Wie speelt nog?

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.848
Het spel is ontzettend anders dan vroeger, maar niet echt qua spel zelf. Als je 15 jaar weggeweest bent, zijn er wel wat nieuwe functies. Sommige kosten geld (beurs, extra GS uit mijnen) en andere zijn echt toevoegingen aan het spel zelf qua speelwijze, zoals de uitkijktoren.
Deze veranderingen zijn echter niet de hoofdzaak waarom het spel anders is. Er zijn met de jaren een aantal scripts ontwikkeld die een zware shift hebben gemaakt in hoe het spel gespeeld wordt. Items uit events (zoals vlaggenboosters) hebben ertoe geleid dat mensen veel sneller en veel meer edels kunnen krijgen dan dat vroeger mogelijk was, en daarom zijn er scripts ontwikkeld zodat deze grote hoeveelheden edels ook gestuurd kunnen worden bij een massa.

Al met al, TLDR:
Kleinere community, spel is compleet anders.

Reactiescore
710
Die vlaggenboosters heb ik nog niet onder die knie.
Het event vind ik eigenlijk maar niks.
Daar sluiten velen zich bij aan, als je discord gebruikt voeg mij even toe, ik heet kapiteinterreur op discord
ik zal je toevoegen aan de tutorials server die ik heb samengesteld daar kan je ook je vragen kwijt aan een wellicht iets actievere gemeenschap dan het forum tegenwoordig (hier zijn ook wel mensen actief maar niet al teveel)

Reactiescore
1
Hi,

Voor mij ook precies 15 jaar geleden dat ik afscheid nam van wereld 5 als Pipis. Nu weer een maandje terug en zie idd dat het spel ansich niet veel is veranderd. Wel een boel nieuwe functies erbij, hoe dat precies werkt moet ik nog uitvinden

Reactiescore
604
Hallo

Reactiescore
0
na een goeie 15 jaar ook terug eens een accountje aangemaakt om te zien “of we het nog konden”
@DragonShield3 , had op oude gearchiveerde forums van wereld 5 gezien dat je in een topic zat over een ‘oorlog’ van de Stam [BFTK]. Zat je in die stam of weet je er nog meer van? Was namelijk samen met men beste vriend daar de oprichters van

Reactiescore
1
na een goeie 15 jaar ook terug eens een accountje aangemaakt om te zien “of we het nog konden”
@DragonShield3 , had op oude gearchiveerde forums van wereld 5 gezien dat je in een topic zat over een ‘oorlog’ van de Stam [BFTK]. Zat je in die stam of weet je er nog meer van? Was namelijk samen met men beste vriend daar de oprichters van

Hij was toen beste deffer. Herken je hem niet eens?

Bovenaan