Wie is de mol....

DeletedUser77710

Guest
Erg geloofwaardig knul. Dat hangt er ook maar van af wie je daarover aanspreekt he. :) Daarnaast heb je dan een verschil in inzicht over wat je als een prestatie beschouwd of niet. Want er zijn werelden die niet in mijn sig staan, maar waar wel prestaties zijn geleverd. Ik bedoel. De spelersnaam Bill-Gates zegt jou bijvoorbeeld ook niet, maar mensen die 19 hebben gespeeld wel.

Wat je als prestatie beschouwd hangt af van wat je referentiekader is voor een prestatie leveren. Dat kan per persoon verschillen.

Wie of wat je aanspreekt is hetzelfde. Zaten ze nu in Fide, Deluxe, Mono of MetUi. Iedereen vindt dat je die wereld letterlijk niets van meerwaarde was. Misschien kan je RDR dat hebben wijsgemaakt, maar ja :D

Ik heb nergens aangehaald wanneer iets een prestatie is en jij haalt dit plots aan? En wat doet het account Bill-Gates ertoe? Dat is overbodige info...
 

DeletedUser69389

Guest
Wie of wat je aanspreekt is hetzelfde. Zaten ze nu in Fide, Deluxe, Mono of MetUi. Iedereen vindt dat je die wereld letterlijk niets van meerwaarde was. Misschien kan je RDR dat hebben wijsgemaakt, maar ja :D

Ik heb nergens aangehaald wanneer iets een prestatie is en jij haalt dit plots aan? En wat doet het account Bill-Gates ertoe? Dat is overbodige info...
Overtuigende argumentatie ja. Als ik niets zou hebben betekend dan speelde ik ook niet met meerdere van hen op accounts of heb ik dat gedaan. Daarna zijn velen die jij kent pas later gekomen in Fide toen ik inderdaad minder actief was. Maar ik kwam al in een relatief vroeg stadium in Fide. ;)
 

DeletedUser77710

Guest
Overtuigende argumentatie ja. Als ik niets zou hebben betekend dan speelde ik ook niet met meerdere van hen op accounts of heb ik dat gedaan. Daarna zijn velen die jij kent pas later gekomen in Fide toen ik inderdaad minder actief was. Maar ik kwam al in een relatief vroeg stadium in Fide. ;)

Ik speelde vanaf de 200k punten van Gonohaba en toen bestond Fide al. En rond de 200k punten versta ik wel onder een 'vrij vroeg stadium'. Toch heb ik nog niemand gehoord van hun horen zeggen dat jij ook wel iets betekende in die stam.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Overtuigende argumentatie ja. Als ik niets zou hebben betekend dan speelde ik ook niet met meerdere van hen op accounts of heb ik dat gedaan. Daarna zijn velen die jij kent pas later gekomen in Fide toen ik inderdaad minder actief was. Maar ik kwam al in een relatief vroeg stadium in Fide. ;)

Jij hebt echt precies 0 betekend voor Fide haha :p
 

DeletedUser79442

Guest
hahajaja mooi dit.......

nu on topic? ik heb bewijs gelevert dat ik niet lieg over de aanmeldingen. En zuurtje :cool: ook niet over geinfiltreerd zijn in jouw stam.

Aanmelden kan nog. noord/ oost spelers met name.
ook als je een klein account hebt. de moraalbrekers stam is zojuist actief geworden.
 
Reactiescore
3.452
Overtuigende argumentatie ja. Als ik niets zou hebben betekend dan speelde ik ook niet met meerdere van hen op accounts of heb ik dat gedaan. Daarna zijn velen die jij kent pas later gekomen in Fide toen ik inderdaad minder actief was. Maar ik kwam al in een relatief vroeg stadium in Fide. ;)
Je was een ster in het droppen van je vv wanneer je incommings kreeg:biggrin:
Oké oké misschien heb je toch iets betekend op w49,het verslijten van je gympie’s voor de incommings en voor Melvin
QX3xW_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
660
Ik heb meer defensie dan punten, ben ik nu goed bezig en veilig in mijn omgeving?
 

DeletedUser69389

Guest
Je was een ster in het droppen van je vv wanneer je incommings kreeg:biggrin:
Oké oké misschien heb je toch iets betekend op w49,het verslijten van je gympie’s voor de incommings en voor Melvin
QX3xW_fi-200x200.gif
Knappe boy. Is dit je nieuwe vriendje?
 

DeletedUser

Guest
hahajaja mooi dit.......

nu on topic? ik heb bewijs gelevert dat ik niet lieg over de aanmeldingen. En zuurtje :cool: ook niet over geinfiltreerd zijn in jouw stam.

Aanmelden kan nog. noord/ oost spelers met name.
ook als je een klein account hebt. de moraalbrekers stam is zojuist actief geworden.
Waar kan ik solliciteren:eek:
 
Bovenaan