Wie is de snelste mod?

Reactiescore
976
Eerste tip: Vrij forum / Ditjes en Worstjes

x2kyilgkxalr7.jpg
 

DeletedUser78666

Guest
Als jij directeur bent wil je toch ook geen arbeider genoemd worden :p

Hier nog op reageren, duurde ff voor ik antwoord had haha. Maar als directeur wil ik wel zo veel mogelijk zicht op wat mijn arbeiders doen.
 

DeletedUser17472

Guest
Hier nog op reageren, duurde ff voor ik antwoord had haha. Maar als directeur wil ik wel zo veel mogelijk zicht op wat mijn arbeiders doen.
Ze willen daarom nog geen mod (of in het voorbeeld, arbeider) genoemd worden :p

Reken maar dat CM meeleest hier :)
 
Reactiescore
976
Reken maar dat CM meeleest hier :)

En hard aan het zoeken, want ze willen natuurlijk niet onder doen voor elkaar. Al had ik wel verwacht dat Poo het ondertussen ging gevonden hebben. Ik dacht dat hij een speurneus voor zo'n dingen had, zoals een hond altijd het koekje vindt. De zoektocht is nog niet voorbij, dus iedereen kan nog winnen. Spannend!
 

DeletedUser17472

Guest
Hij heeft meer te doen dan alleen TW... ik denk niet dat hij zich met deze onzin bezig houdt, die opdracht heeft hij aan de mods gegeven.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik hoop voor je dat je een nieuw acc hebt gemaakt anders maak je het de mods wel erg makkelijk. Gewoon in je gs kijken, en zelfs met een nieuw acc kunnen ze naar nieuwe accies kijken en kijken welk ip adres gekoppeld is aan de jouwe en daar de gs van achterhalen. Hoeven ze niet meer alle dode forums langs ;)

Of zouden ze niet zo slim zijn :D
 
Reactiescore
1.468
Ik hoop voor je dat je een nieuw acc hebt gemaakt anders maak je het de mods wel erg makkelijk. Gewoon in je gs kijken, en zelfs met een nieuw acc kunnen ze naar nieuwe accies kijken en kijken welk ip adres gekoppeld is aan de jouwe en daar de gs van achterhalen. Hoeven ze niet meer alle dode forums langs ;)

Of zouden ze niet zo slim zijn :D

Alleen roaming mods en cm kunnen IP adressen zien :D

Daarnaast is het enige dubbelacc waarvan ik afweet een fanaccount van een zekere modt :eek:
 
Reactiescore
976
Overigens nog een leuk algemeen sinterklaasspelletje voor op het forum. Je verstopt overal pieten en dan moet de rest ze vinden ;)
 

DeletedUser7072

Guest
En niet alleen zwarte Pieten voor de duidelijkheid. We zijn een progressieve community, Pieten in alle kleuren vd regenboog en in alle soorten en nateb zullen op het forum verschijnen :)
 
Bovenaan