Wie is de mol?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Dag forumgangers,

Ik zat vandaag te bedenken hoe je widm tot een af spel zou kunnen maken en ik zie net dat het in het verleden al is gedaan. Ook redelijk zoals ik het in m'n hoofd had.

Aangezien ik nogal een fan ben van het programma, vroeg ik me af of zoiets ooit nog gedaan zou kunnen worden? Is er nog animo voor en zijn er nog mensen die het hele spel op willen zetten?

Ikzelf zou het heel tof vinden, dus 1 speler hebben jullie al :p
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb eens een poging gedaan bij Duckje en Poo om een soort prijs er aan te verbinden. Gezien groot deel van dit sub forum niks meer te maken heeft met TW is een simpele PP prijs voor veel geen motivatie. Dus wou AF titel vragen, maar hierin stemde ze niet mee. Wat erg jammer is. Het is een hartstikke leuk spel, maar probleem ligt hem vaak bij de motivatie van spelers. Er moet eigenlijk gewoon een soort beloning komen waar iedereen wat aan heeft. Zoiets houd men dan wel bezig met het spel.

Anyway ik ben voorstander ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
In het oude mol topic kon je geld verdienen net zoals op tv en het verdiende geld werd omgezet in pp.

Al het geld wat de mol uit de post wist te werken leverde de mol geld op. Zo hadden speler en mol beiden 'incentive' om geld te verdienen of weg te werken.

Ik zou het best willen sponsoren ;)
 

DeletedUser66129

Guest
In het oude mol topic kon je geld verdienen net zoals op tv en het verdiende geld werd omgezet in pp.

Al het geld wat de mol uit de post wist te werken leverde de mol geld op. Zo hadden speler en mol beiden 'incentive' om geld te verdienen of weg te werken.

Ik zou het best willen sponsoren ;)

Klopt zo heb ik ook mijn laatste gedaan. Probleem is alleen dat van alle inschrijvingen die er komen maar minder dan de helft nog tw speelt. Ik speel zelf ook niet meer en zo zijn er nog velen op dit sub forum die niet meer spelen. Een beloning in de vorm van PP is dus niks waard voor velen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Klopt zo heb ik ook mijn laatste gedaan. Probleem is alleen dat van alle inschrijvingen die er komen maar minder dan de helft nog tw speelt. Ik speel zelf ook niet meer en zo zijn er nog velen op dit sub forum die niet meer spelen. Een beloning in de vorm van PP is dus niks waard voor velen.

Dat is opzich wel iets waar ik over na zou willen denken als er animo voor is :)

Heb immers vrij tot September
 

DeletedUser66944

Guest
Ik heb hier wel interesse in ja. Persoonlijk heb ik geen prijs nodig om gemotiveerd te zijn maar het kan wel helpen om mensen te lokken naar het AF.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb hier wel interesse in ja. Persoonlijk heb ik geen prijs nodig om gemotiveerd te zijn maar het kan wel helpen om mensen te lokken naar het AF.

Idem voor mij, prijs hoeft niet van mij. Had destijds eens gewonnen toen ik nog wel TW speelde, maar ging mij niet eens op die PP dus heb dat ook niet gekregen.

Maar over algemeen is bijv. een AF titel ofzo wel een motivatie voor sommige. Maar Duckje wou niet mee werken daarin dus ben gestopt met het proberen van alternatieven toen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maar over algemeen is bijv. een AF titel ofzo wel een motivatie voor sommige. Maar Duckje wou niet mee werken daarin dus ben gestopt met het proberen van alternatieven toen.

Waarom eigenlijk?
Zo moeilijk lijkt het me toch niet om zouets te implementeren?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hij vond dat wie is de mol regelmatig gebeurd en daarom niet nodig om er een titel aan te koppelen..

Nouja over het hele plannen en uitvoeren gaat best wat tijd.

We hebben nu, incl mij, al 4 man :D
Nog 6 te gaan en dan twee ofzo om het spel te leiden :cool:
 
Bovenaan