Wie is waardig?

DeletedUser67910

Guest
Prima als jij die conclusie eruit trekt.

Tegen Floris ( Ash ), is geen discussie te winnen, als het hem te gevaarlijk word reageert die niet meer of gaat die argument geven als, 'Jij faalt jongeuhhh, you suck, you noob etc', daarom neem zelfs ik zijn reacties niet meer serieus, zijn team ken ik niet op mr, maar Floris is gewoon een grote randdebiel.:eek:
 

DeletedUser56576

Guest
Tegen Floris ( Ash ), is geen discussie te winnen, als het hem te gevaarlijk word reageert die niet meer of gaat die argument geven als, 'Jij faalt jongeuhhh, you suck, you noob etc', daarom neem zelfs ik zijn reacties niet meer serieus, zijn team ken ik niet op mr, maar Floris is gewoon een grote randdebiel.:eek:

Haha kontlikkerij heujj.
Als iemand hier niet meer serieus te nemen is ben jij het wel.. I guesss
 

DeletedUser

Guest
Tegen Floris ( Ash ), is geen discussie te winnen, als het hem te gevaarlijk word reageert die niet meer of gaat die argument geven als, 'Jij faalt jongeuhhh, you suck, you noob etc', daarom neem zelfs ik zijn reacties niet meer serieus, zijn team ken ik niet op mr, maar Floris is gewoon een grote randdebiel.:eek:

Ach op w24 hadden we hem nog een kans gegeven.
Toen zou hij alles en iedereen ownen en na 5 dagen vloog die weg.

En toen stond het team hem niet aan wat op zijn/ gekregen account kwam dus toen gedelete tja;)
Omdat ze commentaar hadden op zijn speelstijl.
 

DeletedUser67910

Guest
Ach op w24 hadden we hem nog een kans gegeven.
Toen zou hij alles en iedereen ownen en na 5 dagen vloog die weg.

En toen stond het team hem niet aan wat op zijn/ gekregen account kwam dus toen gedelete tja;)
Omdat ze commentaar hadden op zijn speelstijl.

Tja, Mr stardashian ( de andere spelers hierop ) kent alleen zijn mooie verhalen en zijn 'mooie' solli denk ik, of ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, no offence FJ., maar wat haal je in je hoofd om z'n speler aan te nemen die na ons mooie gesprek over tactieken me een noob gaat noemen omdat die gefaald is @ W16 @W17, en wij niet..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja, Mr stardashian ( de andere spelers hierop ) kent alleen zijn mooie verhalen en zijn 'mooie' solli denk ik, of ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, no offence FJ., maar wat haal je in je hoofd om z'n speler aan te nemen die na ons mooie gesprek over tactieken me een noob gaat noemen omdat die gefaald is @ W16 @W17, en wij niet..:eek:

Haha, ik ben dus niet gefaald op Wereld 16 en ook niet op Wereld 17. Je lult uit je nek. :D
 

DeletedUser67910

Guest
Haha, ik ben dus niet gefaald op Wereld 16 en ook niet op Wereld 17. Je lult uit je nek. :D

Je bent gefaald op die werelden maar ging co'en bij anderen, net als hier op Mr, stardashian, gewoon altijd later inspringen.

Naja ik stop met responden op jou, heeft geen nut, hoop dat FJ. op Mr stardashian zijn verstand leert gebruiken, om jou nou op zijn account te laten, belachelijk. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je bent gefaald op die werelden maar ging co'en bij anderen, net als hier op Mr, stardashian, gewoon altijd later inspringen.

Naja ik stop met responden op jou, heeft geen nut, hoop dat FJ. op Mr stardashian zijn verstand leert gebruiken, om jou nou op zijn account te laten, belachelijk. :eek:

Hahahaha. Later inspringen? Detlef kapte op W17 na paar daagjes, ik dus ook. Toen na 5 dagen bij iKnight. gaan spelen en toen had het account nog lang geen AH etc. Op W16 ben ik compleet solo gestart na een lange TW-pauze voor de fun, daar heb ik me uiteindelijk laten internen... Hoezo gefaald? :rolleyes:
En lol, zoals ik je in die PM al zei, ik heb ook meerdere accounts solo bespeeld en bespeel er nog steeds eentje solo...

Het is hoogst lachwekkend dat je mij bestempelt als een meelifter... Terwijl ik juist bekend sta als een enorm farmbeest.... Nu moet ik zeggen dat ik niet meer zo actief ben als vroegah, maar meeliften? Meh. Doe ik niet aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee echt niet man, ik speelde niet bij Ludo daar.
Enkel classic 2 speelde ik met hem, werd al eerder gezegd dat ik gepwnd was op classic 3 ergens maar weet van niks :D

Jij speelde zeker wel op dat viking acci, je naam + je w21 naam stonden daar op profiel, buiten dat je ook gewoon in die stam chat zat.:rolleyes:

Je gaat mij niet wijsmaken dat er zomaar zonder aanleiding Kamal nog iemand Floris en dan eronder Showtime* op een profiel staat, en dat dat niet over jou gaat.;)
 

DeletedUser

Guest
Jij speelde zeker wel op dat viking acci, je naam + je w21 naam stonden daar op profiel, buiten dat je ook gewoon in die stam chat zat.:rolleyes:

Je gaat mij niet wijsmaken dat er zomaar zonder aanleiding Kamal nog iemand Floris en dan eronder Showtime* op een profiel staat, en dat dat niet over jou gaat.;)

Ik heb nooit op Classic #3 gespeeld, sorry.
 

DeletedUser64517

Guest
Je kunt ook gefarmd worden!
Dat is leuker! Want gs bij alle bb zijn al op...
 

DeletedUser

Guest
You see, liegen over alles, even terug op je vorige post nog, farmen kan iedereen wel, alleen de rest van het spelletje kan je niet, sorry. :eek:

Ik lieg over helemaal niets. Ik heb daar gewoon niet gespeeld. Gooi jezelf even weg of zo...
En best grappig om dat te horen van iemand als jij... Ik bedoel, als jij Ravio Spit en Mein Spielplatz als hoogtepunten van je TW-carrière ziet, dan zegt dat denk ik genoeg over je TW-carrière. Yournightmare ben je ook niet de originele speler van...
 

DeletedUser

Guest
Wou je zeggen dat jij de rest van dit spelletje wel onder de knie hebt dan? SMH....

Hee, King CR! Leef jij ook nog?:D


images
 

DeletedUser67910

Guest
Ik lieg over helemaal niets. Ik heb daar gewoon niet gespeeld. Gooi jezelf even weg of zo...
En best grappig om dat te horen van iemand als jij... Ik bedoel, als jij Ravio Spit en Mein Spielplatz als hoogtepunten van je TW-carrière ziet, dan zegt dat denk ik genoeg over je TW-carrière. Yournightmare ben je ook niet de originele speler van...

Yournightmare ben ik samen met Camiel de orginele speler, BURN. :D
 
Bovenaan