[Speeltopic] Wie is de mol

Deleted User - 2265087

Guest
Laurens (dragonfriend) was de mol.

Overigens ik was bezig met hints, maar die zijn niet tot zijn recht gekomen hier. Het was de bedoeling dat bij elke test en executie uitslag een hint stond in de titel. 1e test en executie 1e letter, 2e test en executie 2e letter. Die letters achter elkaar wou ik draak als hint neer zetten uiteindelijk.

Verder wel aantal leuke punten tegengekomen waar ik stiekem wel om moest lachen, als er mensen zijn die het willen weten zal ik wel later vandaag er een post over maken :)

Ja! :)

Hmm, ik was er voor 75% zeker van dat Yube de mol wasxD
 

DeletedUser66944

Guest
draakje zat wel bij één van mijn verdachten, zeker na die actie op het mijnveld :D
 

DeletedUser

Guest
Ik had bij de eerste test gekeken en geen enkele vraag van mij kwam op laurens terecht dus vertrouwde ik hem volkomen.
 

DeletedUser66944

Guest
yube was te opvallend aan het mollen om de aandacht op zich te krijgen vond ik.
 

DeletedUser66944

Guest
Ja dat bedoel ik dus, waarom zou de mol zo opvallend iets proberen verpesten door te zeggen dat er een mijn is als dat niet het geval is :p
 

DeletedUser72524

Guest
Het toffe was dat er bij test 1 een vraag was waar voor iedere speler ja geantwoord moest worden. En Jessica en ik dacht Marwo ook toch flikte om er nee op te antwoorden :p.
 

DeletedUser66129

Guest
Het toffe was dat er bij test 1 een vraag was waar voor iedere speler ja geantwoord moest worden. En Jessica en ik dacht Marwo ook toch flikte om er nee op te antwoorden :p.

Lulhannes, dat wou ik verwoorden in mijn post :p
 

DeletedUser66129

Guest
Hallo lieve deelnemers. Even leuke post waarom ik en andere wel om gelachen hebben. Dit deel ik graag met jullie.

Domme antwoord test & executie

Om te beginnen, test en executie 1. Hierin stond de vraag 'Vraag 6: Werd het plaatje van de mol in de juiste categorie ingedeeld?'. Nou kijk naar uitslag van de opdracht hieronder en met name het dikgedrukte. Nog kregen 2 mensen *Kuch* Noralie en Jessica *kuch* het voor elkaar dit nog fout in te vullen.

Opdracht 2: Uitslag
Wat leuk, alle plaatjes werden goed ingevuld in de desbetreffende categorieën. Hiermee is een bedrag van €1400,- verdient. Helaas had men niet door dat we ons in het o'zo prachtige Bolivia bevonden. Kijk maar goed om je heen dames en heren, naar het o'zo mooie Bolivia.

Het mislopen van 1000 euro in de doolhof

w0buzup0ndwby.png


Zoals jullie in bestand boven kunnen zien de route hoe je moest lopen naar het einde. Het leuke is dat rechts onder de verrassing (het vraagteken) goed was voor maar liefst 1000 euro. Het leuke is ook dat elke stap rondom het vraag teken gezien is/gezet is behalve die waar het vraagteken zat. Iemand zat heel dicht bij, maar had alleen de stap ervoor en stap erna naar links gezet. Helaas liepen jullie hierdoor de 1000 euro mis.

De blunder van Jessicavd

Jessicavd heeft veel kunnen spotten in de doolhof maar heeft een grote blunder begaan. Ze stuurde namelijk dit kaartje op:

qogk7dnl9t7wy.1.png


Hierin zie je beetje midden linker kant ergens een zwart blokje staan, dit terwijl als je haar blauwe lijnen ziet ze daar niet eens in buurt is geweest. Dit blokje heeft ze waarschijnlijk per ongeluk daar geplaatst bij het bewerken van de doolhof, maar dit was juist het vakje waar je langs moest om naar het einde van de doolhof te moeten komen. Uiteindelijk was deze fout ook best fataal, want meerdere pogingen waren er nodig om er achter te komen waar er gemold is of fout is gemaakt (ik meen 2/3 spelers).

Het expres mollen van Yube

Ik heb Yube mogen meemaken tijdens aantal spellen, vooral bij doolhof was hij het zo zat het mollen dat hij die rol zelf maar had overgenomen. Hij zat heel dicht bij het ontdekken van de fout maar besloot het over een andere boeg te gooien en maar expres te gaan mollen. Nadat hij af was bij de doolhof zei hij een bericht waar er extra na gekeken moest worden, deze plek die hij zei was exact de plek waar de fout van Jessica was en dus de doorgang was. Maar hij besloot zijn post aan te passen en hierin expres te gaan mollen. Als hij zijn post had laten staan had ik nog wel kans gegeven dat het goed zou komen, maar helaas. Hieronder de aangepaste post van Yube:

Ik vergat mijn mijnwerkerskrachten in te zetten en liep dus tegen de bom aan :/


Mochten er nog andere mensen zijn die iets leuks te melden hebben waaronder met netwerken met elkaar bijvoorbeeld, deel het alsjeblieft, kunnen we lachen :D
 
Bovenaan