Wie is waardig?

DeletedUser31224

Guest
.SleepinSnorlax, een waardige nummer 1?

Iedereen die wel eens de ranglijst bekijkt zal hebben gezien dat de huidige nummer 1 .SleepinSnorlax is. Is dit terecht? Hebben we hier te maken met een account dat aan de top zal blijven? Nou, dat valt zeer te betwijfelen.

Deze slapende pokémon ging vroeger onder een andere naam: UJellyBro?, zoals het AF account ook nog heet vanwaar een van de spelers post. Ik snap niet volledig waarom deze spelers een nieuwe naam kozen, maar ze houden duidelijk wel van variatie. Hoeveel stammen hebben we immers al gehad nu? Eerst F=p.A, nou, dat was snel gedaan, volgens anonieme bron liep het intern helemaal niet lekker, een matige recruiting blijkbaar. Dus dan maar Space? Space, dat werd de nieuwe veelbelovende stam. Een snorlax als leider, dat gaat zeker goed komen! Nee, Space is ook alweer gevallen. Een slechte leiding? Een slechte sfeer onder de leden? Ik weet het niet, maar als ik de ligging bekijk van #Tale (Ja, wéér een veelbelovende nieuwe stam met onze nummer 1 Snorlax) ben ik bang dat de geschiedenis zich zal herhalen.

Laten we eens het account zelf nader bekijken (Kaartje). Wat meteen opvalt is dat ze al 2 dorpjes hebben (met nadruk op dorpjes). Met één edel besloten ze een klein dorpje 2 vakjes noordwaarts te edelen. Natuurlijk is de vroeg hoe tactisch dit is. Dit zou ze wel eens flink kunnen benadelen in de groei. Een zeer vroege rush dus en het behaalde resultaat is, Tja. Een tweede dorpje met één edel pakken kost toch al gauw zo’n 150k+ aan grondstoffen, als je daarvoor je groei in troepen achterwege laat (Of het nou tijdelijk niet produceren, of een lage kazerne en stal is) kan dat een hoop schelen op de grootte van je clear. Misschien maken ze wel een tweede offensief dorpje, hoewel de farmruimte dan niet wordt vergroot en dat zal de opbrengsten ook zeker niet ten goede komen.

Als laatst wil ik iets kwijt over de “speelstijl” (als je het zo mag noemen) van .SleepinSnorlax. Scamander postte al eerder dat hij zou aangevallen zijn door spelers die onder de VV staan van SleepinSnorlax. Hier de quote:
.Sleepinsnorlax

Is hij nu top, of is hij toch een grote flop door verschillende middelen te gebruiken?

Ik zal beginnen met het feit dat ik een clear op mijn dak heb gehad, toen ik niet online was. Ik speel nou eenmaal niet 24/7, die periode heb ik namelijk gehad. Gisterenmiddag kreeg ik een scout op mijn dak van mijn buurman, en nam .Sleepinsnorlax in eens contact met mij op. Daarna lekker wat gekletst, en hij was bezig op een nieuwe stam op te zetten, heb vertelt op welk account ik speel, en dat dimi2000, mijn buurman, een leerling van hem was. Ik had hier al direct mijn twijfels bij, en heb nog geen bewijs, maar vermoed dat hij onder de VV van .Sleepinsnorlax stond. Daarna in de avond niet online geweest, privé gaat voor, en allemaal clears van dimi2000 en zijn stamgenoten, waar ik ook het vermoeden van heb dat ze onder VV staan van .Sleepinsnorlax, en hierdoor mijn troepen verloren. Inmiddels OS gehad van mijn stam, en .Sleepinsnorlax probeert mijn stamgenoten te overtuigen door naar zijn stam over te stappen. Het argument, jullie stamleider is gecleared en stelt nu niks meer voor... Erg apart en jammer, want ik keek tegen je op.

Daarnaast altijd een hele vriendelijke houding, tot dat ik zei dat ik dit bekend ging maken op het AF, zo lang niemand het weet is het goed, maar zodra het bekend wordt moet je ook op de blaren zitten.

Dus, Top of Flop of Achterbaks? :)
Niet geheel ontoevallig werd het account Bik en Rode Trap ook aangevallen vandaag met katapulten door een niet al te bekende speler. Een poging om de Adelshoeve te slopen! De aanval was niet geslaagd, en even later ontvang ik de volgende mededeling van de speler waarvandaan de aanval was gestuurd. Hier de aanval en de mededeling:

Berichtje van de aanval

En de mededeling:
bik en rode trap 11.02.13 16:04
Je had wel veel pech :'(

Naturelly la bello. 11.02.13 16:27
Ik heir de echte speler rick, SleepinSnorlex had mn vv omdat ik nu op Illuminatie. speel :)

bik en rode trap 11.02.13 16:48
Kijk eens aan.
Dus, het blijkt dat SleepinSnorlax inderdaad VV’s gebruikt van verschillende accounts om zo tegenstanders aan te vallen. Een laffe manier van spelen als je het mij vraagt. Dit doet zijn reputatie zeker niet goed.

We kunnen wel concluderen dat .SleepinSnorlax een nogal opvallende speler is. Een speler waar ik niet op zou kunnen bouwen met “Stamhop”-gedrag, een nogal vreemde manier van starten met het edelen van een klein dorp en het gebruiken van technieken die velen achterbaks zullen vinden. Ik kijk geheel anders naar dit account nu, en om de vraag van de titel te beantwoorden: Nee, ik denk niet dat .SleepinSnorlax waardig is voor de nummer 1 positie. Sterker nog, ik hoop dat ze nog wat PA Punten hebben liggen, dan kunnen ze deze slechte reputatie die ze opbouwen nog een beetje verbergen en weer van naam veranderen.




____________________________

Met deze post open ik dit topic. Wie van de spelers verdient het nou om bovenaan te staan en wie verdient het niet, én waarom?.
 

DeletedUser67785

Guest
We zijn met 3spelers op het account.
Iedereen doet zijn eigen ding.

Ik geef hier geen commentaar op omdat ik niet eens wist dat deze aanvallen verstuurd werden.
:)

En de VV's momenteel heb ik er geen enkele.
Maar als mensen me vragen om VV te doen, dan luister ik naar hen en probeer ik rekening te houden met hun behoeftes.
:)
 

DeletedUser

Guest
Waarom steek je zoveel tijd in een persoon, die nummer 1 staat, terwijl je hem alleen maar niet waardig vind?
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik heb nooit geloofd dat SleepingSnorlax een blijver zou zijn. Sprinten in de eerste 100m van een marathon onderscheidt de beginnelingen (of beter gezegd; de onervaren spelers) van de meer doorgewinterde spelers die het spel effectief begrijpen. Hetzelfde geldt dan ook voor Hoe speel je dit van W.O, melanotaenia van ~I~ en (#Tale laat zien een echte topstam te zijn met hun tweede 'sprint nu faal later' speler) Inverse. Misschien dat de 5e persoon met een 2e dorpje wel een waardige top 20 speler zal worden. Ja, TOP 20 speler. Het is zo erg op w31 dat de mensen met 2 dorpen niet eens allemaal de top 10 bezetten. :eek:

Maar om over de acties van SleepinSnorlax te spreken, ik heb er weinig woorden aan vuil te maken. Dit is een laffe actie die hand in hand gaat met spioneren en backstabben op het de schaal van 'lafheid'. Ik had een beter beeld van de spelers SleepinSnorlax eerst. Maar met hun recente acties op zowel het gebied van edelen, zogenaamd leiderschap in alweer 3 verschillende stammen (waarvan de eerste een beschamende & vooral teleurstellende rip-off was van de echte pre-made F=P.A op w17) en nu ook als personen.

Ik had echt gehoopt dat w31 een mooie start zou kennen, maar SleepinSnorlax heeft er persoonlijk voor gezorgd dat er weer een prachtige teleurstelling is komen bovendrijven in de eerste weken van deze potentiëel geweldige wereld.
 

DeletedUser67785

Guest
Ach, ik heb nooit geloofd dat SleepingSnorlax een blijver zou zijn. Sprinten in de eerste 100m van een marathon onderscheidt de beginnelingen (of beter gezegd; de onervaren spelers) van de meer doorgewinterde spelers die het spel effectief begrijpen. Hetzelfde geldt dan ook voor Hoe speel je dit van W.O, melanotaenia van ~I~ en (#Tale laat zien een echte topstam te zijn met hun tweede 'sprint nu faal later' speler) Inverse. Misschien dat de 5e persoon met een 2e dorpje wel een waardige top 20 speler zal worden. Ja, TOP 20 speler. Het is zo erg op w31 dat de mensen met 2 dorpen niet eens allemaal de top 5 bezetten. :eek:

Maar om over de acties van SleepinSnorlax te spreken, ik heb er weinig woorden aan vuil te maken. Dit is een laffe actie die hand in hand gaat met spioneren en backstabben op het de schaal van 'lafheid'. Ik had een beter beeld van de spelers SleepinSnorlax eerst. Maar met hun recente acties op zowel het gebied van edelen, zogenaamd leiderschap in alweer 3 verschillende stammen (waarvan de eerste een beschamende & vooral teleurstellende rip-off was van de echte pre-made F=P.A op w17) en nu ook als personen.

Ik had echt gehoopt dat w31 een mooie start zou kennen, maar SleepinSnorlax heeft er persoonlijk voor gezorgd dat er weer een prachtige teleurstelling is komen bovendrijven in de eerste weken van deze potentiëel geweldige wereld.



Nogmaals er zijn 3 verschillende spelers.
Ik ben net terug van Parijs.
:D dus conclusie?
Ik weet van niets en de 2 andere co's zijn er nu niet.
:)
 

DeletedUser31224

Guest
Je weet niet wat er op je eigen account speelt, zeg je?

Misschien zegt dat al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Je verbindt jezelf en je naam automatisch aan de daden die vanaf jouw account worden verricht natuurlijk hé, dat lijkt me duidelijk. Dat is het nadeel aan CO's hebben. Wat je CO's goed doen, dat doe jij goed, en wat je CO's niet goed doen, dat doe jij niet goed. Zo gaat dat.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals er zijn 3 verschillende spelers.
Ik ben net terug van Parijs.
:D dus conclusie?
Ik weet van niets en de 2 andere co's zijn er nu niet.
:)
Als jij niet eens de moeite neemt de spelers te leren kennen met wie je een account (en ik zou willen zeggen reputatie maar iedereen maakt hier bij elke wereld tegenwoordig een nieuw AF & IG account aan) deelt, dan is dit mede jouw schuld. Het is makkelijk om hier te zeggen van 'Haha, jongens. We kunnen toch allemaal lekker vriendjes zijn, ik wist echt waar van niets. Ik beloof het je." Maar dat zorgt er eerlijk gezegd voor dat je gewoon in mijn achting daalt. Je laat niet eens merken dat je de actie afkeurt, wat mij zegt dat je er waarschijnlijk wel vanaf wist. En zelfs als dat niet zo is maakt het je even erg als je co's, dus misschien moet je stoppen met excuses zoeken en je co's eens aanspreken zonder jullie naam proberen te redden hier op het AF.
 

DeletedUser57186

Guest
SleepinSnorlex is los de beste en een zeer waardige Nr1 op W31! Go SleepinSnorlex, pak ze!
 

DeletedUser67785

Guest
Iedereen zegt dat we de top 10 niet waardig zijn.
De toekomst zal het wel uitwijzen.
:)
 

DeletedUser49603

Guest
Nou over die vv's. Niet 100% zeker want die spelers kunnen ook samen zweren. Maarja alles opgeteld zegt al genoeg
 

DeletedUser48278

Guest
Waarom steek je zoveel tijd in een persoon, die nummer 1 staat, terwijl je hem alleen maar niet waardig vind?

Potverdorie, wat is dit nou weer voor geretardeerde reactie?

Ijzersterk staaltje P&P Moederkoek, zeer mooi!
Ik kan het ook alleen maar eens zijn met wat je zegt. Kevin staat al niet bekend als de meest eerlijke speler (heb het één en andere gehoord), en ik denk dat het wederom bevestigd wordt hier op w31.
 

DeletedUser20374

Guest
Hij is een goede speler hoor ;) alleen beetje zielig dit... ik geloof dat hij het zo ook wel had gekund.
Maar hij is denk ik idd geen blijver. Zie je in latere spelfase niet meer terug.

Edit: wel leuk topic, zo gebeurt hier ook nog eens wat :)
 

DeletedUser67785

Guest
ach ja...
ik ben kevin niet
iedereen heeft een aparte speelstijl.
:)
 

DeletedUser49603

Guest
Dat wel ja, toch weer iets wat het AF beetje leuker maakt :p
 

DeletedUser31224

Guest
Ijzersterk staaltje P&P Moederkoek, zeer mooi!
Ik kan het ook alleen maar eens zijn met wat je zegt. Kevin staat al niet bekend als de meest eerlijke speler (heb het één en andere gehoord), en ik denk dat het wederom bevestigd wordt hier op w31.

Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Als het waar is, zielige actie

Hoezo als? Het lijkt me zéér sterk dat

A) 2 mensen zonder connectie PM's gaan vervalsen om iemand zwart te maken waarmee ze zelf niets winnen.
B) De eerste actie compleet losstond van SleepinSnorlax en dat die 2e persoon dacht van "Laten we dit op Snorlax steken, eens zin hoe ze gaan reageren. Lijkt me hilarisch!"
C) Iedereen betrokken eigenlijk stiekem onder het beheer staat van 3 spelers in Dunno slechts om SleepinSnorlax & Tale zwart te maken.

Er zijn smerige acties geweest, er is bewijs gevonden en de zoveelste laffe speler op .nl is ontmaskerd. Wat sterkt de gedachte dat het niet gebeurd is zoals het hier wordt gepresenteerd?

ach ja...
ik ben kevin niet
iedereen heeft een aparte speelstijl.
:)
Zoals ik al zei (en ik denk dat er erg veel spelers het met mij eens zullen zijn): jij staat mee in voor alles wat er op jouw account gebeurt. Jij vertrouwde de smerig spelende personen, jij bent er mee op een account gegaan, jij bent ze aan het verdedigen en jij hebt nog niet eens gezegd dat het inderdaad een laffe actie was, wat wilt zeggen dat jij er geen problemen mee hebt om het spel zo te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan