie ik dit verkeerd?
Wie is er deze wereld serieus begonnen? En is dit dan met of zonder pp?
Ik werd ingame aangeraden om eerst een paar werelden pp te sparen als ik dit spel echt opnieuw wou starten.
Dit zorgde voor vragen bij mij.
- wat is pp abusen tegenwoordig? Dit gaat waarschijnlijk niet over die 20% extra productie. Maar wordt gsen kopen in beperkte maten ook als normala beschouwd?
- over hoeveel pp gaat het?
- heb je echt geen kans meer zonder pp?
- wordt de beginfase vh spel dan niet overgeslagen waardoor er veel minder mensen starten en gewoon later gaan co'en?
Als er mensen zijn die op de oude manier spelen wou ik hen als maatstaf nemen.
Want je kan iemand die jaren gestopt is toch niet terug lokken door hem eerst maanden gsen te laten verkopen of zie ik dit verkeerd?