Wie is waardig?

DeletedUser57186

Guest
En vind je dit normaal om persoonlijke omstandigheden te posten. Neem aan dat dit een algehele TW ban voor je gaat worden.

Sorry dat ik me aanpas aan jou vriendje:

Ohja komt die pannenkoek weer met z'n skype dingetjes, Ludo je bent een noob en je bent lelijk! ;)

Ik denk dat ik speciaal een kata accountje voor jou ga maken :eek:

Zo begrijpt hij me te minsten. En tof dat je dat aanneemt.

Wie zegt dat ik dat nu nog niet heb:confused:

proficiat:

ik veeg de straat schoon

Hopelijk doe je het graag.

Maar goed, zoals ik al zei: "nog het beste verder."
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik me aanpas aan jou vriendje:



Zo begrijpt hij me te minsten. En tof dat je dat aanneemt.



proficiat:



Maar goed, zoals ik al zei: "nog het beste verder."

Hij was "DE" psychopaatje hoor, jou grote held? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik me aanpas aan jou vriendje:



Zo begrijpt hij me te minsten. En tof dat je dat aanneemt.



proficiat:



Hopelijk doe je het graag.

Maar goed, zoals ik al zei: "nog het beste verder."


OMG. Mister Lisandro. Hoe kan zo'n grote naab na een paar jaar zo'n grote bek hebben gekregen. Je skills waren gewoon below zero en lag te huilen in hoekje omdat er een faketreintje op je af kwam. :eek:
 

DeletedUser57186

Guest
Hij was "DE" psychopaatje hoor, jou grote held? :eek:

Dat weet ik en wat heeft dat er mee te maken?
Maar neen hij was niet mijn grote held, hij was IDD wel mijn stamgenoot/buur/soort van BG. Aangezien hij Nr1 stond was en het goed deed was hij IDD een goeie speler. Die 3 laatste woorden weg je weglaten hoor ( maar goed aangezien W31 jou forum is en dat je niveau is mag je ze laten staan.)

OMG. Mister Lisandro. Hoe kan zo'n grote naab na een paar jaar zo'n grote bek hebben gekregen. Je skills waren gewoon below zero en lag te huilen in hoekje omdat er een faketreintje op je af kwam. :eek:

Wat een niveau heb jij nu weer.

1. je was de dikste interner op W13
2. ik heb daar genoeg top20 spelers ingemaakt.
3. ik heb daar nooit aanvallen gekregen.

Toch proficiat dat je het voor je vriendje opneemt, blijkbaar hebben jullie de zelfde problemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wordt het toch weer gezellig op het AF :)


Eerst ben ik een goede speler en dan weer een interner. Ga idd terug naar je eigen forum. Je bent te dom op te reageren.
 

DeletedUser

Guest
Ik was er al achter dat het een andere |Floris was, maar de combi Floris + *Showtime* had logischerwijs ook gewoon Ash kunnen zijn.

Ik weet dat je nu overal achter me reet aan gaat zitten posten omdat je nog steeds huilie huilie moet doen voor je oorwassing op klessik 3, maar ik heb jou hulp echt niet nodig hoor, beter is dat je zelf beetje hulp gaat zoeken.

"Mijn stoere Spionnetjes" zeg je, tis niet mijn fout dat jou stamgenoten iemand vragen die al op een account speelt voor een acci te bespelen, hij nee zegt, en toch aan een chat toegevoegd wordt.:rolleyes:
Dus hou je denigrerende praatjes maar vast weer voor je, dat is totaal niet op zijn plaats.

Oh. Je was er al achter, maar je kon niet ff de moeite nemen om hier aan te geven dat je weer eens bullshit zat te verkondigen. Terwijl men hier ondertussen alweer spreekt over dat ik een leugenaar ben en zo. En nee, het had niet logischerwijs mij kunnen zijn, want dan had ik het niet lopen ontkennen.
 

DeletedUser57186

Guest
Wordt het toch weer gezellig op het AF :)


Eerst ben ik een goede speler en dan weer een interner. Ga idd terug naar je eigen forum. Je bent te dom op te reageren.

Als jij het zegt. :D:p Ik snap trouwens perfect waarom je zo'n goei vriendje bent met Jimmie.
En ik heb IDD niet de neiging om hier lang te blijven aangezien er hier zo'n achterlijke sukkels rondlopen.
 

DeletedUser

Guest
Als jij het zegt. :D:p Ik snap trouwens perfect waarom je zo'n goei vriendje bent met Jimmie.
En ik heb IDD niet de neiging om hier lang te blijven aangezien er hier zo'n achterlijke sukkels rondlopen.

Omdat je echt niet de slimste bent herhaal ik het voor de laatste keer en zal je dan verder maar gaan negeren;

JE BENT TE DOM OM OP TE REAGEREN :(
 

DeletedUser

Guest
Als jij het zegt. :D:p Ik snap trouwens perfect waarom je zo'n goei vriendje bent met Jimmie.
En ik heb IDD niet de neiging om hier lang te blijven aangezien er hier zo'n achterlijke sukkels rondlopen.

Wees gerust, ik ben er ook voorje op de classic. ;) jeweettoch
 
Bovenaan