Wie is de mol....

DeletedUser77710

Guest
Ik heb je in al je 'prestaties' van je handtekening 1 keer meegemaakt en dat is w49. En Fide zelf zegt dat jij nooit iets hebt betekent voor die stam..
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb je in al je 'prestaties' van je handtekening 1 keer meegemaakt en dat is w49. En Fide zelf zegt dat jij nooit iets hebt betekent voor die stam..
Erg geloofwaardig knul. Dat hangt er ook maar van af wie je daarover aanspreekt he. :) Daarnaast heb je dan een verschil in inzicht over wat je als een prestatie beschouwd of niet. Want er zijn werelden die niet in mijn sig staan, maar waar wel prestaties zijn geleverd. Ik bedoel. De spelersnaam Bill-Gates zegt jou bijvoorbeeld ook niet, maar mensen die 19 hebben gespeeld wel.

Wat je als prestatie beschouwd hangt af van wat je referentiekader is voor een prestatie leveren. Dat kan per persoon verschillen.
 

DeletedUser69389

Guest
De hype iedereen een newgen te noemen is al bijna 2 jaar gaan liggen :)
Dat betekent niet dat het niet meer gebruikt mag worden. Ik bedoel als een bepaalde jeans niet meer in de mode is dan gooi je die toch ook niet weg als je hem zelf gewoon mooi en lekker vindt zitten.
 
Reactiescore
3.582
Dat betekent niet dat het niet meer gebruikt mag worden. Ik bedoel als een bepaalde jeans niet meer in de mode is dan gooi je die toch ook niet weg als je hem zelf gewoon mooi en lekker vindt zitten.

This meer ik je recentelijk dat woord ineens vrij vaak zie gebruiken tegen mensen, het lijkt alsof je nu in de fase zit waar iedereen 2 jaar geleden in zat :)
 

DeletedUser68795

Guest
Nietszeggend topic. Ik denk dat jullie nu wel weer voldoende aandacht hebben gehad.
 
Bovenaan