[Speeltopic] Wie is de mol

Deleted User - 2265087

Guest
Als we 2 vershillende dingen gaan doen, schiet het helemaal niet meer op :eek:
 

DeletedUser75910

Guest
zeg me wat in te sturen :p Anders zijn er weer 3 random getallen gegeven :p
 

DeletedUser52001

Guest
Wie is aan de beurt nu? Ik nog niet toxh xD
En mensen geef wel even aan wat je hebt ingestuurd.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat Noralie zegt, maar dat is al te laat, geloof ik? ..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Is Kwek20 al geweest?
Ik stuur nu wat in, maar als Kwek20 nog aan de beurt is, ik ben morgenochtend vroeg weg, en ik kom maandag (als het meezit in de ochtend, maar ga daar maar niet vanuit) pas online. Ach ja.
 

DeletedUser72524

Guest
Jongens de deadline is al voorbij, eigenlijk al 2 dagen. Gezien de inactiviteit heb ik niet echt het idee dat men nog wil doorgaan. Dus misschien beter om het af te kappen. Ontzettend treurig vanwege de leuke opdrachten die al zijn gemaakt die ontzettend leuk zijn naar mijn mening wat vooral door Netskys inzet komt.
 

DeletedUser74597

Guest
als we gewoon al in konden sturen ...maar op de inactieve wachten schiet niet op @spelbederf
 

DeletedUser66944

Guest
Spijtig genoeg is dit niet het enigste topic dat heeft te kampen met inactiviteit. Al bij al zou ik het niet erg vinden als dit stopt, dan hoeft de leiding er ook de moeite niet meer in te steken.
 

DeletedUser16768

Guest
Jongens de deadline is al voorbij, eigenlijk al 2 dagen. Gezien de inactiviteit heb ik niet echt het idee dat men nog wil doorgaan. Dus misschien beter om het af te kappen. Ontzettend treurig vanwege de leuke opdrachten die al zijn gemaakt die ontzettend leuk zijn naar mijn mening wat vooral door Netskys inzet komt.

Ik ben aan het wachten op mijn beurt.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik stop dit spel bij deze, kan met mensen die niet gemotiveerd zijn zelf nog de motivatie te vinden om door te leiden omdat ik me daar zelf mee in de weg zit. Fijn dat er mensen waren die wel actief waren en mee dachten, spijtig genoeg moet het op zo'n manier eindigen dus.
 

DeletedUser74597

Guest
inderdaad erg jammer / ik had er echt zin in

Maar ik wil toch nog de leiding bedanken voor het proberen ;) Bedankt
 

DeletedUser8901

Guest
Sorry ik was er wel actief mee maar is er afgelopen 2 dagen even bij ingeschoten :/
Is misschien wel beter dat het stopt ja, om er als leiding heel veel moeite in te stoppen zonder dat je daar volle 100% voor terug krijgt lijkt mij ook heel vervelend :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jij de mol?

Ontzettend jammer, had er ook wel zin in, maar helaas andere mensen wat minder.

@Richard en Sander, heel erg bedankt voor de moeite die jullie erin hebben gestopt!
 

DeletedUser66129

Guest
Laurens (dragonfriend) was de mol.

Overigens ik was bezig met hints, maar die zijn niet tot zijn recht gekomen hier. Het was de bedoeling dat bij elke test en executie uitslag een hint stond in de titel. 1e test en executie 1e letter, 2e test en executie 2e letter. Die letters achter elkaar wou ik draak als hint neer zetten uiteindelijk.

Verder wel aantal leuke punten tegengekomen waar ik stiekem wel om moest lachen, als er mensen zijn die het willen weten zal ik wel later vandaag er een post over maken :)
 
Bovenaan