Wie is de mol....

DeletedUser79442

Guest
'Wie is de mol"

We zijn volop met de undercover roleplay accounts. We zijn gestart met 5 spelers en inmiddels hebben zich er nog 7 bij aangemeld. Sommige op hun eigen account en een aantal met een undercover account. We zijn gestart ieder in een afzondelijke stam maar liggen zover van elkaar af dat we over een maand gemakkelijk een gezamenlijk cluster kunnen vormen. Onze uiteindelijk stam bestaat al en doet het al aardig goed. Hier zitten nog maar 3 roleplayers momenteel in, de rest is 'burger'

We zitten verspreidt in de top 10 stammen en hebben inmiddels we nog meer spelers geworven om undercover elkaar te verrijken en ons uiteindelijk samen te voegen naar deze stam. ( p.s ik wed op zwart ;) Zuurtje)

Zo hebben we in een paar stammen spionnen zitten die ons info geven over troepenaantallen en waar de stam Def dit keer naar toe gaat.
Zodat we gezamenlijk een zeer goede groei hebben, Maar ook onze troepen kunnen sparen omdat we altijd weten waar we moeten toeslaan en wanneer.
Ook wordt er veel via discord fake info gegeven en zorgen we ervoor dat alles loopt zoals wij het graag willen zien.
Als we de roleplay spelers zich momenteel al zouden samen voegen dan steigen we nu qua punten boven de nr. 1 stam van deze wereld uit.

Ons streven is eind september ons zelf samen te voegen aan 1 stam. Deze stam bestaat momenteel al en zal dan direct ver vooruit lopen op andere stammen en uiteindelijk naar een aantal maanden deze wereld veroveren.
Dan zal iedereen weten dat deze stam uit de roleplay account kwam.

Graag vertel ik meer alleen uit veiligheid van onze roleplay team spelers kan ik hier verder niets over zeggen.

Zijn er spelers die bij ons willen aansluiten, stuur mij een PM. We zoeken met name spelers in de regio noord- oost

I.v.m. privacy en kans op ontdekking, hanteren we een gefaseerd aanmelding systeem.
Dit houdt in dat je na jezelf hebt moeten bewijzen je pas toegang krijgt informatie. Als het blijkt dat je hier mee om kunt gaan, ontvang je steeds meer informatie totdat je in HET SYSTEEM zit.
Fake aanmeldingen hebben we door! Dit houdt in dat iedere lek direct wordt afgestraft. Let op, wij zitten in meerdere stammen.
 

DeletedUser78972

Guest
ik snap hier ook nooit wat van en begrijp ook niet wat er nou leuk aan is:p
net als die wolvenzooi
 
Bovenaan